|
הטרדות בטלפון (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| arik |
חחחחחח::)
אני זוכר את הימים שאשכרה היינו נפגשים חברים כדי להציק לאנשים
זה היה בערך ככה:
התקשרנו שמנו מגבת כזה שיסנן את הקול
והתחלנו לשאול אנשים איזה פרות וירקות יש להם בבית
ואיזה ירק היא או הוא הכי אוהבים
כאלה שטויות חבל על הזמן!
תאמת זה היה מצחיק עד שחברים שלי נסחפו יום אחד והתחילו להתקשר להורים של חברים
אז יום אחד קיבלתי טלפון או יותר נכון אמא שלי
מזל שהיא מסטולית בלילה נראה לי אשכרה היא חשבה שזה הירקן |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by NyKoN
אני מקווה שהיא לא תתקשר יותר
אם כן אז אני איכשהו אשיג את המספר שלה ואני אבקש ממישהו שיתקשר אליה ויאיים עליה או משהו
אבל אני לא הולך לעשות משהו דרסטי כמו לשנות את המספר טלפון שלי בגללה |
אני אני אני אני....
אתה לא יודע איזה כייף זה
גם נגיד להתקשר למישהו ולאיים עליו!!!
:-)
אם בא לך להחזיר לה תגיד לי...
:tongue3 :haha: :tongue3 |
|
|
| t0xIc |
חחחחח ואללה אתם קרועים!! חבל על הזמן
דוגרי כיף לעבוד על אנשים אבל לא כיף שעובדים אליך |
|
|
| warpedd_ |
חחחחחחחחחחח
שמעתי הרגע את ההודעה
חחחחחחחחחחח
אני לא יכול להפסיק לצחוק
חחחחחחחחחח
אהההם בכל מקרה נשמע באמת כמו אזה ילד בן 10
באנה עם מי אתה מסתובב מי זה החרא הזה
נעלה עליו |
|
|
| t0xIc |
אין לי מושג מיזה אבל אני יודע שברגע שאני וחבר שלי נדע מה המניאק הקטן
הוא לא יהיה גדול יותר
פתחנו בחקירה אתמול בערב:)
עידכונים בהמשך |
|
|
| Dj Black-Dragon |
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח :haha: :haha:
מיזה המחבל הקטן הזה?!?!?!@
בונא נקרעתי מצחוק
תאמין לי תמשיך להקליט אותו ותעלה לפורום
ככה יהיה קצת צחוקים פה :)
ואם תשיג איכשהו את המספר שלו אז תביא לי אותו
אני יודע איך לטפל בצוציק הזה |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by t0xIc
אין לי מושג מיזה אבל אני יודע שברגע שאני וחבר שלי נדע מה המניאק הקטן
הוא לא יהיה גדול יותר
פתחנו בחקירה אתמול בערב:)
עידכונים בהמשך |
משטרה ?
או בירורים עם חברים? |
|
|
| NaOren |
אה סבבה...
נו ועליתם כבר על הפושתק הקטן???? |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by NaOren
אני אני אני אני....
אתה לא יודע איזה כייף זה
גם נגיד להתקשר למישהו ולאיים עליו!!!
:-)
אם בא לך להחזיר לה תגיד לי...
:tongue3 :haha: :tongue3 |
חחחח
אתה גורם לזה להישמע כ"כ טוב שאני רוצה כבר לעשות את זה..
(לא נשמע טוב)
קיצר
פעם אחת דפקו אותי חזק והרוסים התקשרו ועשו לי כזה
"שלום מדבר רב ניצב עמיקם
קיבלנו מידע אתמול על זה שפרצת לאתר טוקאוס"
ומזה נלחצתי!
והוא כזה שם אותי על הספיקר המניאק הזה ואומר לי שהוא מקליט אותי
ואני נלחץ עושה לו
"לא אל תקליט אותי לא רוצה"
והוא היה שם עם עוד איזה אחד רוסי והם שם מתפוצצים מצחוק ואז הבנתי וניתקתי
השפלה השפלה אבל כל אחד עובר את זה... |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by NyKoN
חחחח
אתה גורם לזה להישמע כ"כ טוב שאני רוצה כבר לעשות את זה..
(לא נשמע טוב)
קיצר
פעם אחת דפקו אותי חזק והרוסים התקשרו ועשו לי כזה
"שלום מדבר רב ניצב עמיקם
קיבלנו מידע אתמול על זה שפרצת לאתר טוקאוס"
ומזה נלחצתי!
והוא כזה שם אותי על הספיקר המניאק הזה ואומר לי שהוא מקליט אותי
ואני נלחץ עושה לו
"לא אל תקליט אותי לא רוצה"
והוא היה שם עם עוד איזה אחד רוסי והם שם מתפוצצים מצחוק ואז הבנתי וניתקתי
השפלה השפלה אבל כל אחד עובר את זה... |
חחחחחחחחחחחחחחח
למה נילחצת מזה שאמרו לך שפרצת לאתר???
אני רוצה לראות שמישהו מציק לי בטלפון...
ישר אבא למשטרה ישר המשטרה אומרת לאבא שלי מי זה
וישר אבא שלי מתקשר להורים של זה שהציק לי...
תשאלו את צ'וק...
:-))) |
|
|
| DjChook |
זה במקרה הטוב
אם מישהו מתקשר בלילה ומעיר את מלי..
דרור ישר נכנס ל
BMW
עם ה 999 באמצע
יוצא החניה, תוך כדי מתקשר לחבר'ה
מגיעים אליו הביתה
ומתחילים לחגוג :) |
|
|
|
|