return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
m2v קבצי
View this Thread in Original format
AnthemFreak
רציתי לשאול משהו:

הורדתי מהאף טי פי את הקליפ של קוסמיק גייט
ן...
אין לי מושג עם איזה תוכנה להפעיל אותו
אז...
אם אתם יודעים עשו טובה תכתבו
בתודה מראש
:)
Triple-z
טוב אז ככה
יש כמה דרכים לראות את זה
בעיקרון הקליפ הוא SVCD
אז אם יש לך DVD Player with SVCD Support
אתה יכול לצרוב את זה בתור SVCD ולראות בדי.וי.די

או
שתתקין תוכנת DVD כמו
PowerDVD
במחשב ואז תוכל לראות את הקליפ גם במדיה פלייר

או שתוריד את הפלאגין שאני ינסה לצרף להודעה ותראה במדיה פלייר..

טוב לא הצלחתי להוסיף אז אני מעלה את זה לאפטיפי
קוראים לקובץ
empgdec_(m2v_wmp).zip
Q-PiXeL
אני משתמש ב
Elecard MPEG 2 Player
פיתוח ישראלי
http://www.moonlight.co.il

וטריפל-זי: אם צורבים את ה
svcd
כמו שהוא לדיסק לא נדמה לי שהוא יעבדו בנגן הדיוידי?

צריך לצרוב את זה כ
VCD
שיענו יש שם את הקובץ
dat
הזה ועוד כמה קבצים כדי שהנגן יבין איך לנגן תקליפ
Triple-z
אפשר גם אפשר
היום ניסיתי את זה עם כמה קליפים ב- m2v

בנרו אתה הולך ל- Create Super-Video CD
ומוסיף את הקליפים שאתה רוצה
צורב
וזהו
עבד ב- Toshiba DVD SD210E
ובכל מכשיר שיתמוך ב- SVCD..
NyKoN
אני לא מבין למה אתם מסתבכים כ"כ
מ2וי פותחים עם מדיה פלייר וזהו
Q-PiXeL
כן ניקון, אבל עדיין צריך להתקין תמקודד...
ומשום מה אצלי במדיה פלייר הוא לא ביחס של גובה לרוחב הנכון...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement