return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Carl Cox
View this Thread in Original format
Aendy
Vet inte om detta kan vara av intresse men Carl Cox på P3 live ikväll 7/8.
x-dream
Låter helt klart intressant....

Man tackar för tipset.......
reveal
missade detta
var det bra? har inte hört så mkt av honom, vad lirar han?
x-dream
Missa ju detta oxå....Cox lirar mest techno....Hoppas att det går att lyssna på det på p3s hemsida....

Kan ju alltid hoppas...
dj_hysterix
FAN!!! JAG MISSA D !!!!!!!!! :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
Krille
jag rippade detta om nån vill ha...pm:a mig eller via icq: 3057382

/Krille
mindshooter
haha va kul...är ganska säker på att jag hörde det igår...eller inte jag..ska förklara... Jag var på jobbet på donken...så skulle skiftledaren få in fotbollen typ tror jag...på radion.. Han typ "Ahh men det är P4 eller P3 eller nåt" Och jag skulle inte på kontoret och ratta in det. Så jag chansade bara...drog på volymen oxå. Och detta går även till högtalarna i hela lobbyn. När jag kom ut stod min skiftledare och typ såg helt störd ut

"Fan är det här nåt jävla disco eller, få bort den här jävla technon" haha vågade inte ens kolla hur gästerna såg ut.. Dom dansade väl....eller inte :p
x-dream
quote:
Originally posted by Krille
jag rippade detta om nån vill ha...pm:a mig eller via icq: 3057382

/Krille


:) :) LÅter bra....Slänger iväg ett mess till dig på ICQ.....
Vizay
/me va på fotbollen apropå det :)


va settet nå bra då?...värt å lyssna på?

föresten vart nåstans spelade han?...för jag antar att han inte hade åkt till P3 stationen för att spela :p
AnD
Det var eftersändning från det här I love techno eller vad det heter. I Belgien, tror jag.

Var ganska bra. Typiskt Cox :)... The three deck wizard som de kallar honom :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement