return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Army Pic's :)
View this Thread in Original format
luckystrike
אוקיי סתם כמה תמונות שסרקתי מהקורס חובשים
קרביים שגמרתי לפני חודשיים

בתמונה העליונה אני השמאלי מבין שתי אלה שמרימים את זה מחייל הים
חבר שלי מהקורס (הוא כבר 3 וחצי שנים בצבא - בקבע משרת בצוללות...) והשני שלידי בן 25 - היה חרדי וחזר בשאלה להתגייס
תאמינו לי בצבא פוגשים את האנשים הכי מענינים...

בתמונה השנייה זה תירגול שעשינו - אינפוזיית אב"כ
יענו תרגול של מה שקורה עם מפציצים אותנו בחל"כ (חומר לחימה כימי) וזה
אחד התירגולים הכי כואבים בקורס למה עם הכפפות האלה והמסכה
המחט בורחת לך בידיים לכל הכיוונים ...

גם בתמונה השלישית אפשר לראות אותו מתפתל מכאבים ...
:)



ועוד כמה תמונות :

בעליונה זה יומיים לפני סוף הקורס - ישבנו עם המפקדים שלנו באיזה פאב
בראשון לציון ושברנו איתם דיסטנס
... ועישנו נרגילה
לשבור דיסטנס זה הכי כיף בארץ - פתאום ללכת מכות בצחוק עם המפקד שלך
במשך 5 חודשים ... ענק :)
מי שהכי ימני היה אחד המפקדים שלי בקורס ואני השני משמאל
כוס אמק יצאו לי עיניים אדומות ...

בתמונה השנייה זה עוד תמונה מאיזה תרגול ...

ובשלישית זה אני (ששוכב) עם חבר ביום האחרון של הקורס
לפני הטקס סיום ...



היו ימים
:)
NaOren
באיזה יחידה של חובשים היית?

אח שלי סיים של גבעתי
luckystrike
זה לא יחידה של חובשים - זה קורס ...

יש קורס חובשים קרביים שבאים אליו חובשים
מכל מיני יחידות ואז חוזרים אליהם ...

אני יצאתי מטעם יחידת "יפתח" אבל המפקדים בקורס חובשים
רצו שאני ייגש למבחני הדרכה כי הייתי טוב בקורס
ועברתי את המבחנים ...

עזוב סיפור ארוך - הודעתי ליפתח שאני לא חוזר אליהם
והתחלתי בקורס מפקדים ...

בסוף החברה היו על הפנים וביקשתי לצאת מהקורס מפקדים ולקח שבועיים עד שנתנו לי
ולא הסכימו להחזיר אותי ליפתח הזונות האלה

עזוב בצבא הכל סרטים
עכשיו אני בתהליכים לצאת מהבסיס ...
jdat
courage to you people!
we have you on our minds!


and your service is 3 years right?
must not be easy!
keep courage
luckystrike
quote:
Originally posted by jdat
courage to you people!
we have you on our minds!


and your service is 3 years right?
must not be easy!
keep courage


yep 3 years ...

too long ... :(

but oh well i hope it will pass fast ;)
fastmp3
Moraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan msn plz or mirc m8 :)
NaOren
quote:
Originally posted by luckystrike
זה לא יחידה של חובשים - זה קורס ...

יש קורס חובשים קרביים שבאים אליו חובשים
מכל מיני יחידות ואז חוזרים אליהם ...

אני יצאתי מטעם יחידת "יפתח" אבל המפקדים בקורס חובשים
רצו שאני ייגש למבחני הדרכה כי הייתי טוב בקורס
ועברתי את המבחנים ...

עזוב סיפור ארוך - הודעתי ליפתח שאני לא חוזר אליהם
והתחלתי בקורס מפקדים ...

בסוף החברה היו על הפנים וביקשתי לצאת מהקורס מפקדים ולקח שבועיים עד שנתנו לי
ולא הסכימו להחזיר אותי ליפתח הזונות האלה

עזוב בצבא הכל סרטים
עכשיו אני בתהליכים לצאת מהבסיס ...



כן לזה התכוונתי מאיזה יחידה הגעת...

אח שלי הגיע מגבעתי...
DjChook
איזה חתיךךךך

סתם אחי

מקווה שאתה משתדל לעשות חיים
TranceGiant
Damn...It sounds strange but u make me jealous. It has lots of disadvantages but I think its something unique to do, Israeli Army.
Oh well...Hope Im there after studying
DJ-Energy
מורן יא מזוכיסט מה אתה עושה לאיש המסכן הזה!!!!!!!
:disbelief :disbelief :disbelief :disbelief

סתםםםםםםם
אחלה תמונות אחי
תשים עוד
אולי עם תראה לנו אין אתה מכניס לו איזה מחט לעין ומציא אותה מהרגל שלו?
;)

NaOren
quote:
Originally posted by DJ-Energy


אולי עם תראה לנו אין אתה מכניס לו איזה מחט לעין ומציא אותה מהרגל שלו?
;)


חחחחחחחחחח
luckystrike
quote:
Originally posted by DJ-Energy
מורן יא מזוכיסט מה אתה עושה לאיש המסכן הזה!!!!!!!
:disbelief :disbelief :disbelief :disbelief

סתםםםםםםם
אחלה תמונות אחי
תשים עוד
אולי עם תראה לנו אין אתה מכניס לו איזה מחט לעין ומציא אותה מהרגל שלו?
;)


:):):):)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement