|
Nieuwe Technics
|
View this Thread in Original format
| koos |
Hey, ik ga binnenkort naar duitsland om daar draaitafels op te halen. Ze zijn daar veel goedkoper, voor ongeveer 1200 pieken heb je daar al een 1200 / 1210
Moet ik nog wat voor iemand meenemen?
mail anders ff naar [email protected] als je er 1 of meerdere wilt.
C ya
Ik doe het niet voor de handel, ik doe er hooguit een geeltje bij op voor de benzine, maar ik probeer jullie gewoon te helpen aan een goeie knaller in je huis.
|
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by koos
Hey, ik ga binnenkort naar duitsland om daar draaitafels op te halen. Ze zijn daar veel goedkoper, voor ongeveer 1200 pieken heb je daar al een 1200 / 1210
Moet ik nog wat voor iemand meenemen?
mail anders ff naar [email protected] als je er 1 of meerdere wilt.
C ya |
he een handelaar !! :)
ik WIL er 25 !!
just kidding...;) melige bui hier. .....heb ontwenningsverschijnselen ........al twee weken geen discotheek meer van binnen gezien ..:( |
|
|
| Bellie |
WHehehehe we heben een DEALER hier in huis :D
Maaruh 1200 piek voor een draaitafel vind ik een beetje te gortig worden.Nee ik blijf lekker doormixen op mn soundlabbies die ik heb geruild voor mn SUPER NINTENDO :D :D!!
GREETZ!! |
|
|
| koos |
pimp?
op een soundlab ben je een pimp, als je de echte tegenkomt wil je nooit anders.
en 1200 pieken voor een nieuwe is een spotprijs. |
|
|
| TranceFool |
Haha, volgens mij heeft die Koos gewoon een stel Technics gekierd en die probeert ie nu via een forum te verpatsen, of niet?????
BTW: ik wil ook beginnen met draaien, kheb al een leuke mixer op het oog van Numark, type weet ik nie een, twee, drie uit mn hoofd. Maar heeft iemand tips om mee te beginnen, draaitafels bedoel ik dan, wel redelijke kwaliteit maar toch niet te duur????????? |
|
|
| koos |
Sjonuh, jullie snappen er niet zoveel van.
Ik moet die technics dingen nog halen.
Ik heb nu Monacors, ook prima, maar niet zo goed als technics.
En voor de afzeiker van hierboven, die zijn te koop.
En ik heb er verder niet zoveel aan als jullie technics bestellen, alleen mijn benzine prijs kan ik dan verdelen over de draaitafels.
Groeten |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by koos
Sjonuh, jullie snappen er niet zoveel van.
Ik moet die technics dingen nog halen.
Ik heb nu Monacors, ook prima, maar niet zo goed als technics.
En voor de afzeiker van hierboven, die zijn te koop.
En ik heb er verder niet zoveel aan als jullie technics bestellen, alleen mijn benzine prijs kan ik dan verdelen over de draaitafels.
Groeten |
sorry koos , maar we hebben het hier niet zo op helers ;) |
|
|
| koos |
| Nou, als ik jullie niet blij kan maken, en alleen maar wordt afgezeikt haal ik m er wel uit als dat mogelijk is. |
|
|
| Gekhous |
lol
Koos, lighten up gozert!!! |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by koos
Nou, als ik jullie niet blij kan maken, en alleen maar wordt afgezeikt haal ik m er wel uit als dat mogelijk is. |
ah nee joh .....just kidding .....;) |
|
|
| Bellie |
ja rustig maar koosie.we gallen je maar een beetje.dit is niet een serieus forum hier,Een galletje tussendoor moet kunnen toch.Ik zou graag zelfs die technics willen hebben.Ik nu 2 soundlabbies hier staan.Maar ik zou niet weten waar ik 2400 piek vandaan zou moeten toveren voor 2 draaitafels.als ik het geld had dan had ik je het gelijk gegeven.
GREETZ!!! |
|
|
| Akira |
| niet zo serieus er op ingaan koos...de jongens bedoelen het goed hoor :) |
|
|
|
|