|
I'm back....
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
אחים !
לחלק הקטן ששמח לראות אותי כאן שוב שלום!
חזרתי מ3 שבועות בים המלח
וואי וואי עבר מלא זמן
בקיצור סתם נכנסתי לשנייה להגיד אז שלום נדבר כבר יותר מאוחר!!!
ודרך אגב עוד 3 שבועות יש לי יום הולדת!
יצאו איזה שירים חדשים טובים? |
|
|
| Scorchio |
יצאו מלא
לך לטרד ההמלצות
טוב שחזרת |
|
|
| Q-PiXeL |
ברוך שובך אחי!!!!
לא חשבתי שנסעתה לכל-כך הרבה זמן... |
|
|
| NaOren |
סוף סוף באת...
בן דוד שלי מזיין לי תשכל שהוא שנים לא דיבר איתך... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by NaOren
סוף סוף באת...
בן דוד שלי מזיין לי תשכל שהוא שנים לא דיבר איתך... |
אורן אבל ביקשתי שלא תגיד..
שאני אפרסם את כלללל התמונות שעשית אצלי ? |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DjChook
אורן אבל ביקשתי שלא תגיד..
שאני אפרסם את כלללל התמונות שעשית אצלי ? |
חחחח חופשי...
חוץ מזאת עם המשולש....
:-)))) |
|
|
| Narcotic Mind |
| באמת טוב שחזרת, אולי תוריד קצת חלודה מהפורום הזה :p |
|
|
| eXeTik |
כבר עברו 3 שבועות?!
איך הזמן טס... אבל באמת טוב שחזרת
welcome back :) |
|
|
| arik |
MOOOSSSHHH
טוב שחזרת!!!!!! |
|
|
| Julie_Spyder |
DAmm and i thought we could of kept him away from here longer.... :p
hehe
so where did ya goo? :crazy: :eyespop: |
|
|
| DjChook |
He went to the "dead sea " ( the lowest place on earth)
to get a special tritment envolving the sun or some ... :)
I think it had to do with his skin... |
|
|
|
|