return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מסע חוף
View this Thread in Original format
Segev
טוב חברה אני הולך למסע חוף מחר על הבוקר חמישה ימים של הליכה ברגל מראש הנקרא ועד קיסריה מי שיודע זה די הרבה אנחנו ישנים בחוץ וזה לא עם חברים שלי מהמושב זה עם חברים שלי שהכרתי בקורס מד"צים רק לפני חודש אז הולך להיות ממש כיף ניפגש עוד שבועה מי שלא יודע מה זה קורס מד"צים אז זה כבר סיפור אחר אז יאללה ביי
DjChook
תעשה חיים
oDrori
תכייף אחי
(Walking Suxxx)
NaOren
תהנה אח"שששששששששש
arik
אני עומד להקיא
ללכת ברגל אתה פשוט מטורף!!!
חחח סתם
תהנה גבר!
Hell_Copter
תהנה אחי...
הליכה מהנה

לפחות תהיה מוכן להליכת ה******* (תשלים לבד)1
Segev
תודה תודה

אז אני על האוטובוס עוד איזה חצי שעה בי בי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement