|
Snyggast.com
|
View this Thread in Original format
| dj_hysterix |
Jag registrera mig till den där hemsidan www.snyggast.com och lade upp en bild som min kompis hade tagit me digitalkamera, så därför vill jag (om ni vill) att ni ska rösta på min bild :p.
http://snyggast.com/?408030
Om ni har bilder på snyggast ge mig länken så sätter jag gärna en 10:a ;) |
|
|
| x-dream |
Ganksa meningslös sida......
Kanske är roligt om man är typ 10 år....
Ta inte illa upp men det är sant.... |
|
|
| [nils] |
ujuj!! en klar 10!!!
ett plus i hörnet va också hörlurarna :) |
|
|
| lonne |
Helt klart en sida för förvirrade stjälar, som behöver en bekräftelse
på om de ser bra ut eller ej...:tongue3 :tongue3 |
|
|
| Vizay |
| sen om ni går in på tjejerna i toplistan å kollar på komentarerna dom fått så får ni er ännu ett skratt.....fiiiifan va desperata killar de finns där ute :p |
|
|
| mindshooter |
1 fråga bara Hysterix... och inte illa menat alls...men vad får du ut av att ha ett bra betyg när du vet att du fått det genom att 15 st trancenördar (killar) har röstat en 10:a på dig? Förstår inte...
Har haft mina bilder där själv nämligen... och sen hade alla mina polare röstat en 10:a...och alla jag kände...sen hade jag ett skitbra betyg...skulle jag vara stolt över det då? :p Det var jag inte...så jag sket i det där...hehe |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Har haft mina bilder där själv nämligen... och sen hade alla mina polare röstat en 10:a...och alla jag kände...sen hade jag ett skitbra betyg...skulle jag vara stolt över det då? :p Det var jag inte...så jag sket i det där...hehe |
Jag hade gett dig en 10 du skulle varit stolt över;) |
|
|
| dj_hysterix |
| ok grabbar jag har skitit nu i det där ;) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
Jag hade gett dig en 10 du skulle varit stolt över;) |
Tack Ravesquad...det värmer :disbelief
Har vi kanske fått Hysterix att gå en annan väg i livet? |
|
|
| dj_hysterix |
| Japp!!!!!!! ;) :stongue: |
|
|
| Vizay |
keep away from the dark side.....fear leads to anger...anger leads to hate....hate leads to suffering...sufffering leads to fear.....fear leads to stress.....stress leads to problems with sitting still.....problems with sitting still leads to dancing....and that's what we wanna do so why the hell should you keep away from the dark side anywa? :P
å nej....min hukmor e inte på topp idag.....har förfan vart tvungen å ha ett ordentligt snack med min kompis toalettstolen så jag känner mig lite....hmm....purken :nervous: |
|
|
|
|