|
LOL (no offense) just funny
|
View this Thread in Original format
| TranceSeeker |
Nadat hij in Parijs zeer uitgebreid heeft gegeten vraagt een
Hollander naar de rekening. De kelner presenteert hem het briefje
waarop de eindsom van 199 Franse francs genoteerd staat.
De Hollander legt twee briefjes van honderd neer en wacht ostentatief
op
het wisselgeld.
De kelner overhandigt hem die ene franc tezamen met een pakje
condooms.
"En waaraan dank ik deze attentie?" , vraagt de Hollander.
"Ach", zucht de kelner, "ik wil voorkomen dat gasten zoals u zich
voortplanten."
Waarom hebben Nederlanders van die grote neusgaten?
Lucht is gratis.
Hoe kan je een Nederlander in een slag vermoorden?
De W.C.-bril dichtslaan wanneer hij aan het drinken is.
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| TranceFool |
WOOOOWWWW 3 moppen over nederlanders en wel hele originele vormen ook, good work , hier hebbie zeker wel lang over na moeten denken??? :p |
|
|
| T.H.C. |
Vraag: Wat krijg je als je zes keer zakt voor je rijexamen?
Antwoord: Een wit nummerbord met rode letters.
:rolleyes: |
|
|
| Biohazard |
| vonk best we lache eigenlijk |
|
|
| Blik |
| laten we dit tot officiële "Belgen-moppen thread" laten uitgroeien :D |
|
|
| T.H.C. |
| ging me er meer om dat ik in dit forum eigenlijk nergens op slaat om mopjes te gaan posten,magoed voor tranceseeker maak ik een uitzondering, momentje.... |
|
|
| T.H.C. |
| ... ik kan er wel veel vinden...maar de meeste zijn echt te triest. |
|
|
| DjSuez |
| owow, mopjes zijn altijd goed, maar ik ken bijna alleen maar mopjes over onze 'medelanders' bijna, dank zij een collega van me pa:toothless maar als niemand daar bezwaren tegen heeft kan ik er wel een paar plaatsen... |
|
|
| DJ Bazz |
| Tranceseeker: Besef nu wel dat je je in het hol van de leeuw waagt met deze grappen he ;):D:D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Laat maar komen!
Doet me denken aan dat Tros programma 1 Tegen 100 :D |
|
|
| DJ_Siesta |
HOPPA
De Belgen hebben nog een uitvinding gedaan. Een helikopter met schietstoel.
Een nederlander en een belg botsen met hun auto's op elkaar. Ze stappen uit, en die belg staat nogal nerveus heen en weer te drentelen. De nederlander haalt een fles whisky uit z'n zak en geeft hem aan
de belg. De belg neemt een paar flinke slokken om te kalmeren. Als de nederlander de fles terug in z'n zak stopt vraagt die belg waarom hij zelf niks neemt. Zegt die nederlander:"Ik wacht liever tot de
politie is geweest"
WHAHAHA |
|
|
|
|