return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
גם אני יורד לאילת
View this Thread in Original format
Hell_Copter
כן חברים זה קורה... גם אני יורד לאילת
שבת ב 00:30 אני עולה על האוטובוס מתל אביב לאילת ל5 ימים של נון סטופ פארטיס!!!!!
אנחנו ישנים במלון פטרה או משהו כזה... קרוב לתחנה המרכזית לפי מה שהבנתי... אמרו לי מלון סבבה אבל נסתדר בכל מקרה
nimrod levi
וואלה אחי?
גם אני עולה היום על האוטובוס של 00:30
בדיוק באתי לפתוח על זה ט'רד אבל כנראה שלא צריך
אני בדירה לא מלון...:rolleyes:

עד יום שישי...
NaOren
ייואוא איזה כייף לכם
בא לי איילת שוב...

אם זה מעניין פה מישהו אני מכיר איזה 40 ילדים שנוסעים ביום ראשון לאילת...

וכולם מרמת גן...

יש גם הרבה כוסיות (מתוך ה-40) יוואו הלוואי אילת שוב איזה כככייף שם:tongue3 :eyespop: :crazy:
DjChook
תעשו חיים
luckystrike
רועי אחי - תעשה חיים !!!
שמח שבסוף הסתדר הקטע עם המלון !

ואתמול זוכר שדיברתי איתך ואמרתי שלורן וסיוון אולי יבואו
איתנו לאננס ?
(דרך אגב אריאל הלך הבנתי)
אז הם באו איתנו ל"זברה" בסוף והיה מה זה לא נעים
לא הכניסו אותם !!!
כי לא היה להם תעודות !

הכניסו את כולנו דרך הויאיפי ואז שהם הבאו להיכנס עשו להם בעיות
איזה לא נעים זה היה
סידרתי לאחת מהם כרטיס חבר והזמנה מיוחדת ועדיין לא נתנו
להם להיכנס ...
בסוף סידרתי להם טרמפ לבני ציון ...

:)
warpedd_
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כן חברים זה קורה... גם אני יורד לאילת
שבת ב 00:30 אני עולה על האוטובוס מתל אביב לאילת ל5 ימים של נון סטופ פארטיס!!!!!
אנחנו ישנים במלון פטרה או משהו כזה... קרוב לתחנה המרכזית לפי מה שהבנתי... אמרו לי מלון סבבה אבל נסתדר בכל מקרה


ססעמק איך אני מקנא בך
כנראה לא יסתדר לי לרדת השנה
איזה בעסה

בכל מקרה איזה דיל סגרת?
SimonP
ברוכים הבאים לעיר שלי :)

איך שאתם באים אני עוזב (צבא...) תהנו כמה שאתם יכולים
אם אתם אוהבים מוזיקה ישראלית (שוטי הנבואה, כנסייה וכאלה) תלכו לברדו (מרכז התיירות למעלה)
אם יותר לכיוון של אמ.טי.וי ור.נ.ב אז בייס בר או אנפלאגד אני מאמין שתמצאו לעצמכם את המקום. חופים - לכו לגרין פאפאיה וכל אלו, אם בא לכם חוף יפה תלכו לחוף דן.
אגב, פטרה קרוב יחסית לתחנה מרכזית..יש איזה 400 מטר הליכה לדעת

תבלו אנשים :) אני את השבוע הולך להעביר במסיבות בסיירים
oDrori
תהנו שניכם (שיט זה נשמע רע) שיהיה לכם שם בכיף

Party & Shag ;)
Hell_Copter
נמרוד... חייבים להפגש שם!!!!!

אורן... דיר בלאק אם הן לא יהיו כוסיות :D

מורן... יכול להיות שזה הפעם הראשונה שעושים לבנות כאלה בעיות בדיסקוטק... אני מקווה מאוד שמסרת להם דש ממני
ואריאל אמר שאולי הוא הולך לאננס... גם הליכה לטי אל וי הייתה אפשרות אבל הוא ביטל

תומר... סגרנו דיל ל 4 לילות חמישה ימים 130 שקל ללילה במלון פטרה שאמרו לי שהוא די טוב... שתי בריכות, טלויזיות, מזגן... מה צריך יותר
אהה וגם ארוחת בוקר נראה לי

סיימון... תודה רבה על הטיפים אחי אבל אני נראה לי יחפש מועדונים של טראנס יותר :disbelief

תודה רבה לכולם!!!
nimrod levi
quote:
Originally posted by Hell_Copter
נמרוד... חייבים להפגש שם!!!!!



תן מקום וזמן אני שם...:)

אנחנו בדירה יצא לנו 70 שקל ללילה לאחד...
שיא הזול
אבל זה יוצא די רחוק מהקניון קלאב הוטל כל השטויות האלה
10 דקות הליכה אמרו לנו אבל חפיף...

העיקר שנעשה כיף!
:crazy:

SimonP
quote:
Originally posted by Hell_Copter
סיימון... תודה רבה על הטיפים אחי אבל אני נראה לי יחפש מועדונים של טראנס יותר :disbelief


אז תגיד :)
ככה עקרונית אין הרבה מועדונים טובים באילת. יש את הסקופ שהוא באמת סבבה אבל לפעמים יש שם מסיבות טובות לפעמים לא (תחפשו בפליירים) אתמול למשל ניגנו שם קוסמה ואינפקטד.
חוץ מהסקופ יש את הסי-בר שהוא גם נחמד.
יש את האקסייט (חדש) ששם "אטרקציות" מופע חופשיות על הבר ועוד כל מיני שטויות נחמדות. יש את המטרו ששם האמת לא משהו בדר"כ אבל לפעמים יש שם מוזיקה טובה.
בעקרון תסתובבו בתיירות שם מחלקים פליירים כל הזמן יכול להיות תפלו על איזה מסיבה טובה גם בחוף הדקל או על איזה להקה ביאכט, שווה להסתכל.
warpedd_
quote:
Originally posted by luckystrike

ואתמול זוכר שדיברתי איתך ואמרתי שלורן וסיוון אולי יבואו


:)


מהשכבה שלנו לא?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement