return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
הטרדות בטלפון (pg. 2)
View this Thread in Original format
arik
חחחחחח::)
אני זוכר את הימים שאשכרה היינו נפגשים חברים כדי להציק לאנשים
זה היה בערך ככה:
התקשרנו שמנו מגבת כזה שיסנן את הקול

והתחלנו לשאול אנשים איזה פרות וירקות יש להם בבית
ואיזה ירק היא או הוא הכי אוהבים
כאלה שטויות חבל על הזמן!

תאמת זה היה מצחיק עד שחברים שלי נסחפו יום אחד והתחילו להתקשר להורים של חברים
אז יום אחד קיבלתי טלפון או יותר נכון אמא שלי
מזל שהיא מסטולית בלילה נראה לי אשכרה היא חשבה שזה הירקן
NaOren
quote:
Originally posted by NyKoN


אני מקווה שהיא לא תתקשר יותר
אם כן אז אני איכשהו אשיג את המספר שלה ואני אבקש ממישהו שיתקשר אליה ויאיים עליה או משהו
אבל אני לא הולך לעשות משהו דרסטי כמו לשנות את המספר טלפון שלי בגללה



אני אני אני אני....

אתה לא יודע איזה כייף זה
גם נגיד להתקשר למישהו ולאיים עליו!!!

:-)

אם בא לך להחזיר לה תגיד לי...

:tongue3 :haha: :tongue3
t0xIc
חחחחח ואללה אתם קרועים!! חבל על הזמן
דוגרי כיף לעבוד על אנשים אבל לא כיף שעובדים אליך
warpedd_
חחחחחחחחחחח

שמעתי הרגע את ההודעה
חחחחחחחחחחח
אני לא יכול להפסיק לצחוק
חחחחחחחחחח

אהההם בכל מקרה נשמע באמת כמו אזה ילד בן 10
באנה עם מי אתה מסתובב מי זה החרא הזה
נעלה עליו
t0xIc
אין לי מושג מיזה אבל אני יודע שברגע שאני וחבר שלי נדע מה המניאק הקטן
הוא לא יהיה גדול יותר

פתחנו בחקירה אתמול בערב:)
עידכונים בהמשך
Dj Black-Dragon
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח :haha: :haha:

מיזה המחבל הקטן הזה?!?!?!@
בונא נקרעתי מצחוק
תאמין לי תמשיך להקליט אותו ותעלה לפורום
ככה יהיה קצת צחוקים פה :)

ואם תשיג איכשהו את המספר שלו אז תביא לי אותו
אני יודע איך לטפל בצוציק הזה
NaOren
quote:
Originally posted by t0xIc
אין לי מושג מיזה אבל אני יודע שברגע שאני וחבר שלי נדע מה המניאק הקטן
הוא לא יהיה גדול יותר

פתחנו בחקירה אתמול בערב:)
עידכונים בהמשך



משטרה ?
או בירורים עם חברים?
t0xIc
עם החברה:)
NaOren
אה סבבה...

נו ועליתם כבר על הפושתק הקטן????
NyKoN
quote:
Originally posted by NaOren



אני אני אני אני....

אתה לא יודע איזה כייף זה
גם נגיד להתקשר למישהו ולאיים עליו!!!

:-)

אם בא לך להחזיר לה תגיד לי...

:tongue3 :haha: :tongue3


חחחח
אתה גורם לזה להישמע כ"כ טוב שאני רוצה כבר לעשות את זה..
(לא נשמע טוב)

קיצר
פעם אחת דפקו אותי חזק והרוסים התקשרו ועשו לי כזה
"שלום מדבר רב ניצב עמיקם
קיבלנו מידע אתמול על זה שפרצת לאתר טוקאוס"

ומזה נלחצתי!
והוא כזה שם אותי על הספיקר המניאק הזה ואומר לי שהוא מקליט אותי
ואני נלחץ עושה לו
"לא אל תקליט אותי לא רוצה"
והוא היה שם עם עוד איזה אחד רוסי והם שם מתפוצצים מצחוק ואז הבנתי וניתקתי

השפלה השפלה אבל כל אחד עובר את זה...

NaOren
quote:
Originally posted by NyKoN


חחחח
אתה גורם לזה להישמע כ"כ טוב שאני רוצה כבר לעשות את זה..
(לא נשמע טוב)

קיצר
פעם אחת דפקו אותי חזק והרוסים התקשרו ועשו לי כזה
"שלום מדבר רב ניצב עמיקם
קיבלנו מידע אתמול על זה שפרצת לאתר טוקאוס"

ומזה נלחצתי!
והוא כזה שם אותי על הספיקר המניאק הזה ואומר לי שהוא מקליט אותי
ואני נלחץ עושה לו
"לא אל תקליט אותי לא רוצה"
והוא היה שם עם עוד איזה אחד רוסי והם שם מתפוצצים מצחוק ואז הבנתי וניתקתי

השפלה השפלה אבל כל אחד עובר את זה...



חחחחחחחחחחחחחחח
למה נילחצת מזה שאמרו לך שפרצת לאתר???

אני רוצה לראות שמישהו מציק לי בטלפון...
ישר אבא למשטרה ישר המשטרה אומרת לאבא שלי מי זה
וישר אבא שלי מתקשר להורים של זה שהציק לי...

תשאלו את צ'וק...

:-)))
DjChook
זה במקרה הטוב

אם מישהו מתקשר בלילה ומעיר את מלי..

דרור ישר נכנס ל
BMW
עם ה 999 באמצע

יוצא החניה, תוך כדי מתקשר לחבר'ה

מגיעים אליו הביתה

ומתחילים לחגוג :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement