return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
משאיות האהבה
View this Thread in Original format
divx-master
רשימת המשאיות במצעד האהבה השנה

כל הזכויות שמורות לגיל גולדשלגר ...


http://www.layla.co.il/forums/20717..._the_tracks.jpg
Dj Black-Dragon
רק 11 משאיות השנה???
WTF
מה יהיה שנה הבאה???? 4 משאיות???


נראה לי שזו לא הרשימה המלאה

אני מקווה לפחות..
divx-master
quote:
Originally posted by Dj Black-Dragon
רק 11 משאיות השנה???
WTF
מה יהיה שנה הבאה???? 4 משאיות???


נראה לי שזו לא הרשימה המלאה

אני מקווה לפחות..


מצעטר אחי אבל אני דיי בטוח שזה כל המשאיות השנה

מוות לערבים !!!!
Dj Black-Dragon
את האמת זה לא נראה לי סגור עדיין כי שנה שעברה היו צריכות לצאת גם כן
11 משאיות
והצטרפו עוד והיו 16 רק שממש לקראת הסוף 2 ביטלו
טוב נראה אני מקווה שיהיו יותר
איפה המשאית של ביו יו?
של רדיו 102 אפ אם
??
DjChook
חחחח אחי

אין מצב ש
BU
לא מביאים משאית
DJ-Energy
מתי זה יוצא מצעד האהבה?
divx-master
quote:
Originally posted by DJ-Energy
מתי זה יוצא מצעד האהבה?



מצעד האהבה יוצא ביומהולדת שלי אחי

ב - 30 ל - 8

30.8

תבוא !!
Vman
quote:
Originally posted by DjChook
חחחח אחי

אין מצב ש
BU
לא מביאים משאית


:confused: :confused: :confused:
יש מצב
אין תקציב
:confused: :confused: :confused:
Dj Black-Dragon
לבי יו אין תקציב?
חראאאא עליהם
למרות כל הפירסום והכל?
כל דבר שני שאני רואה זה של אורנג או בי יו
ואתה אומר שאין תקציב?
אני חושב שזה מסיבה אחרת
לא הגיוני שאין תקציב
oDrori
מה אין פלסטיק איינג'ל?!?!?!?!?!

נראה לי אני אלך לטיאלוי או למוזיקה פלוס

Scorchio
מה זה רק 11?!?!?!?!
קיבינימאט
איפה המשאית של העמק 51
חחחחחחחחחחחח

אבל ראסמי איך 99 לא מוציאים משאית
צריך קצת עידן גוטמן
מה שבטוח אני לא מתקרב למשאית של ה
FFF
אחרי מה שהיה לי אתמול
אני בעד שנעשה שם פגישה של כל ה
TAs
ונתנחל באיזה משאית מה את אומרים?
nimrod levi
ראסמי רעיון פצצה...
נראה לי כולם באים לא?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement