|
נשברתי....בקשה גדולה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
| כמה מזה של שירים טובים יש לך מאז ה15 ביולי? |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| אני מוכן לצרוב לשניכם מה שאתם רוצים מהטראקים החדשים שישלי, אבל כמו שאתם יודעים אני לא מלא בקשרים מפה ועד רמלה (צוחק אנשים) אבל לצרוב אני מוכן, כי הייתי צורב בזמנו מלא משחקים וסרטים ושולח בדואר, נראה ששלחתי אפילו לגיל איזה סרט אז..... קיצר במקום לברבר פה שעה תנו לי הודעה פרטית אם הפרטים שלכם, ואני ישלח לכם רשימה. תבחרו איזה טראקים שאתם רוצים והדיסק בדרך אליכם, דרך אגב ישלי צורב בזק של 3 דקות לדיסק, אז זה לא תהיה טירחה גדולה מידי עבורי |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
אני מוכן לצרוב לשניכם מה שאתם רוצים מהטראקים החדשים שישלי, אבל כמו שאתם יודעים אני לא מלא בקשרים מפה ועד רמלה (צוחק אנשים) אבל לצרוב אני מוכן, כי הייתי צורב בזמנו מלא משחקים וסרטים ושולח בדואר, נראה ששלחתי אפילו לגיל איזה סרט אז..... קיצר במקום לברבר פה שעה תנו לי הודעה פרטית אם הפרטים שלכם, ואני ישלח לכם רשימה. תבחרו איזה טראקים שאתם רוצים והדיסק בדרך אליכם, דרך אגב ישלי צורב בזק של 3 דקות לדיסק, אז זה לא תהיה טירחה גדולה מידי עבורי |
אח שלי
רגע יש לך שירים מה-15 ביולי עד עכשיו
תבדוק כמה דיסקים זה יוצא לך ואז אני ישדלח את את הכמות דיסקים חזרה עם קופסאות |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
דבר באייסיקיו אחי
139625164 |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
כמה מזה של שירים טובים יש לך מאז ה15 ביולי? |
הקטע שאני לא שומר את זה בתיקיות לפי תאריכים
יענו אין לי
1507
1607
1707
וכו'...
כשאני מוריד אני שם את הטראק או בתיקיה של
"Fav"
שזה יענו טראקים שאהבתי או בתיקיה שניה של דברים שלא אהבתי
אז הדרך היחידה שלי לבדוק מה יש לי בדיוק מה-15 ביולי זה לפי ה
Modified date
בכל מקרה- אעביר כמה תיקיות של
fav
מדיסקים צרובים למחשב ותוריד מה שאתה רוצה
אני ארכז את הכל היום בערב, למה עכשיו אני זז לחדר-כושר ואין לי מקום על ההארד דיסק גם ככה |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by eXeTik
ראסמי... אני בכלל הצעתי לעלות לשם גם סרטים וכאלה
רציתי לעלות לשם את בלייד 2 באיכות
dvd
|
אחי אם אתה או כלל אחד פה מעוניין להחליף סרטים יש לי את כל הסקטים הטובים שיצאו באיכות די וי די
דברו איתי אם משהו רוצה להחליף סרטים |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by eXeTik
הקטע שאני לא שומר את זה בתיקיות לפי תאריכים
יענו אין לי
1507
1607
1707
וכו'...
כשאני מוריד אני שם את הטראק או בתיקיה של
"Fav"
שזה יענו טראקים שאהבתי או בתיקיה שניה של דברים שלא אהבתי
אז הדרך היחידה שלי לבדוק מה יש לי בדיוק מה-15 ביולי זה לפי ה
Modified date
בכל מקרה- אעביר כמה תיקיות של
fav
מדיסקים צרובים למחשב ותוריד מה שאתה רוצה
אני ארכז את הכל היום בערב, למה עכשיו אני זז לחדר-כושר ואין לי מקום על ההארד דיסק גם ככה |
סבבה אח שלי העיקר שזה יהיה מה15 ביולי עד להיום
:D
| quote: | Originally posted by divx-master
אחי אם אתה או כלל אחד פה מעוניין להחליף סרטים יש לי את כל הסקטים הטובים שיצאו באיכות די וי די
דברו איתי אם משהו רוצה להחליף סרטים |
אני משיג הכל ככה שאני לא צריך לעשות טרייד אני יכול פשוט לתת לאנשים אחרים |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אני משיג הכל ככה שאני לא צריך לעשות טרייד אני יכול פשוט לתת לאנשים אחרים |
ראסמי, אני על חיבור של
14k/sec
נראה לך אני אתחיל להחליף סרטים של איזה 1500 מגה כל אחד?! |
|
|
| Q-PiXeL |
סרטים של גיגה וחצי?!
האיכות הכי טובה זה 700 מגה
רק אם הסרט יותר משעתיים (אני חושב) או שזה
svcd
אז זה שתי קבצים של 700
מי שרוצה להשיג סרטים חדשים ומשחקים אתם יכולים לנסות תאפטיפי ליסט הזה:
ftp-list.com
אפשר להוריד משם את הרשימה...
ובערוץ שלהם במירק אפשר להשיג רשימה יותר מחודשת...
רק הבעיה שיש הרבה שרתים מלאים אז לוקח זמן להיכנס |
|
|
| eXeTik |
כן פייר- דיברתי על
svcd's
ואני מכיר את רשימת ה
ftp's
אבל תודה בכל מקרה... |
|
|
| DjChook |
כל מה שהוא לא
DVDRIP - DIVX
לא שווה בכלל להוריד
בכל מקרה
יש סרטים כמו
WE WILL SURVIVE
שהם שני דיסקים של
DIVX
שכל אחד 700 מגה
וגם
RAT RACE
למשל הוא 700 מגה כפול 2
ואם אתם פתאום מוצאים את זה כדיסק אחד (כמו שאני בהתחלה הורדתי) רוב הסיכויים שזה פייק
יעני
SVCD |
|
|
| Q-PiXeL |
יש מלא
SVCD
טובים, כאלו שהם
DVDRips
אבל לא שווה להוריד אסויסידי כי הוא סתם טופס הרבה והעיקרון שלו הוא לצרוב אותו על דיסק ולראות בנגן הדיוידי בסלון...
דיויאיקסים שיוצאים על שתי דיסקים אני חושב שזה בגלל שהם סרטים ארוכים... קיצר יש חוקים לזה אבל אני לא יודע בדיוק מה הגבול... |
|
|
|
|