|
Dus
|
View this Thread in Original format
| LightForce |
he lui, ik snap er de ballen van!!
maar ik ben er wel vrijdag
ik heb nu dit gelezen en ik den kzelf dat er weinig mensen komen
jammer joh!! |
|
|
| JunKX |
| Weetje, van mij persoonlijk, mag je het bovenstaande wel even toelichten... |
|
|
| JunKX |
| Owja, en niet meer message posten als je dronken bent. :D |
|
|
| Optimus |
| denk dat t over Addiction gaat.... |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Bl44t
**CLOSED** |
|
|
|
|