return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
BeTA ID Contest 39
View this Thread in Original format
Push2005
Editie 39:

De samplepack bevat een gezond evenwicht aan diverse stijlen, maar uiteraard zijn het allemaal plaatjes die ik zelf graag hoor :-) . Dit keer is 80% behoorlijk recente muziek (2009-2010) dus je moet geen retrofreak zijn om punten te scoren.

Reglement:
Je krijgt 50 samples om te ID'en. Als je de artiest, de titel of de remix correct raadt, verdien je telkens 1 punt. Als het dus een remix betreft, kun je tot 3 punten verdienen.

Een voorbeeld met Mark Otten - So Serene (Menno De Jong's Heading South Dub):
- Mark Otten - ?? -> 1 punt
- ?? - So Serene (Menno De Jong's Heading South Dub) -> 2 punten
- Mark Otten - Mushroom Therapy (Menno De Jong's Heading South Dub) -> 2 punten
- Mark Otten - So Serene (Menno De Jong's Heading South Dub) -> 3 punten!

Als er sprake is van een originele versie (en soortgelijken zoals: main mix, extended mix, radio edit etc.), hoef je die niet per se te vermelden, tenzij er van dat nummer ook andere mixes bestaan! Let hier dus goed op, want hier kunnen veel punten gewonnen worden.

Als er in overdreven mate wordt gegokt (zoals bij alle id's Ti�sto als artiest opgeven), komt er geen verbetering.

De samples kun je onderaan deze post downloaden. In het .zip-bestand zit een .txt waar je al je antwoorden kunt invullen. Het ingevulde .txt-bestand zend je door naar mij (via e-mail of via pm). In je e-mail vermeld je je TA-gebruikersnaam. Je kunt zoveel updaten als je wilt.

De wedstrijd loopt af op zondag 23 januari, om 20u00. Alle inzendingen moeten v��r dat tijdstip binnen zijn. De eindresultaten en de correcte antwoorden worden zo snel mogelijk daarna bekendgemaakt.

De winnaar komt in de Hall of Fame van ID-contestwinnaars te staan en heeft de eer om de volgende wedstrijd samen te stellen.

Succes!

Hall of Fame:

01 Belgian Bonzai
02 Soliplex
03 Jasperovitsj
04 TOR & Belgian Bonzai
05 Mellow_head
06 TOR
07 Zehra & Jasperovitsj
08 Hydra
09 eieregooie
10 Freezel
11 Shadowkid & Jasperovitsj
12 Zehra
13 Push2005
14 Shadowkid
15 Phortastic
16 Domineesje
17 TOR
18 Phortastic
19 Vishnu
20 Domineesje
21 Push2005
22 Shadowkid
23 Vishnu
24 Shadowkid
25 TOR
26 Bertn
27 Shadowkid
28 TOR
29 Progrez
30 Push2005
31 Magistrate
32 Push2005
33 Magistrate
34 Push2005
35 TOR
36 Config
37 Magistrate & Real
38 Push2005
39. ...?

[[ LINK REMOVED ]]

Succes!
De Geert
quote:
Originally posted by Push2005
Dit keer is 80% behoorlijk recente muziek (2009-2010) dus je moet geen retrofreak zijn om punten te scoren.

aha! :D
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Push2005
Dit keer is 80% behoorlijk recente muziek (2009-2010) dus je moet geen retrofreak zijn om punten te scoren.

heb hem afgelopen nacht al gedownload en beluisterd, maar over dit zinnetje heb ik toen wel heen gelezen. Het verklaard wel onmiddellijk waarom ik nauwelijks iets ken van deze selectie :D . Ik denk dus niet dat ik deze keer een poging ga doen
Config
eens rap downloaden en strax beluisteren.
Real
Ik ben er aan begonnen ben, maar ik ken er zo weinig van dat ik het al terug opgegeven heb. Voor 1 juiste ID ga ik geen inzending doen. :nervous:
Config
Ik denk dak hier toch 20 punten kan op halen. Mits wat zoekwerk een beetje meer :p
Push2005
quote:
Originally posted by Real
Ik ben er aan begonnen ben, maar ik ken er zo weinig van dat ik het al terug opgegeven heb. Voor 1 juiste ID ga ik geen inzending doen. :nervous:

Haha, overdrijver. Ben je niet meer mee met de recente trance ? :p
En er zitten maar 2 anjuna's of armada's in, dus de boter is elders gehaald.

Er is al een eerste inzending van een durver

01. Cygnus X
Real
Ik overdrijf wel, maar veel ken ik er toch niet van. :)
CygnusX
quote:
Originally posted by Real
Ik overdrijf wel, maar veel ken ik er toch niet van. :)

Komaan, meer dan mij scoren moet je toch wel kunnen he? :p ;)
TOR
quote:
Originally posted by Config
Ik denk dak hier toch 20 punten kan op halen. Mits wat zoekwerk een beetje meer :p

Ik ga voor de kaap van 30 :D

CygnusX
Ik wil wel niet dat ik mijn enige overwinning in de ID Contests te danken heb aan het feit dat ik de enige deelnemer was he :p
Config
Luc wil mijn superinzending van 2 weken geleden gewoon niet verbeteren, een ware schande!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement