return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Computers en Hamers?
View this Thread in Original format
total woot
m'n computer is gister gecrashed (15 gig aan mp3's en 30 films --> PLEITE).

dus......

me is pissed!!!

hoe vaak sta je op t punt je computer uit t raam de gooien?
MaGiK54
Die ##%#$^comp van mij crasht ook wel eens. Maar mijn MP3 heb ik op een andere partitie staan, dus ik ben ze nooit kwijt (volgens mij dan, aangezien ik me PC niet helemaal vertrouw :D)
LowRider
kheb 1x/maand gevote
heb nie zo vaak problemen mee... prima pctje dit
maar natuurlijk heb je wel is van die momenten...:whip:

:)
!_PeTrUs_!
De mijne doet nooit moeilijk. Alleen Inet ligt er wel eens af buiten mijn doen om. Dus ik heb nooit probs met comps :D
Dj Lex
Kword elke dag wel een keertje kwaad, dan vertraagt de boel of dan slaat ie weer is vast of progjes doen het niet meer.Wordt er gek van. Me muis rammelt ook al. Zitten wat dingen los. Dan sla ik hem een beetje te hard tegen het bureau denk ik :P Net als me controllers van me ps1 :S die rammelen ook :P
TimeportE
owwww ZOOOOO vaak.. en vooral nu want mijn comp deed vorige week echt erg vaag en counterstrike deed het nie normaal (ik kreeg geen geluid en had enorme lag) dus ik eff mijn hd geformateerd en mijn ghost image der weer opgegooid.. wat krijg ik nu counterstrike lagt nog steeds en het geluid is ook nie gefixed!! AAAAAAAAAAAAAARRGGG
Kamaya
Ik heb het op 1 per jaar gehouden.

Ik had eerst Windows 98 2E, daar was 2 x perweek iets mis mee, dan weer een fout register, dan weer wat anders, op een gegeven moment heb im m'n c 3x in 2 maanden geformatteerd:wtf: .

Toen heb ik (half jr geleden) Windows2000 erop gezet, werkt veel beter, nauwelijks problemen meer, soms wat dingetjes, maar die zijn met opn. opstarten dan opgelost, of ff Norton Utilities erover heen. Hij's nog niet gecrashed, dus ik ben wel tevreden!


De groeten.
Flippe
Ligt er nog al aan,
als mijn pc in topvorm is misschien 1x in de maand.
maar dat kan ook oplopen tot 7x per week!!

zal het gemiddelde pakken ( elke week ofzo )
Blik
oh, ik heb elke dag een paar van die momenten dat ik zin heb om mijn computer uit het raam te gooien

krijg elke dag wel een paar keer het fameuze blauwe scherm

elke dag valt mijn monitor zomaar op zwart en doet de computer niks meer

en langzaam dat dit klote ding is, niet te geloven
roeland
tja ach windhoos zuigt nu eenmaal dussu...
maar we kunnen niet zonder want meeste progjes en gamez draaien toch onder windhoos.....

kortom een vastlopertje met 98 se van 3 keer per dag daar leer ik mee leven, 2000 sux voor home ....geen goeie multimedia ondersteuning.

ach ja live goes on

grtz roeland

yesterday is history, today is a gift, tommorrow is a mystery

junis
kweenie, maar als je 2000 of XP hebt dan hoeft er niet veel meer fout te gaan met je compu...

en als je je muziek kwijtraakt is dat je eigen schuld, had je maar moeten backuppen!
@ddicted
Toen ik xp had, had ik eigenlijk nooit problemen. Maar er waren geen xp drivers voor mijn racestuur. Dus maar weer W98se versie weet ik veel erop gezet, en nu loopt hij gemiddeld 1x per dag wel vast.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement