|
משאיות האהבה
|
View this Thread in Original format
| Dj Black-Dragon |
רק 11 משאיות השנה???
WTF
מה יהיה שנה הבאה???? 4 משאיות???
נראה לי שזו לא הרשימה המלאה
אני מקווה לפחות.. |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by Dj Black-Dragon
רק 11 משאיות השנה???
WTF
מה יהיה שנה הבאה???? 4 משאיות???
נראה לי שזו לא הרשימה המלאה
אני מקווה לפחות.. |
מצעטר אחי אבל אני דיי בטוח שזה כל המשאיות השנה
מוות לערבים !!!! |
|
|
| Dj Black-Dragon |
את האמת זה לא נראה לי סגור עדיין כי שנה שעברה היו צריכות לצאת גם כן
11 משאיות
והצטרפו עוד והיו 16 רק שממש לקראת הסוף 2 ביטלו
טוב נראה אני מקווה שיהיו יותר
איפה המשאית של ביו יו?
של רדיו 102 אפ אם
?? |
|
|
| DjChook |
חחחח אחי
אין מצב ש
BU
לא מביאים משאית |
|
|
| DJ-Energy |
| מתי זה יוצא מצעד האהבה? |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
מתי זה יוצא מצעד האהבה? |
מצעד האהבה יוצא ביומהולדת שלי אחי
ב - 30 ל - 8
30.8
תבוא !! |
|
|
| Vman |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחחח אחי
אין מצב ש
BU
לא מביאים משאית |
:confused: :confused: :confused:
יש מצב
אין תקציב
:confused: :confused: :confused: |
|
|
| Dj Black-Dragon |
לבי יו אין תקציב?
חראאאא עליהם
למרות כל הפירסום והכל?
כל דבר שני שאני רואה זה של אורנג או בי יו
ואתה אומר שאין תקציב?
אני חושב שזה מסיבה אחרת
לא הגיוני שאין תקציב |
|
|
| oDrori |
מה אין פלסטיק איינג'ל?!?!?!?!?!
נראה לי אני אלך לטיאלוי או למוזיקה פלוס |
|
|
| Scorchio |
מה זה רק 11?!?!?!?!
קיבינימאט
איפה המשאית של העמק 51
חחחחחחחחחחחח
אבל ראסמי איך 99 לא מוציאים משאית
צריך קצת עידן גוטמן
מה שבטוח אני לא מתקרב למשאית של ה
FFF
אחרי מה שהיה לי אתמול
אני בעד שנעשה שם פגישה של כל ה
TAs
ונתנחל באיזה משאית מה את אומרים? |
|
|
| nimrod levi |
ראסמי רעיון פצצה...
נראה לי כולם באים לא? |
|
|
|
|