return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Cool Edit 2000 vraag!!
View this Thread in Original format
TimeportE
ik wil dancevalley opnemen (das dus een videostream (ja met geluid! :p).. maar hoe krijg ik mijn cool edit op media player??
pleaze ppl help me out!!!
basd
quote:
Originally posted by TimeportE
ik wil dancevalley opnemen (das dus een videostream (ja met geluid! :p).. maar hoe krijg ik mijn cool edit op media player??
pleaze ppl help me out!!!

Gebruik gewoon Total Recorder, is een klein programmaatje, vast wel van Internet te halen. Dan kan je met 1 druk op de knop al het geluid dat je PC produceert opnemen.. Werkt heel makkelijk.

De standaard Windows bliepjes kan je ook nog optioneel onderdrukken (als dat niet zelfs al standaard gebeurt).

Je kan em van www.download.com afhalen. Dan kan je echter alleen maar 40 sec. opnemen, daarna kapt ie ermee. Oplossing: kijk effe bij je PM :)
TimeportE
quote:
Originally posted by basd

Gebruik gewoon Total Recorder, is een klein programmaatje, vast wel van Internet te halen. Dan kan je met 1 druk op de knop al het geluid dat je PC produceert opnemen.. Werkt heel makkelijk.

De standaard Windows bliepjes kan je ook nog optioneel onderdrukken (als dat niet zelfs al standaard gebeurt).

Je kan em van www.download.com afhalen. Dan kan je echter alleen maar 40 sec. opnemen, daarna kapt ie ermee. Oplossing: kijk effe bij je PM :)

super!! thanx man!!

*edit die keygenerater doet het wel maar het progje pakt em nie.. :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement