|
Future Breeze @ Docklands 17:e Augusti!!
|
View this Thread in Original format
| lonne |
Låter helt klart intressant, Rob Angel är grym...
Futurebreeze har jag bara hört 2 st låtar, som är ok...men,men..
Missade dessutom förra TranceAtlantic festen, vilket var onödigt med tanke på så bra musik...:) :) |
|
|
| WhiteRussian |
| Tror fan jag ska gå på detta... hoppas det inte är massa psy-trance dem spelar, :mad: |
|
|
| mindshooter |
| Trance[]Control lirar juh fan live! Fan va coolt... kommer blir en fet kväll...skulle lätt gå om det inte vore för den satans åldern!!!!!!!! |
|
|
| Kraith |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Tror fan jag ska gå på detta... hoppas det inte är massa psy-trance dem spelar |
Nej det tror jag inte. Det blir nog mest uplifting och progressive. Det var det i alla fall på förra TranceAtlantic. Bästa festen på Docklands på länge. Jag lär dyka upp på lördag!
Edit:
Trance[]control lär väl köra Psy visserligen... Eller? |
|
|
| Aendy |
| När går Future Breeze på? Är det nån som har koll på det? |
|
|
| lonne |
Ingen aning, men förmodar att de börjar lira runt 3 tiden.
Har för mig att Astral Projection klev på vid 03:30 senast de var här. |
|
|
| lonne |
Godmorgon..
Sitter och varvar ner efter kvällens besök. Hade halvkul och inte mkt mer.
Kom precis 5 min innan snubben från Futurebreez börja lira, vilket han senare forsatte med i 90 min.
Om man gillar Gielens stil, så hade man uppskattat musiken.
Däremot föll den inte mig i smaken med ett par få undantag.
Rob Angel började senare lira techno till min stora förvåning, som visserligen var rätt bra.
Lite folk och halvtrist musik var det som bjöds på.
Ngn annan som var där förresten?....Hade ni kul? |
|
|
| Aendy |
| Ledsen att du inte hade kul Lonne. Själv tyckte jag det var riktigt bra igår. Så bra har det inte varit på Dockan sen Tiesto var där. Jag hade lite fördomar mot Trance[]Control så jag försökte missa dem men råkade istället komma när de satte igång. Men till min förvåning körde de riktigt bra (avslutningen var dock inte nån höjdare). Uppenbarligen skiljer vi TA:s oss åt för jag tyckte Future Breeze spelning höll hög kvalite rakt igenom så när som ett liten sejour med scratching halvvägs genom. Nonstop dans till Rob Angel kom på, då gick jag hem :) |
|
|
|
|