|
Het zoeken naar 'zeldzame' vinyls
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
Ik ben op zoek naar een aantal klassieke platen, maar ik weet dattik zeker niet de enige ben die naar platen als Yahel - Voyage en Pulsar - Cloudwalking zoek. Maar nou vroeg ik me af hoe je het beste aan wat oudere platen kan komen. Moet je nou echt geluk hebben of zijn er misschien bepaalde shops die er om bekend staan ouder spul te hebben??? Heb namelijk het hele internet afgezocht naar sommige titels die ik erg graag zou willen hebben. Heeft iemand misschien tips? :)
en heeft iemand misschien data van platenbeursen? daar kan ik misschien ook wel eens wat vinden:)
Edit: laat die beursen maar, heb zelf al wat gevonden, http://www.beursagenda.net/agendaverzamel.html |
|
|
| magrec |
| Een weekendje london daar zijn special shops las ik net (VHM ofzo, daar hebben ze bijna alles ook de echte klassiekers, vinyl samplers en dergelijke) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by magrec
Een weekendje london daar zijn special shops las ik net (VHM ofzo, daar hebben ze bijna alles ook de echte klassiekers, vinyl samplers en dergelijke) |
laat ik nou toevallig over 2 weken met de family een weekendje naar Londen gaan :D:D (alleen Londen is wel groot:p), ik ga ff zoeken, thanx!! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by TranceFool
laat ik nou toevallig over 2 weken met de family een weekendje naar Londen gaan :D:D (alleen Londen is wel groot:p), ik ga ff zoeken, thanx!! |
Ik vraaag het anders wel ff na aan die jongen. |
|
|
| TranceFool |
Ik vraaag het anders wel ff na aan die jongen. |
JA, graag :) |
|
|
| AFA |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ik ben op zoek naar een aantal klassieke platen, maar ik weet dattik zeker niet de enige ben die naar platen als Yahel - Voyage en Pulsar - Cloudwalking zoek. Maar nou vroeg ik me af hoe je het beste aan wat oudere platen kan komen. Moet je nou echt geluk hebben of zijn er misschien bepaalde shops die er om bekend staan ouder spul te hebben??? Heb namelijk het hele internet afgezocht naar sommige titels die ik erg graag zou willen hebben. Heeft iemand misschien tips? :)
en heeft iemand misschien data van platenbeursen? daar kan ik misschien ook wel eens wat vinden:)
Edit: laat die beursen maar, heb zelf al wat gevonden, http://www.beursagenda.net/agendaverzamel.html |
Die 2 die je net noemt wil ik ook heeeel graag, vooral yahel. Maarja ik heb de hoop opgegeven want iedereen is daar naar op zoek |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by AFA
Die 2 die je net noemt wil ik ook heeeel graag, vooral yahel. Maarja ik heb de hoop opgegeven want iedereen is daar naar op zoek |
jep ik weetut :(
Ik hoorde trouwens dat ze Pulsar - Cloudwalking opnieuw gingen persen, weetnie zeker of dit waar is :eek: :D |
|
|
| dj_spare |
| Pulser - Cloudwalking wordt inderdaad opnieuw released... op ATCR als ik me niet vergis, met een load aan remixes, waaronder Original mix en Beatpushers remix :D |
|
|
| aphex |
Jep klopt, maar waar DJ Spare mij al eens op had gewezen: 2e Hands, der zijn ebst veel luitjes die stoppen met draaien door tijd of geld gebrek of ze vinden het simpel weg nie meer leuk.
Op marktplaat.nl ebay.nl en ricardo.nl kun je vaak nog wel een oud plaatje op de kop tikken, zo heb ik Sixty Nine Ways met Cloud 69 nog kunnen krijgen :D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by aphex
Jep klopt, maar waar DJ Spare mij al eens op had gewezen: 2e Hands, der zijn ebst veel luitjes die stoppen met draaien door tijd of geld gebrek of ze vinden het simpel weg nie meer leuk.
Op marktplaat.nl ebay.nl en ricardo.nl kun je vaak nog wel een oud plaatje op de kop tikken, zo heb ik Sixty Nine Ways met Cloud 69 nog kunnen krijgen :D |
ahhhh das ook zo'n vette plaat :D
bedankt voor de tip, gaak daar es ff neuzen:) |
|
|
| Blik |
Een weekendje london daar zijn special shops las ik net (VHM ofzo, daar hebben ze bijna alles ook de echte klassiekers, vinyl samplers en dergelijke) |
de HMV, staat voor His Masters Voice. En geloof mij trancefool, die kun je niet missen, daar heb je er 100 van in London volgens mij, en de grootste zit gewoon in het bekende winkelcentrum van Londen (waar de naam mij van ontschoten is) |
|
|
| DJ Bazz |
pulser - cloudwalking zoek ik niet, heb em al:D
was 1 van de 1e platen die ik kocht, had toen nog niet eens door dat ie zo zeldzaam was, maar ben er wel heel blij mee:)
enneh over zeldzame platen, ikzelf zoek niet specifiek op 1 nr bepaalde plaat, ik ga gewoon alle platenzaken in de buurt af, ben 1x bij een platenbeurs geweest hier in groningen, maar dat was gewoon dikke bagger wat ze hadden. maar er zullen vast wel betere beursen zijn in nederland, je moet denk ik alleen een beetje in dat wereldje zitten om te weten welke nou echt goed zijn. ik weet dat er 1tje is in utrecht in april ergens wat wel de beste (hard)house/trance/techno beurs van de wereld wordt genoemd, ben er helaas nog nooit geweest:(
en als je juist 1 bepaalde plaat zoekt, kan je het beste bepaalde sites bij langs gaan op internet denk ik |
|
|
|
|