|
תכנסו !!! ותעשו את זה מי שלא מכיר !!! \ז קטלני !!!! אבל בלי להציץ לסוף
|
View this Thread in Original format
| divx-master |
אל תציצו לסוף !!!!!
היי לכולם,
עדיין אין לי תשובה אם זה עובד או לא, אבל זה בטוח חמוד, וכדאי לא להציץ.
ענו על שאלון זה וכל משאלותיכם יתגשמו ...
זה ממש נהדר! זה די מדהים. אל תרמו. קראו רק שורה אחת כל פעם כשתגיעו לתוכן ההודעה.
מי ששלח לי את זה אמר שבקשתו התגשמה 10 דקות לאחר שקרא את ההודעה והמשאלה שלי
התגשמה לאחר חודשים בערך, אבל בלי לרמות!
לא לקרוא מה כתוב בהמשך, קיראו לפי הסדר ונהגו לפי ההוראות. זה לוקח 3 דקות וזה כדאי!!!
הצטיידו בעט ונייר.
כשאתם בוחרים שמות - וודאו שאלה שמות של אנשים שאתם באמת מכירים ולכו עם האינסטינקטים שלכם.
קראו כל פעם שורה אחת. אל תתקדמו אחרת תהרסו לעצמכם את כל ההנאה.
רדו למעטה...
1.רשמו את המספרים 1 עד 11 בתור.
2.ליד המספרים 1 ו - 2 רשמו 2 מספרים כלשהם - איזה שתרצו
3.ליד המספרים 3 ו - 7 , רשמו שמות של אנשים מהמין השני. (אל תציצו קדימה או שזה לא יצליח לכם.
4.ליד המספרים 4, 5 ו - 6 רשמו את מי שאתם רוצים (משפחה חברים וכ"ו). אל תרמו אחרת זה לא יצליח לכם !!!
5.ליד המספרים 8, 9, 10 ו - 11 רשמו שמות של שירים.
6.בסוף הביעו בקשה.
רדו למעטה לתוצאות...
והנה תוצאות המשחק:
{*} עליכם לספר על המישחק הזה למספר אנשים - כמספר שרשמתם ליד מס‘ 1.
{*} האדם שרשמתם ליד מספר 3 הוא האדם שאתם אוהבים.
{*} את האדם ליד מספר 7 אתם אוהבים אבל לא מצליחים להבין.
{*} האדם החשוב לכם ביותר רשום ליד מספר 4.
{*} האדם שרשמתם ליד מספר 5 הוא זה המכיר אתכם טוב מכולם.
{*} האדם שרשום במספר 6 הוא זה שמביא לכם הכי הרבה מזל.
{*} השיר שרשמתם במספר 8 הוא השיר שמתאים למי שרשום במספר 3.
{*} השיר שרשמתם במספר 9 הוא השיר שמתאים למי שרשום במספר 7.
{*} השיר שרשמתם במספר 10 אומר עליכם הכי הרבה.
{*} השיר במספר 11 מצביע על איך אתם מרגישים בקשר לחיים.
שלחו את זה ל - 10 אנשים בתוך שעה. אם תעשו זאת - הבקשה שלכם תתמלא.
מוזר מאד, אבל נראה שזה עובד!!! |
|
|
| arik |
פחחחחח
כל מה שכתוב שאמור להיות בתוצאות
הוא ההפך אצלי בחיים
תשמע מילא אם אהיית אומר אומר שאחרי שאני ממלא הכל אני זוכה במשהו בלי הגרלה אז הייתי אומר
WOW
אבל אחי
זה שטויות של ילדים בגן טרום חובה
אבל אם בכל זאת אני יקבל את המישאלה שלי
אני שולח לך הביתה
10000 במזומן!!!!:) |
|
|
| Dj Black-Dragon |
אריק תגיד מה האיי סי קיו שלך?
והדבר הזה לא הכי עובד :) |
|
|
| Segev |
דאווקה אצלי זה כן עבד בחלק מהדברים נגיד זה שהכי חשוב לי זה נכון מס 4
והשיר במס 11 אבל השאר לא ממש אבל זה דיי מגניב |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Dj Black-Dragon
אריק תגיד מה האיי סי קיו שלך?
והדבר הזה לא הכי עובד :) |
165786263 |
|
|
| DJ RF |
| זה ישן נושן הדבר הזה =] |
|
|
| Q-PiXeL |
שלחו לי את זה פעם, תאמת דווקא היה בזה משהו נכון..
אבל אני לא מאמין בבולשיט הזה במיוחד שצריך לשלוח את זה אחרי זה ל10 אנשים...
סתם בטח איזה מחקר פסיכולוגי שעשו ממנו כזה דבר... |
|
|
| NaOren |
| עשיתי ת'חרא הזה לפני שנה כבר .... |
|
|
| nesher |
וואי אני לא מאמין
זה כל כך
אבל כל כך טוב
זה פשוט יצא לי בדיוק
באמת
אחד לאחד
אתם קולטים מה יצא לי שיר מספר 11
No More Tears
חחחחח
=] |
|
|
| Hell_Copter |
עוד אחד מהדברים הדפוקים ששולחים לך באיי סי קיו...
למי יש כוח לחרא הזה |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
עוד אחד מהדברים הדפוקים ששולחים לך באיי סי קיו...
למי יש כוח לחרא הזה |
ר-א-ס-מ-י |
|
|
|
|