return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Snyggast.com
View this Thread in Original format
dj_hysterix
Jag registrera mig till den där hemsidan www.snyggast.com och lade upp en bild som min kompis hade tagit me digitalkamera, så därför vill jag (om ni vill) att ni ska rösta på min bild :p.

http://snyggast.com/?408030

Om ni har bilder på snyggast ge mig länken så sätter jag gärna en 10:a ;)
x-dream
Ganksa meningslös sida......

Kanske är roligt om man är typ 10 år....

Ta inte illa upp men det är sant....
[nils]
ujuj!! en klar 10!!!

ett plus i hörnet va också hörlurarna :)
lonne
Helt klart en sida för förvirrade stjälar, som behöver en bekräftelse
på om de ser bra ut eller ej...:tongue3 :tongue3
Vizay
sen om ni går in på tjejerna i toplistan å kollar på komentarerna dom fått så får ni er ännu ett skratt.....fiiiifan va desperata killar de finns där ute :p
mindshooter
1 fråga bara Hysterix... och inte illa menat alls...men vad får du ut av att ha ett bra betyg när du vet att du fått det genom att 15 st trancenördar (killar) har röstat en 10:a på dig? Förstår inte...

Har haft mina bilder där själv nämligen... och sen hade alla mina polare röstat en 10:a...och alla jag kände...sen hade jag ett skitbra betyg...skulle jag vara stolt över det då? :p Det var jag inte...så jag sket i det där...hehe
Ravesquad
quote:
Originally posted by mindshooter

Har haft mina bilder där själv nämligen... och sen hade alla mina polare röstat en 10:a...och alla jag kände...sen hade jag ett skitbra betyg...skulle jag vara stolt över det då? :p Det var jag inte...så jag sket i det där...hehe


Jag hade gett dig en 10 du skulle varit stolt över;)
dj_hysterix
ok grabbar jag har skitit nu i det där ;)
mindshooter
quote:
Originally posted by Ravesquad


Jag hade gett dig en 10 du skulle varit stolt över;)


Tack Ravesquad...det värmer :disbelief

Har vi kanske fått Hysterix att gå en annan väg i livet?
dj_hysterix
Japp!!!!!!! ;) :stongue:

Vizay
keep away from the dark side.....fear leads to anger...anger leads to hate....hate leads to suffering...sufffering leads to fear.....fear leads to stress.....stress leads to problems with sitting still.....problems with sitting still leads to dancing....and that's what we wanna do so why the hell should you keep away from the dark side anywa? :P


å nej....min hukmor e inte på topp idag.....har förfan vart tvungen å ha ett ordentligt snack med min kompis toalettstolen så jag känner mig lite....hmm....purken :nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement