|
[16/04/2011] - Daydream Festival @ Zilvermeer, Mol
|
View this Thread in Original format
| Synthesia |
Een gloednieuw day festival:
Daydream
Line-up
Main Dream
Erick E
Ferry Corsten
Guy`Do
Lasgo
Licious
Marcel Woods
Sam 'o Neall
Sylver
Willie Wartaal
Live: Mason
MC: Stretch
Bad Dream, hosted by Hard Nature
Abyss & Judge
AlphaČ
Atmozfears
Crushz
Donkey Rollers
Dweazle
Frequencerz
Korsakoff
Outblast
Showtek
Tatanka
Zany
Live: Avio
MC: Apster
MC: Villain
Hallucinate
Danger Hardcore Team
Dark-E
Freeze
Groose
Manu Kenton
Max Walder
Pat B
Paul Elstak
Playboyz
Sjoekoe
Teka B
The Viper
Twin System
Live: Ghost
Live: Q-ic
Live: Rotterdam Terror Corps
MC: Chucky
Bonzai
Airwave
Antidote
Fab Code
Fire
Fly
Francois
Franky Kloeck
Jimmy Galle
Yves Deruyter
Electro Rush
Aerotronic
Ed & Kim
Laston & Geo
Mightyfools
Pros-T-tunes
The Oddword
Live: 808 SNKRHDZ
Live: Nobody Beats The Drum
Live: Space Pirates
Versuz Essentials
Barry fore
Bingo Players
Daniel June
Dave Lambert
Funkerman
Sem Thomasson
Stefan K
Tom Tilldawn
Vertesse
MC: Shurakano
Dirty House
D-wayne
Deep Origin
Dyna
Funk D
Jeremaine S
Kenneth G
La Fuente
Stefan Vilijn
Vato Gonzalez
MC: Iceman
MC: Tjen
This Is Dubstep
Addergebroed
Cookie Monsta
Fresh Foolish
Fuzzi Logic
Murdock
Slum Dogz
Tobi Wan
Turntable Dubbers
Live: Dr. Dub
Dreambucket
90's NOW
Deluxxe
F.R.A.N.K.
Frenz
Matthijs
PartyShakerz
Sven Ornelis
Reboot
Deltano
Ferreck Dawn
Hermanez
Izaakson
Massimo Girardi
Mr. side-chain
Pete Saunders
Rick Lampe
Ricket
Robbinyo
Tickets: 19,5 EUR (+ fee)
Time: 16 April at 11:00 - 17 April at 01:00
Info: www.daydreamfestival.be
Facebook: http://www.facebook.com/event.php?eid=138354426210597
Ik ga alvast, wie nog? |
|
|
| FCB_Fanatic |
ziet er leuk uit: Ferry op de main en dan een Bonzai stage. En een bijkomend pluspunt dat het niet zo heel ver is.
helaas kan ik de 16de niet :) |
|
|
| djcresto |
| oink en slechts 20 euro. |
|
|
| FenixStyle |
| Vorig jaar lastminute nog heen geweest, en het was toen (voor een nieuw festival) verrassend goed, mede dankzij het zeer goede weer toen. Dit jaar valt het helaas samen met I Love The 90's in Hasselt, en aangezien dat laatste toch een jaarlijkse traditie is geworden bij ons, dus geen Daydream dit jaar. In de plaats daarvan wellicht wel naar Neverland in juli, qua grootte en concept zowat te vergelijken met Daydream. (en een ideale opwarmer voor Tomorrowland de week erna) |
|
|
| Real |
| 't Is letterlijk in mijn achtertuin. Misschien overweeg ik het dit jaar nog, omwille van de leuke Bonzai stage. :) |
|
|
| Config |
| Valt te overwegen. |
|
|
| Xilver |
| Cheap en die Bonzai stage ziet er wel vet uit. |
|
|
| Synthesia |
Iemand interesse om een 'I Love the 90s in Hasselt' ticket over te kopen (is van een vriendin van me)?
K'wil ze ne keer aan Daydream introduceren :) |
|
|
| Real |
| Oh, da's dit weekend al. Dan kan ik helaas niet. :) |
|
|
| Hydra |
Ik vond het een heel geslaagd feestje, en al helemaal voor 20 EUR.
Bonzai tent was goed. Wel een beetje zoals te verwachten natuurlijk, weinig volk bij DJ Fire, Airwave en vollen bak bij Franky Kloeck. Die draaide op een gegeven moment rmb - love is an ocean (stephenson remix) gevolgd door Komakino - Man on Mars. Toen was het kot te klein.
Ferry kon mij totaal niet boeien. Het was gewoon allemaal veel te slap voor mij. Wanneer komen er nog eens plaatjes uit zoals Carte Blanche of Pure Trust?
Geluid was ook dik in orde overal. Maar op sommige plaatsen stond het wel erg hard. Die nieuwe geluidsregelingen daar was niks van te merken :) |
|
|
| Synthesia |
Vond het ook een geslaagd feestje. Deed me op sommige vlakken denken aan Tomorrowland anno 2005 en 2006, waar het merendeel van het publiek bestond uit het meer diehard clubbing publiek en de echte volgers van danceparties, m.a.w. weinig festival/dance-toeristen...buiten al de kleine pipo's. Maar de meesten hiervan bleven gelijk allemaal samenhangen in de Dubstep area :)
Muzikaal was Bonzai veruit de beste tent om te vertoeven. Weet niet wie er juist voor Yves Deruyter draaide maar dat was zeker de set van de dag, o.a. de Eric Prydz remix gehoord van Faithless - Not Going Home, Armin vs Mike - Intruder, etc. etc. Wel weinig man toen, maar YDR bracht de tent weer goed vol. Zijn set bestond vooral uit CM-type retro.
Versuz was ook wel niet slecht, alsook Marcel Woods en Ferry op de main, alhoewel ik wil niet tot het einde ben gebleven om zo een beetje de file naar huis te vermijden. Parking was vlak aan de ingang dus dat was zeer makkelijk.
Het is wel minder aangenaam stappen dan op gras of steen met al dat strandzand daar.
Grootste minpunt was veruit de catering dat op alle vlakken misliep:
- weinig eetkeuze, zeker voor iemand die een ketogenisch voedingsschema volgt :)
- personeel die tergend traag en inefficient werkte: als er honderdan man stonden aan te schuiven toch maar 1 van de 2 pannen gebruiken
- te weinig stock: was niet genoeg pitavlees dus dan maar lege pitabroodjes met saus ertussen verkopen..
- veel te weinig eetstandjes
...met als gevolg 40minuten staan aanschuiven voor een pita broodje.
Al bij al een geslaagd feestje en eens leuk om een outdoor te doen zo vroeg in het jaar, maar toch al betere festivals meegemaakt :) |
|
|
|
|