|
Dj Black Dragon @ Itamar's Pool Party 3.8.2002 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dj Black-Dragon |
באמת יש בעיות עם הסרבר
אני יעלה אותו למקום אחר יותר מהיר |
|
|
| t0xIc |
למרות שהורדתי את זה לפני הרבה זמן ולקח לי קצת זמן כי הייתי קצת עסוק
רציתי רק להגיד שאתה ממש ממש תותח!!
א-ה-ב-ת-י
מקווה לשמוע עוד סטים כאלה ממך! |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
אחי אני הולך להוריד את זה היום בערב, וכרגיל אני בטוח שאני ילך להנות מזה, למרות שאני לא מזהה כמעט אף טראק מהטראקליסט אני עדיין בטוח במאה אחוז שאני יאהב את הסט הזה
BTW
יש קולות של קהל ברקע? |
|
|
| Dj Black-Dragon |
לא אחי :\
יש לי מיקרופון אחד דפוק
אני צריך באמת לקנות חדש
יש לי מזל שגם זה הצליח להקליט את הסט
הכבל היה דיי רופף
שומעים פה ושם רעשים שכאילו הכבל הולך להתנתק
אבל סך הכל יצא סבבה
:D |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| פצצה אחי אני יוריד היום בלילה |
|
|
| Segev |
שלו שלום לכולם לא רציתי לפתוח אחד טרד חדש אזזז חזרתי אבל לא משנה
רק רציתי להגיד שהלינק לא פועל אז בבקשה אני מת על פסיכו תעלה או תתקן בבקשה |
|
|
| Dj Black-Dragon |
| quote: | Originally posted by Segev
שלו שלום לכולם לא רציתי לפתוח אחד טרד חדש אזזז חזרתי אבל לא משנה
רק רציתי להגיד שהלינק לא פועל אז בבקשה אני מת על פסיכו תעלה או תתקן בבקשה |
תנסה את זה אחי
[URL=ftp://66.79.22.66/mp3s/graves/bd/Dj_black_dragon_@_itamar's_pool_party.mp3]Dj Black Dragon @ Itamar's Pool Party[/URL] |
|
|
| Dj Black-Dragon |
OOPS SORRY
go to here
link |
|
|
| Segev |
| תודה אח שלי אני מוריד את זה עכשיו |
|
|
| AnthemFreak |
אחי!!!
אחלה של טראקליסט!!!
וגם אחלה של מיקסים!!!
תמשיך ככה:D |
|
|
| Dj Black-Dragon |
תודה גבר :)
דרך אגב יש לך ציוד שגב?
או לך
anthem? |
|
|
|
|