|
אין לאנשים כבוד!!!!!!!!!!!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Vman |
| quote: | Originally posted by warpedd_
מה הקשר
לא חייבים לשים מה שכל אחד שלא מבין מהחיים שלו מבקש לשים
תחשוב על החבר שלך גיטלמן בא לאיזה מסיבה פרטית של משהו
נראה לך הוא ישים להם שם סלסה או שירי בלקוני וכאלה
כל דיג'יי שמכבד את עצמו מסגל לעצמו איזה סגנון שהוא אוהב
וזה מה שהוא מתקלט
כמובן שמדובר בהקשר לקהל מבוגר יותר מילדים בכיתה ז |
רוברט מנגן סלסה ומזרחית וכל החרא הזה כשצריך כי יש לו גם חברת אירועים!!!
לא חשוב מי התקליטן ואפילו אם
MARCO V
היה בא לארץ באופן קבוע הוא היה חייה להתאים את עצמו לקהל |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by Vman
רוברט מנגן סלסה ומזרחית וכל החרא הזה כשצריך כי יש לו גם חברת אירועים!!!
לא חשוב מי התקליטן ואפילו אם
MARCO V
היה בא לארץ באופן קבוע הוא היה חייה להתאים את עצמו לקהל |
חחחח
את זה אני רוצה לראות
אני יזמין אותו לחתונה שלי
חחח מה יש לו את follow the leader על וניל?? |
|
|
| Dj Black-Dragon |
| quote: | Originally posted by Vman
רוברט מנגן סלסה ומזרחית וכל החרא הזה כשצריך כי יש לו גם חברת אירועים!!!
לא חשוב מי התקליטן ואפילו אם
MARCO V
היה בא לארץ באופן קבוע הוא היה חייה להתאים את עצמו לקהל |
:stongue:
אני חייב לראות את זה
הוא מגיע ושם.
.דוקטור..תציל אותי.. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Vman
רוברט מנגן סלסה ומזרחית וכל החרא הזה כשצריך כי יש לו גם חברת אירועים!!!
לא חשוב מי התקליטן ואפילו אם
MARCO V
היה בא לארץ באופן קבוע הוא היה חייה להתאים את עצמו לקהל |
אני לא מסכים איתך אחי
אם מרקו וי היה צריך לתקלט בארץ
והקהל לא היה אוהב את הסיגנון שלו
אז הוא פשוט לא היה בא לארץ
דיי גיי לא אמור לשים מה שאחרים אוהבים!!!!!!!
כל הרעיון הוא שתהנה מהמוסיקה של אצמך
אלא אם כן הוא מסחרי
ומתקלט לרב בישביל כסף |
|
|
| Q-PiXeL |
| quote: | Originally posted by arik
אלא אם כן הוא מסחרי
ומתקלט לרב בישביל כסף |
הינה ההבדל בין רוברט למרקו וי |
|
|
| Vman |
זה לא קשור למיסחרית
תקליטן צריך לאכול ובארץ אי אפשר להרוויח מספיק מתקליטנות בישביל לפרנס משפחה !!!!!!! |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Vman
זה לא קשור למיסחרית
תקליטן צריך לאכול ובארץ אי אפשר להרוויח מספיק מתקליטנות בישביל לפרנס משפחה !!!!!!! |
בזמ אני ממש מסכים איתך
תגידו - אתם באמת ממינים שאתם תעשו מה שאתםרוצים רק בגלל שאתם אוהבים אותו?
אולי אתם אומרים לעצמכם
אני אהיה דיג'יי כי זו עבודה שאני אוהב
אבל צריך לאכול המון חרא בשביל להגיע ירמה שזה מפרנס אותך, ואני בטוח שבתוך תוככם כולכם הייתם מתים לנגן רק את המוזיקה שאתם אוהבים ולהרוויח מיזה
אבל כמו שאודי אמר - זה מקצוע וובמקצוע המטרה היא להרוויח כמה שיותר כסף ולא לחלום על תואר הדיג'יי הלא ממוסחר בעולם |
|
|
| arik |
אני מצטער אם אני מעליב פה מישהו
אבל מי לעזעזל בונה קרירה על דיי גיי
זה רק תוסף
כמובן שלצערי אבל מה לעשות אנחנו עדיין חיים בישראל
בכל מקרה יש פה משהו נכון
שאתה אומר שכדי לקבל את המוניטין אתה צריך לשים מה שהקהל אוהב
אבל עדיין איך שאתה לא מסתכל על זה זה חרא!!! |
|
|
| DjChook |
תראה
אני לא אגיד שאני חכם גדול או משהו
אבל בגיל 12 עשיתי מסיבות ומהר מאד כבר בגיל 14 זה נמאס לי...
וואלה זה לא ממש חסר לי
אני לא חשבתי על זה בתור משהו אלא סתם קצת כסף
בגלל זה גם לא השקעתי בציוד |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by arik
אני לא מסכים איתך אחי
אם מרקו וי היה צריך לתקלט בארץ
והקהל לא היה אוהב את הסיגנון שלו
אז הוא פשוט לא היה בא לארץ
דיי גיי לא אמור לשים מה שאחרים אוהבים!!!!!!!
כל הרעיון הוא שתהנה מהמוסיקה של אצמך
|
צודק, כי אם כולם היו שמים רק מה שהקהל אוהב כל הדי ג'יים היו מנגנין את אותם דברים והייתי שומע את אותו טראק 7 פעמים במסיבה
בשביל כל הקטע הזה יש רזידנטים וליינים ואז הקהל יודע מראש למה לצפות ומי שלא אוהב שלא יבוא... או שפשוט יבוא ביום אחר לליין אחר |
|
|
| Scorchio |
אודי חמוד
אם מרקו היה מגיע לארץ ומישהו היה מעיר לו על הסגנון המוזיקלי שלו
הוא היה מכבה את הפטיפון באמצע המסיבה
אורז את התקליטים וטס הביתה
אתה חושב שהוא שם זין על מישהו?
הבנאדם מפוצץ באירועים
ואיפה שהוא מתקלט כולל אם זה יהיה בארץ אף אחד בכלל לא יסתכל עליו שלא נדבר על להעיר לו. |
|
|
| Q-PiXeL |
מי שרוצה להיות דיג'יי ולנגן מה שהוא רוצה קודם חייב לבנות לעצמו קריירה של יוצר מוזיקלי...
מי שלא יוצר מוזיקה ורוצה רק לתקלט אז באמת חייב לתקלט מה שהקהל רוצה...
בכל מקרה אם תסתכלו על זה אז תראו שכל דיג'יי שמתקלט מה שהוא רוצה יוצר גם מוזיקה
במקרה של רוברט הוא קם בבוקר ואומר לעצמו:
"איזה חרא, עוד יום עבודה מזדיין" |
|
|
|
|