|
????
|
View this Thread in Original format
| mark_stable |
| maarre waar is tijs op vakantie ofzo?????:conf: |
|
|
| -TAIS- |
| gisteren nog die blauwe met die spikkels... |
|
|
| Optimus |
| spikkels? pillen?:wtf: |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
| Ik ruik hier iets :D :D :D :D |
|
|
| Optimus |
| ik heb net een scheet gelaten:eek: |
|
|
| SnuggLe |
Nutteloze info etc etc :)
CLOSED! :) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by mark_stable
maarre waar is tijs op vakantie ofzo?????:conf: |
dat is een interessante kwestie ja :conf: :conf:
iets teveel pillen met blauwe spikkels geslikt? dat is niet goed voor je hoor...
*closed* omdat volgens mij niemand weet waar het over gaat |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nutteloze info etc etc :)
CLOSED! :) |
hey lul, dat wilde ik net doen man :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Blik
dat is een interessante kwestie ja :conf: :conf:
iets teveel pillen met blauwe spikkels geslikt? dat is niet goed voor je hoor... |
Ik wel!
Lama lulle!
Je kan btw wel merken dat het vakantie is :D |
|
|
|
|