return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

 
"The Box" - Zou jij op de knop duwen?
View this Thread in Original format
CygnusX
Eergisteren zat ik met een kameraad op café te praten over een film die hij net gezien had: "The Box". Voor diegenen die 'm niet kennen, het is een thriller uit 2009 met Cameron Diaz en James Marsden in de hoofdrollen. Ze spelen een jong koppel dat een doos op hun stoep vindt. In de doos zit een knop. Als ze op de knop duwen, dan krijgen ze een miljoen dollar, maar iemand in de wereld (die zij niet kennen) gaat dood.

Mijn kameraad zei dat hij zelf ook op de knop zou duwen, omdat hij de persoon toch niet kent. Hij was er ook van overtuigd dat minstens 90% van de mensen hetzelfde zouden doen, als ze er lang genoeg over nadachten. Ik ging er niet mee akkoord, want zelf zou ik niet met het schuldgevoel kunnen leven.

Wat zou jij doen?
Als je op de knop duwt, dan ...
- krijg je 5 miljoen euro. "The Box" speelt zich af in 1976, dus maken we het wat interessanter :)
- sterft er iemand ergens ter wereld daardoor. Iemand die jij niet kent.
Kaidreas
kan je zelf ook sterven? of is het echt iemand willekeurig, aan de andere kant van de wereld?
Jasperovitsj
Dat is het net hé, het kan evengoed uw moeder zijn.
FCB_Fanatic
ik heb de film zelf niet gezien, maar ik weet wel dat er een luguber kantje aan de film zit

ik zou zelf niet durven duwen, wegens "to good to be true"

p.s.: die film is gebasseerd op een aflevering van The Twilight Zone
CygnusX
Laten we er vanuit gaan dat het iemand is die je niet kent en dat je er niet voor gestraft zult worden.
Xilver
5 MIRRION EURO BABY!

Kzou drukken, mij efkes slecht voelen, en dan gaan wenen in mijne blinkende nieuwe Audi R8.
Kaidreas
oooooh, ik ken em niet. In dat geval zou ik direct drukken.:cool:
Xilver
Of blijven drukken tot ge Justin Bieber hebt.
Config
quote:
Originally posted by Xilver
Of blijven drukken tot ge Justin Bieber hebt.


:toothless

van de nood een deugd maken noemen ze da.
djcresto
quote:
Originally posted by Xilver
Of blijven drukken tot ge Justin Bieber hebt.


rofl, ik zou ook drukken.

TOR
Ik druk dagelijks :o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement