|
Jean voor LUL (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
;)
ik heb een mening over zijn muziek, niet over zijn persoon. Wat ik hoor, klinkt niet al te goed, maar eerst zien dan geloven, dat is mijn motto. Als het nou zijn woorden ZELf waren (bv doordat ze hier op het forum geschreven waren door hem) dan komt het al een beetje dichter in de buurt van iemand kennen, dus iemand kunnen beoordelen. Maar zelfs DAN.
Ik hou gewoon niet zo van dat geroddel, want dat is het eigenlijk.
stelletje roddeltantes :D :D :D |
Mjah, maar dat Revu interview waren woorden van hemzelf..en die zeiden behoorlijk wat over zijn persoontje.....Dus dan geloof ik het wel ja. En dan kan je zeggen van "ja maar de media"..dan kan je dus NIETS aannemen wat je leest en hoort. |
|
|
| Chicane |
waarom zou proximus op mij moeten kotsen dan? Ze kent mij teneerste niet, ik haar ook niet.. misschien komt daar verandering in, misschien niet :D Zelfde geld voor Jean, als je hem niet ken.. waarom zou je dan woorden aan hem vuil maken?
BTW: Rizzy, vrijdag... wheheh :D Strandhuisje, wandelingen, zonsondergang... ownee, vrijdag Addiction, das waar ook.. *zucht* :D
Proxi: Ze weet wie het typt en is inmiddels niet anders gewent geloof ik :) Dus uhm, ik heb net schone kleren aan, liever niet weer al die PZA van gister eroverheen kotsen :D Toch hou ik ook van je hoor PRoxy :D |
|
|
| Miss Proximus |
lol :D
wat is PZA? :nervous: :eyespop: :nervous: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En dan kan je zeggen van "ja maar de media"..dan kan je dus NIETS aannemen wat je leest en hoort. |
Ik wil hier toch even op in gaan...veel mensen hebben niet het idee wat Media is...het is echt mega breed.....
Dat je soms misleid wordt (vooral in de roddelbladen) is 100% waar...alleen is dat 1% van media...en veel mensen scheren het jammer genoeg over 1 kam....okee, artikelen zijn gebaseerd op iets groot, soms zo groot dat stukken moeten worden weg geknipt.....door die selectie krijgen mensen al vaker het idee dat dingen niet volledig zijn....maar dat kan ook niet.....en mensen kunnen niet weten of iets veranderd is of opgeblazen is in een interview...omdat je de bron niet hebt waaruit een interview in een blad op gebasseert is.
En dat over Jean, als het niet waar zou zijn wat in de revu stond dan had hij dat openlijk wel in "de media" gegooit.....meestal wel een rechtzaak tegen een blad...dit ook omdat juist door deze interviews echt mega slecht valt bij veel mensen.....heeft hij niet gedaan....hij vond het blijkbaar niet erg....ga der maar van uit dat het interview echt is..... |
|
|
| @ddicted |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik wil hier toch even op in gaan...veel mensen hebben niet het idee wat Media is...het is echt mega breed.....
Dat je soms misleid wordt (vooral in de roddelbladen) is 100% waar...alleen is dat 1% van media...en veel mensen scheren het jammer genoeg over 1 kam....okee, artikelen zijn gebaseerd op iets groot, soms zo groot dat stukken moeten worden weg geknipt.....door die selectie krijgen mensen al vaker het idee dat dingen niet volledig zijn....maar dat kan ook niet.....en mensen kunnen niet weten of iets veranderd is of opgeblazen is in een interview...omdat je de bron niet hebt waaruit een interview in een blad op gebasseert is.
En dat over Jean, als het niet waar zou zijn wat in de revu stond dan had hij dat openlijk wel in "de media" gegooit.....meestal wel een rechtzaak tegen een blad...dit ook omdat juist door deze interviews echt mega slecht valt bij veel mensen.....heeft hij niet gedaan....hij vond het blijkbaar niet erg....ga der maar van uit dat het interview echt is..... |
Juist zo is het. Als het echt allemaal onzin was wat daarin stond had hij echt wel een rectificatie willen hebben.
Volgens mij was hij nog trots op het interview ook, maar dat is mijn mening ik ken Jantje natuurlijk niet. |
|
|
| MaGiK54 |
Ambassadeur DJ Jean
ZEIST - Popgroep Kane en diskjockey DJ Jean zijn de Nederlandse ambassadeurs van een nieuwe campagne van het Wereld Natuurfonds (WNF). De SOS Planet-actie begint vrijdag en roept mensen wereldwijd op een e-mail te sturen aan wereldleiders om de toegenomen armoede en vernietiging van de natuur te stoppen.
Check: http://www.telegraaf.nl/crazylife/t...n.campagne.html |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ambassadeur DJ Jean
ZEIST - Popgroep Kane en diskjockey DJ Jean zijn de Nederlandse ambassadeurs van een nieuwe campagne van het Wereld Natuurfonds (WNF). De SOS Planet-actie begint vrijdag en roept mensen wereldwijd op een e-mail te sturen aan wereldleiders om de toegenomen armoede en vernietiging van de natuur te stoppen.
Check: http://www.telegraaf.nl/crazylife/t...n.campagne.html |
op zich wel kewl van dhr dj jean |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by Blik
op zich wel kewl van dhr dj jean |
Op zich wel cool ja.....
Met deze man zul je zeker het main publiek wel bereiken:D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
En dat over Jean, als het niet waar zou zijn wat in de revu stond dan had hij dat openlijk wel in "de media" gegooit.....meestal wel een rechtzaak tegen een blad...dit ook omdat juist door deze interviews echt mega slecht valt bij veel mensen.....heeft hij niet gedaan....hij vond het blijkbaar niet erg....ga der maar van uit dat het interview echt is..... |
Uch..dat vind ik nou ook & dat zei ik oo ja :)
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Kamaya |
Kan iemand ff citaten ofzo geven uit dat interview, of kort de inhoud samenvatten?
Ik ben nou wel heel erg benieuwd geworden
Ik vind het trouwens een erg grappige foto, strakke actie.
Kamaya. |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
lol :D
wat is PZA? :nervous: :eyespop: :nervous: |
Die schapie schapie pizza unox rookworst fabrikaat, half product weet ik veel wat het is... niet te vreten volgens mij :D |
|
|
| @ddicted |
| quote: | Originally posted by Kamaya
Kan iemand ff citaten ofzo geven uit dat interview, of kort de inhoud samenvatten?
Ik ben nou wel heel erg benieuwd geworden
Ik vind het trouwens een erg grappige foto, strakke actie.
Kamaya. |
Ik heb ff gezocht op i-net maar kon niks vinden, die revu heb ik ook niet meer thuis.
Het ging vooral over geld, kleine meisjes en drugs. |
|
|
|
|