|
יאללה, זזתי ;)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| יש לי מחנה איזה יומיים ואז עד שישי בלילה\ שבת השקם בבוקר אני בטיול לצפון... יסונרה עד אז |
|
|
| luckystrike |
תעשה חיים אחי !
:eyespop: |
|
|
| NaOren |
| תהנה גברררררררררררררררררררררררר |
|
|
| oDrori |
יאללה צללתי למיטה...
CyA in 5 ... |
|
|
| Hell_Copter |
וואלה טיפה מאוחר אבל תהנה אחי
אני בטוח שהרד"ר שלך לפורום קולט את זה עכשיו :) |
|
|
| oDrori |
חזרתי כרגע מה אני אגיד... היה סבבה במחנה היה חביב ילדים קצת מעצבנים כי הדרכתי ז' - ח' אבל לא נורא (שרנו כל הזמן את השירים של קוקו)
ובטיול עם ההורים שיא הסתלבט אבל תכל'ס הצפון שקט מדי לטעמי... |
|
|
|
|