return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
fest som jag missade!?
View this Thread in Original format
nosfea
ere bara jag eller var det någon annan som missade festen
på docklands förra veckan lördag, det var ju Cor Fijneman som spinnade eller ?

om nån var där kan ni/du inte berätta hur det var?

nOsfea
lonne
Cor Finjeman på Docklands ????
mindshooter
I lördags? Det är juh förra veckans lördag...skulle förvåna mig att han spelare under Gay Pride iaf :p Min bror gjorde ett upträdande utanför docklands i lördags i samband med en stor fest för 2000 pers. Skulle juh kunnat varit den...grejen e att han berättade för mig idag att det bara kommit 20 pers...bokstavligt talat. Så jag tror nog inte att det var fijneman :p
nosfea
ok skumt måste vara dumma rykten i sånna fall.

:gsmile: :gsmile: :gsmile:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement