return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
משהו הולך היום ללילינבלום ???
View this Thread in Original format
divx-master
אנשים ??

משהו פה הולך היום ללילינבלום 25????

:conf:
DjChook
יש מצב שאני אלך עם לא יהיה מעניין בתל ברוך

וגם אולי אורן בן דוד שלי יבוא
Dj Black-Dragon
וואלה אחי יש משהו מעניין היום בלילינבלום?
יש פרטים? משהו?
divx-master
quote:
Originally posted by Dj Black-Dragon
וואלה אחי יש משהו מעניין היום בלילינבלום?
יש פרטים? משהו?



הנה פרטים אחי

כנס ל -

http://www.layla.co.il/tslayla.cgi?...ssage_id=206318
NaOren
אני כנראה הולך היום לשם..

אתה הולך אלון?
Hell_Copter
אנשים יש את הט'רד של התארגנות למסיבות... בוא ננצל אותו
אני לא יסגור את זה או משהו אבל שימו לב בבקשה (זאת הפעם השניה שנפתח ט'רד על לילינבלום 25)1
divx-master
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אנשים יש את הט'רד של התארגנות למסיבות... בוא ננצל אותו
אני לא יסגור את זה או משהו אבל שימו לב בבקשה (זאת הפעם השניה שנפתח ט'רד על לילינבלום 25)1


אהה סליחה אחי לא שמתי לב .. לטרד על ההתארגנות
Hell_Copter
quote:
Originally posted by guetag
כדי לבוא מירושלים ללימבו?


שמע אחי אני בספק אם זה שווה את הנסיעה הארוכה הזאת
זה נחמד שם... אבל זאת נסיעה ארוכה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement