|
Army Pic's :)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
אוקיי סתם כמה תמונות שסרקתי מהקורס חובשים
קרביים שגמרתי לפני חודשיים
בתמונה העליונה אני השמאלי מבין שתי אלה שמרימים את זה מחייל הים
חבר שלי מהקורס (הוא כבר 3 וחצי שנים בצבא - בקבע משרת בצוללות...) והשני שלידי בן 25 - היה חרדי וחזר בשאלה להתגייס
תאמינו לי בצבא פוגשים את האנשים הכי מענינים...
בתמונה השנייה זה תירגול שעשינו - אינפוזיית אב"כ
יענו תרגול של מה שקורה עם מפציצים אותנו בחל"כ (חומר לחימה כימי) וזה
אחד התירגולים הכי כואבים בקורס למה עם הכפפות האלה והמסכה
המחט בורחת לך בידיים לכל הכיוונים ...
גם בתמונה השלישית אפשר לראות אותו מתפתל מכאבים ...
:)
ועוד כמה תמונות :
בעליונה זה יומיים לפני סוף הקורס - ישבנו עם המפקדים שלנו באיזה פאב
בראשון לציון ושברנו איתם דיסטנס
... ועישנו נרגילה
לשבור דיסטנס זה הכי כיף בארץ - פתאום ללכת מכות בצחוק עם המפקד שלך
במשך 5 חודשים ... ענק :)
מי שהכי ימני היה אחד המפקדים שלי בקורס ואני השני משמאל
כוס אמק יצאו לי עיניים אדומות ...
בתמונה השנייה זה עוד תמונה מאיזה תרגול ...
ובשלישית זה אני (ששוכב) עם חבר ביום האחרון של הקורס
לפני הטקס סיום ...
היו ימים
:) |
|
|
| NaOren |
באיזה יחידה של חובשים היית?
אח שלי סיים של גבעתי |
|
|
| luckystrike |
זה לא יחידה של חובשים - זה קורס ...
יש קורס חובשים קרביים שבאים אליו חובשים
מכל מיני יחידות ואז חוזרים אליהם ...
אני יצאתי מטעם יחידת "יפתח" אבל המפקדים בקורס חובשים
רצו שאני ייגש למבחני הדרכה כי הייתי טוב בקורס
ועברתי את המבחנים ...
עזוב סיפור ארוך - הודעתי ליפתח שאני לא חוזר אליהם
והתחלתי בקורס מפקדים ...
בסוף החברה היו על הפנים וביקשתי לצאת מהקורס מפקדים ולקח שבועיים עד שנתנו לי
ולא הסכימו להחזיר אותי ליפתח הזונות האלה
עזוב בצבא הכל סרטים
עכשיו אני בתהליכים לצאת מהבסיס ... |
|
|
| jdat |
courage to you people!
we have you on our minds!
and your service is 3 years right?
must not be easy!
keep courage |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by jdat
courage to you people!
we have you on our minds!
and your service is 3 years right?
must not be easy!
keep courage |
yep 3 years ...
too long ... :(
but oh well i hope it will pass fast ;) |
|
|
| fastmp3 |
| Moraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan msn plz or mirc m8 :) |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by luckystrike
זה לא יחידה של חובשים - זה קורס ...
יש קורס חובשים קרביים שבאים אליו חובשים
מכל מיני יחידות ואז חוזרים אליהם ...
אני יצאתי מטעם יחידת "יפתח" אבל המפקדים בקורס חובשים
רצו שאני ייגש למבחני הדרכה כי הייתי טוב בקורס
ועברתי את המבחנים ...
עזוב סיפור ארוך - הודעתי ליפתח שאני לא חוזר אליהם
והתחלתי בקורס מפקדים ...
בסוף החברה היו על הפנים וביקשתי לצאת מהקורס מפקדים ולקח שבועיים עד שנתנו לי
ולא הסכימו להחזיר אותי ליפתח הזונות האלה
עזוב בצבא הכל סרטים
עכשיו אני בתהליכים לצאת מהבסיס ... |
כן לזה התכוונתי מאיזה יחידה הגעת...
אח שלי הגיע מגבעתי... |
|
|
| DjChook |
איזה חתיךךךך
סתם אחי
מקווה שאתה משתדל לעשות חיים |
|
|
| TranceGiant |
Damn...It sounds strange but u make me jealous. It has lots of disadvantages but I think its something unique to do, Israeli Army.
Oh well...Hope Im there after studying |
|
|
| DJ-Energy |
מורן יא מזוכיסט מה אתה עושה לאיש המסכן הזה!!!!!!!
:disbelief :disbelief :disbelief :disbelief
סתםםםםםםם
אחלה תמונות אחי
תשים עוד
אולי עם תראה לנו אין אתה מכניס לו איזה מחט לעין ומציא אותה מהרגל שלו?
;) |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
אולי עם תראה לנו אין אתה מכניס לו איזה מחט לעין ומציא אותה מהרגל שלו?
;) |
חחחחחחחחחח |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
מורן יא מזוכיסט מה אתה עושה לאיש המסכן הזה!!!!!!!
:disbelief :disbelief :disbelief :disbelief
סתםםםםםםם
אחלה תמונות אחי
תשים עוד
אולי עם תראה לנו אין אתה מכניס לו איזה מחט לעין ומציא אותה מהרגל שלו?
;) |
:):):):) |
|
|
|
|