return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
I'm back....
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
אחים !
לחלק הקטן ששמח לראות אותי כאן שוב שלום!
חזרתי מ3 שבועות בים המלח

וואי וואי עבר מלא זמן

בקיצור סתם נכנסתי לשנייה להגיד אז שלום נדבר כבר יותר מאוחר!!!

ודרך אגב עוד 3 שבועות יש לי יום הולדת!



יצאו איזה שירים חדשים טובים?
DjChook
יששששש
Scorchio
יצאו מלא
לך לטרד ההמלצות
טוב שחזרת
Q-PiXeL
ברוך שובך אחי!!!!
לא חשבתי שנסעתה לכל-כך הרבה זמן...
NaOren
סוף סוף באת...

בן דוד שלי מזיין לי תשכל שהוא שנים לא דיבר איתך...
DjChook
quote:
Originally posted by NaOren
סוף סוף באת...

בן דוד שלי מזיין לי תשכל שהוא שנים לא דיבר איתך...


אורן אבל ביקשתי שלא תגיד..


שאני אפרסם את כלללל התמונות שעשית אצלי ?
NaOren
quote:
Originally posted by DjChook


אורן אבל ביקשתי שלא תגיד..


שאני אפרסם את כלללל התמונות שעשית אצלי ?


חחחח חופשי...

חוץ מזאת עם המשולש....

:-))))
Narcotic Mind
באמת טוב שחזרת, אולי תוריד קצת חלודה מהפורום הזה :p
eXeTik
כבר עברו 3 שבועות?!
איך הזמן טס... אבל באמת טוב שחזרת
welcome back :)
arik
MOOOSSSHHH

טוב שחזרת!!!!!!

Julie_Spyder
DAmm and i thought we could of kept him away from here longer.... :p
hehe

so where did ya goo?
:crazy: :eyespop:
DjChook
He went to the "dead sea " ( the lowest place on earth)

to get a special tritment envolving the sun or some ... :)

I think it had to do with his skin...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement