return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Dj Black Dragon @ Itamar's Pool Party 3.8.2002 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj Black-Dragon
באמת יש בעיות עם הסרבר
אני יעלה אותו למקום אחר יותר מהיר
Dj Black-Dragon
הנה העלתי את זה שו
תנסו עכשיו זה קצת יותר מהר..
:D

Dj Black Dragon @ Itamar's Pool Party
t0xIc
למרות שהורדתי את זה לפני הרבה זמן ולקח לי קצת זמן כי הייתי קצת עסוק
רציתי רק להגיד שאתה ממש ממש תותח!!
א-ה-ב-ת-י
מקווה לשמוע עוד סטים כאלה ממך!
GLoBaL-MUZiK
אחי אני הולך להוריד את זה היום בערב, וכרגיל אני בטוח שאני ילך להנות מזה, למרות שאני לא מזהה כמעט אף טראק מהטראקליסט אני עדיין בטוח במאה אחוז שאני יאהב את הסט הזה

BTW
יש קולות של קהל ברקע?
Dj Black-Dragon
לא אחי :\
יש לי מיקרופון אחד דפוק
אני צריך באמת לקנות חדש

יש לי מזל שגם זה הצליח להקליט את הסט
הכבל היה דיי רופף
שומעים פה ושם רעשים שכאילו הכבל הולך להתנתק
אבל סך הכל יצא סבבה
:D
GLoBaL-MUZiK
פצצה אחי אני יוריד היום בלילה
Segev
שלו שלום לכולם לא רציתי לפתוח אחד טרד חדש אזזז חזרתי אבל לא משנה

רק רציתי להגיד שהלינק לא פועל אז בבקשה אני מת על פסיכו תעלה או תתקן בבקשה
Dj Black-Dragon
quote:
Originally posted by Segev
שלו שלום לכולם לא רציתי לפתוח אחד טרד חדש אזזז חזרתי אבל לא משנה

רק רציתי להגיד שהלינק לא פועל אז בבקשה אני מת על פסיכו תעלה או תתקן בבקשה



תנסה את זה אחי

[URL=ftp://66.79.22.66/mp3s/graves/bd/Dj_black_dragon_@_itamar's_pool_party.mp3]Dj Black Dragon @ Itamar's Pool Party[/URL]
Dj Black-Dragon
OOPS SORRY
go to here
link
Segev
תודה אח שלי אני מוריד את זה עכשיו

AnthemFreak
אחי!!!
אחלה של טראקליסט!!!
וגם אחלה של מיקסים!!!
תמשיך ככה:D
Dj Black-Dragon
תודה גבר :)

דרך אגב יש לך ציוד שגב?
או לך
anthem?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement