return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
תכנסו !!! ותעשו את זה מי שלא מכיר !!! \ז קטלני !!!! אבל בלי להציץ לסוף
View this Thread in Original format
divx-master
אל תציצו לסוף !!!!!



היי לכולם,

עדיין אין לי תשובה אם זה עובד או לא, אבל זה בטוח חמוד, וכדאי לא להציץ.

ענו על שאלון זה וכל משאלותיכם יתגשמו ...

זה ממש נהדר! זה די מדהים. אל תרמו. קראו רק שורה אחת כל פעם כשתגיעו לתוכן ההודעה.

מי ששלח לי את זה אמר שבקשתו התגשמה 10 דקות לאחר שקרא את ההודעה והמשאלה שלי
התגשמה לאחר חודשים בערך, אבל בלי לרמות!

לא לקרוא מה כתוב בהמשך, קיראו לפי הסדר ונהגו לפי ההוראות. זה לוקח 3 דקות וזה כדאי!!!

הצטיידו בעט ונייר.

כשאתם בוחרים שמות - וודאו שאלה שמות של אנשים שאתם באמת מכירים ולכו עם האינסטינקטים שלכם.

קראו כל פעם שורה אחת. אל תתקדמו אחרת תהרסו לעצמכם את כל ההנאה.

רדו למעטה...



1.רשמו את המספרים 1 עד 11 בתור.

2.ליד המספרים 1 ו - 2 רשמו 2 מספרים כלשהם - איזה שתרצו

3.ליד המספרים 3 ו - 7 , רשמו שמות של אנשים מהמין השני. (אל תציצו קדימה או שזה לא יצליח לכם.

4.ליד המספרים 4, 5 ו - 6 רשמו את מי שאתם רוצים (משפחה חברים וכ"ו). אל תרמו אחרת זה לא יצליח לכם !!!

5.ליד המספרים 8, 9, 10 ו - 11 רשמו שמות של שירים.

6.בסוף הביעו בקשה.

רדו למעטה לתוצאות...



והנה תוצאות המשחק:
{*} עליכם לספר על המישחק הזה למספר אנשים - כמספר שרשמתם ליד מס‘ 1.
{*} האדם שרשמתם ליד מספר 3 הוא האדם שאתם אוהבים.
{*} את האדם ליד מספר 7 אתם אוהבים אבל לא מצליחים להבין.
{*} האדם החשוב לכם ביותר רשום ליד מספר 4.
{*} האדם שרשמתם ליד מספר 5 הוא זה המכיר אתכם טוב מכולם.
{*} האדם שרשום במספר 6 הוא זה שמביא לכם הכי הרבה מזל.
{*} השיר שרשמתם במספר 8 הוא השיר שמתאים למי שרשום במספר 3.
{*} השיר שרשמתם במספר 9 הוא השיר שמתאים למי שרשום במספר 7.
{*} השיר שרשמתם במספר 10 אומר עליכם הכי הרבה.
{*} השיר במספר 11 מצביע על איך אתם מרגישים בקשר לחיים.

שלחו את זה ל - 10 אנשים בתוך שעה. אם תעשו זאת - הבקשה שלכם תתמלא.

מוזר מאד, אבל נראה שזה עובד!!!
arik
פחחחחח
כל מה שכתוב שאמור להיות בתוצאות
הוא ההפך אצלי בחיים

תשמע מילא אם אהיית אומר אומר שאחרי שאני ממלא הכל אני זוכה במשהו בלי הגרלה אז הייתי אומר
WOW
אבל אחי
זה שטויות של ילדים בגן טרום חובה

אבל אם בכל זאת אני יקבל את המישאלה שלי
אני שולח לך הביתה
10000 במזומן!!!!:)
Dj Black-Dragon
אריק תגיד מה האיי סי קיו שלך?

והדבר הזה לא הכי עובד :)
Segev
דאווקה אצלי זה כן עבד בחלק מהדברים נגיד זה שהכי חשוב לי זה נכון מס 4
והשיר במס 11 אבל השאר לא ממש אבל זה דיי מגניב
arik
quote:
Originally posted by Dj Black-Dragon
אריק תגיד מה האיי סי קיו שלך?

והדבר הזה לא הכי עובד :)

165786263
DJ RF
זה ישן נושן הדבר הזה =]
Q-PiXeL
שלחו לי את זה פעם, תאמת דווקא היה בזה משהו נכון..
אבל אני לא מאמין בבולשיט הזה במיוחד שצריך לשלוח את זה אחרי זה ל10 אנשים...
סתם בטח איזה מחקר פסיכולוגי שעשו ממנו כזה דבר...
NaOren
עשיתי ת'חרא הזה לפני שנה כבר ....
NyKoN
אמ
לא יצא לי נכון
nesher
וואי אני לא מאמין
זה כל כך
אבל כל כך טוב
זה פשוט יצא לי בדיוק
באמת
אחד לאחד
אתם קולטים מה יצא לי שיר מספר 11
No More Tears
חחחחח
=]

Hell_Copter
עוד אחד מהדברים הדפוקים ששולחים לך באיי סי קיו...
למי יש כוח לחרא הזה
NaOren
quote:
Originally posted by Hell_Copter
עוד אחד מהדברים הדפוקים ששולחים לך באיי סי קיו...
למי יש כוח לחרא הזה



ר-א-ס-מ-י
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement