return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
אנשים חזרתי מאילת
View this Thread in Original format
divx-master
מההה מצב גברים ????

אתמול חזרתי מאילת

הייתי שבוע בקלאב הוטל עם חברים

והשבוע הזה באילת רק הזכיר לי עד כמה אני שונא את רמת גן !!!

שתבינו

אני וחברים שלי סתתם הלכנו שם במלון

וראינו את שתי הבנות הכי אבלל ההככיייי כוסיות שראיתי בחייםם שלי !!!!

אנשים בני 20 + התחילו איתם

היה להם

גוף מושלם ופנים עוד יותר משולמות

הקיצר באנו אליהם דיברנו איתם וכאלה

וכששאלתי אחת מהם בת כמה היא

הייתיי בשוקק של החיים שלי !!!!

ילדה אחת שלא רואה ממטטרר שווםםםםםםםם ילדה אחרת בעעוולםםם

(הייתי מעדיף אותה על בר רפאלי)

היא בת 12 !!!!!!

אתם קולטים היא עולה לכיתה ז'

:(

החיים פשוט עצובים!!!

ילדה בת 12 !!!!!!


בהתחלה כמובן שלא האמנתי

אבל אחרי זה קלטתי שיש עליה התנהגות של ילדה קטנה

ופאאקקקק אני שונא תמצלמה שלי שנגמרו בה הפילים

הייתי מצטלמן איתה !!! היה יום אחרון ולא היה שווה כבר לקנות (גם לא ממש היה לי כסף לקנות אבל לא משנה בכל מקרה לא הצטלמנתי איתה)

אווייי

אז בקיצור לכל מי שעוד לא ירד לאילת שיגייס כמה חברים ושירד לאילת

הייתי נותן הכל כדי להישאר שם !!!!



:( :( :(
:haha: :haha: :haha: :haha:
NaOren
אלון יא סטלן...

דבר איתי ספר חוויות...

שמעתי פגשתם שם את ניצן ענת ואלה...
divx-master
כןן אחי

פגשנו מלאא מרמת גן

את ניצן ענת ואלה ...

שכונת אילת - יענו כפיר שלמה נדיר כל אלה היו שם

שכונת זומרר
יענו קובי אלכס מקס ג'קי יוסי

מלאא מלאא רמת גנים היו שם

היה שייאא הכיף
NyKoN
בואנה
אני לא מאמין
חזרתי גם לפני איזה שבוע בערך
קיצר
הייתה שם איזה הולנדית כמו שאמרת- מושלמת!!!
מסתבר שהיא גם בת 12
בהתחלה לא האמנתי וזה וכולם שם התחילו איתה
ואז ביום האחרון יצא לי לדבר איתה קצת והייתה לה באמת התנהגות של אחת בת 12
NaOren
אולי זאת אותה כוסית....

וספר חוויות אלון...

שבי התחיל לספר לי קצת....
הוא אמר שהיה שיא הכייף...
divx-master
סורי לבאס אותך אחי אבל היא הייתה אילתית לא הולנדית

ואורן אחי כנס אלי לאיסיק נדבר זה יקח שנה לרשום פה הכל

:tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3
Scorchio
רגע בת 12 והיה לה בכלל חזה?
NaOren
quote:
Originally posted by divx-master
סורי לבאס אותך אחי אבל היא הייתה אילתית לא הולנדית

ואורן אחי כנס אלי לאיסיק נדבר זה יקח שנה לרשום פה הכל

:tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3


סבבה ...
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Scorchio
רגע בת 12 והיה לה בכלל חזה?


רק להשלים
חזה של ילדה גדולה
Hell_Copter
ממש שמח שנהנית אחי...
אני חזרתי לפני שעה וחצי מאילת וגם היה בסט שם!!
אחרי 4 ימים ככה אתה מבין שנמאס לך כזה... ואז ביום האחרון אתה מבין שזה בולשיט ואתה רוצה להשאר הרבה יותר!!

אתמול בלילה אני וחבר שלי הלכנו על הטיילת ואיזה שתיים התחילו איתנו כזה... אז דיברנו איתם והכל... והן נראות 19-21 מינימום... קיצר מדברים מדברים ואז הן שואלות אותנו בני כמה אנחנו ואז אנחנו שואלים אותן... הן עונות 17 וחצי... חבר שלי התחיל להתווכח איתן שהן לפחות בנות 19 והם כמעט התערבו על זה שאם הן לא בנות 17 וחצי ועולות ל יב אז הן קופצות ערומות מהגשר וכל זה... בסוף לא יצא כלום כי היינו צריכים ללכת לפגוש חברים וחבר שלי כבר עצבן אותן עם ההתערבות :D

oDrori
ברוך השב אחי :)

Can we revisit the chest issue :p ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement