|
Ny Trance/tech Klubb fre 9/8
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
Klubbpremiär fredagen 9 augusti
TEMPO
Element floor(Tribaltrance)
Ken-1
Kenneth
Bastard Floor(sleazy techno & dirty electro)
Alpha
Term
Damien Jonzon
deco;Ullix
Aston, Mariatorget fredag 9/8 kl 22-03
Ålder: myndig
Dresscode: Ett leende
Entre:80sek |
|
|
| Kraith |
| Är detta ersättning för torsdagsklubben på Riddarholmen (det var ju också Bastard och Element)? Om inte, är det någon som har hört om det blir någon ny lokal?? |
|
|
|
|