|
.
|
View this Thread in Original format
| nesher |
אוי אלוהים
סליחה שאני אומר את זה
אבל אתה ממש קשה קליטה
עוד לא הבנת שאנשים בפורום לא אוהבים את המוזיקה הזאתי
אנחנו לא סובלים את זה
לא בא לרדת על המוזיקה שלך תשמע מה שאתה רוצה
אבל למען השם
תצטרף לפורום של בי יו ותעזוב אותנו בשקט |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by guetag
Kosheen - Hide U (Club mix
|
מקסימום הרמיקס של קרימר וקיי אחי |
|
|
| nimrod levi |
| תשמע אחי כל ט'רד שלך הוא אותו דבר פשוט אתה משנה את השם שלו קצת... |
|
|
| DjChook |
אם כל הכבוד אחי באמת כאילו מה אתה מצפה שנרשום
אנחנו פה אוהבים טראנס, כאילו ואלה רוצה שירים שאני אוהב ?
קבל
Edguy - Tears of the mandrake
Symphony X - Evolution
Mindless Self Indulgence -
Linkin park - pushin me away |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by guetag
אם הם טראנסים מוכרים ששמים במסיבות בד"כ אז כן סבבה |
חחח לא הם שירי ניו-מטאל וסתם מטאל
אבל לא משנה
אתה כבר טרד שני רושם שירים ששמים במסיבות אבל אתה סתם שם שירים שהם קלאסיקות
בלי שום קשר למסיבות או לכלום אלא סתם שירים שעולים לך בראש ונשבר הזין כבר מיזה |
|
|
| DJ-Energy |
אחי
אני מצטער
אבל אתה כל הזמן עושה 50 אלף טרדים אותו דבר
אני לא מבין מה הקטע שלך
דוגרי
למי אכפת מה שמים במסיבות
אני חושב שכל אחד מספיק חכם כדאי להבין איזה טראקים הולכים עכשיו למסיבות אחי
וזה דיי עולה לי על העצבים כבר..
sorry..
*CLOSED* |
|
|
|
|