|
vem är här egentligen? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| cool2002 |
jag är här också men det var ett tag sen jag var förbi
min dator skärm dog för två dagar sen
men men jag fick ett mail som sa att det fanns nya inlägg
så jag loggade in och kollade ,,,
/cool2002 |
|
|
| Jre |
Deeeå!
Blir nog en jävla aktivitet här igen när
det fina vädret överger oss...
/ Jre |
|
|
| verminator |
| jeg og..?:toothless :toothless |
|
|
| [nils] |
| quote: | Originally posted by verminator
jeg og..?:toothless :toothless |
oja! lätt. eller?
jag är här lite då och då... ibland. så har ja bytt nick från "trancefella" också. hade tråkigt.. |
|
|
| Powell |
chop chop, tittar in då och då ....
Mindshooter: vem e tjejen i din signature ? ser bra ut :D |
|
|
| Mystoz |
| är här men doc inte så active..=) idlar i DC hubben också.. |
|
|
| Connector |
| jag är här... ibland |
|
|
| Xplorer76 |
Hur många är vi sammanlagt??
Orkar inte räkna, så nån som är lite framåt kan väl göra deta, tack.
"Varför göra det själv, när nån annan kan göra det åt dej" :):):) |
|
|
| Mehari |
är här ~1 gång i veckan
men man ser mig aldrig, jag svarar bara när jag kan svara riktigt bra på nåt. Som nu till exempel.
Annars bor jag i Prodforumet |
|
|
|
|