return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Ny Trance/tech Klubb fre 9/8
View this Thread in Original format
Gaby
Klubbpremiär fredagen 9 augusti


TEMPO

Element floor(Tribaltrance)
Ken-1
Kenneth

Bastard Floor(sleazy techno & dirty electro)
Alpha
Term
Damien Jonzon

deco;Ullix

Aston, Mariatorget fredag 9/8 kl 22-03
Ålder: myndig
Dresscode: Ett leende

Entre:80sek
Kraith
Är detta ersättning för torsdagsklubben på Riddarholmen (det var ju också Bastard och Element)? Om inte, är det någon som har hört om det blir någon ny lokal??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement