return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
יאללה, זזתי ;)
View this Thread in Original format
oDrori
יש לי מחנה איזה יומיים ואז עד שישי בלילה\ שבת השקם בבוקר אני בטיול לצפון... יסונרה עד אז
luckystrike
תעשה חיים אחי !

:eyespop:
NaOren
תהנה גברררררררררררררררררררררררר
Q-PiXeL
C Ya
אחי

תהנה!
oDrori
יאללה צללתי למיטה...

CyA in 5 ...
arik
תהנה גבר!
Hell_Copter
וואלה טיפה מאוחר אבל תהנה אחי
אני בטוח שהרד"ר שלך לפורום קולט את זה עכשיו :)
oDrori
חזרתי כרגע מה אני אגיד... היה סבבה במחנה היה חביב ילדים קצת מעצבנים כי הדרכתי ז' - ח' אבל לא נורא (שרנו כל הזמן את השירים של קוקו)

ובטיול עם ההורים שיא הסתלבט אבל תכל'ס הצפון שקט מדי לטעמי...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement