return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
ID&T organiseert mogelijk danceparty in Gelredome (pg. 3)
View this Thread in Original format
mr.marcello
Sorry TimeportE, maar die drieletter-combinatie pakt mijn computer niet. Hij geeft dan steeds een foutmelding en zegt dat het negeren van die fout ertoe leidt dat m'n computer vastloopt..... Tja, Arnhemse computer hè :p

Met vriendelijke groet.
Flipper01

Ik ben heel benieuwd wat er gaat komen!! :D
Valhalla
Ben weleens in de Gelredome geweest met de Blue Band Big Night, allemaal die "popsterretjes", was geen ruk aan, maar het geluid klinkt daar echt super.
-=Freezel=-
quote:
Originally posted by Valhalla
Ben weleens in de Gelredome geweest met de Blue Band Big Night, allemaal die "popsterretjes", was geen ruk aan, maar het geluid klinkt daar echt super.

Daar ben ik in 2001 geweest met het werk. Echt een triest "feest" was dat! :D

Geluid was idd hard en zuiver, dus laten we hopen!
ampburner
ik hoop op massive
Flipper01
quote:
Originally posted by ampburner
ik hoop op massive

Ik denk dat we dat wel kunnen verwachten, aangezien er voorlopig nog geen Massive gepland is. Of misschien Trance Energy?
Ik ben heel benieuwd, maar Gelredome lijkt me wel een geweldige locatie
Biohazard
Qontact wordt daar gehouden, met DJ Jurgen, Astrid, Bas & Ram, Jon the Dentist, Gielen en Marco V
Optimus
quote:
Originally posted by Biohazard
Qontact wordt daar gehouden, met DJ Jurgen, Astrid, Bas & Ram, Jon the Dentist, Gielen en Marco V

nee, das Qontact Adam al
eieregooie
Arnhem is alleen zo fokking ver weg :(
Flipper01
quote:
Originally posted by eieregooie
Arnhem is alleen zo fokking ver weg :(

Gelredome is straks nog geen 5 minuutjes fietsen vanaf m'n kamer :D :D :p

kreischer2000
k gok op een TE of op MAssive
-=Freezel=-
quote:
Originally posted by kreischer2000
k gok op een TE of op MAssive

Misschien TE in februari ofzo. Omdat de burgemeester van Utrecht in februari liep te zeiken met het aantal bezoekers en dreigde het feest aftegelasten, zou het goed kunnen zijn dat ze misschien naar het Gelredome gaan.

Tis maar een theorie.:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement