return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
.
View this Thread in Original format
guetag
.
nesher
אוי אלוהים
סליחה שאני אומר את זה
אבל אתה ממש קשה קליטה
עוד לא הבנת שאנשים בפורום לא אוהבים את המוזיקה הזאתי
אנחנו לא סובלים את זה
לא בא לרדת על המוזיקה שלך תשמע מה שאתה רוצה
אבל למען השם
תצטרף לפורום של בי יו ותעזוב אותנו בשקט
oDrori
quote:
Originally posted by guetag
Kosheen - Hide U (Club mix


מקסימום הרמיקס של קרימר וקיי אחי
guetag
.
guetag
.
nimrod levi
תשמע אחי כל ט'רד שלך הוא אותו דבר פשוט אתה משנה את השם שלו קצת...
DjChook
אם כל הכבוד אחי באמת כאילו מה אתה מצפה שנרשום

אנחנו פה אוהבים טראנס, כאילו ואלה רוצה שירים שאני אוהב ?
קבל


Edguy - Tears of the mandrake
Symphony X - Evolution
Mindless Self Indulgence -
Linkin park - pushin me away
guetag
.
guetag
.
DjChook
quote:
Originally posted by guetag


אם הם טראנסים מוכרים ששמים במסיבות בד"כ אז כן סבבה


חחח לא הם שירי ניו-מטאל וסתם מטאל

אבל לא משנה

אתה כבר טרד שני רושם שירים ששמים במסיבות אבל אתה סתם שם שירים שהם קלאסיקות

בלי שום קשר למסיבות או לכלום אלא סתם שירים שעולים לך בראש ונשבר הזין כבר מיזה

DJ-Energy
אחי
אני מצטער
אבל אתה כל הזמן עושה 50 אלף טרדים אותו דבר
אני לא מבין מה הקטע שלך
דוגרי
למי אכפת מה שמים במסיבות
אני חושב שכל אחד מספיק חכם כדאי להבין איזה טראקים הולכים עכשיו למסיבות אחי
וזה דיי עולה לי על העצבים כבר..

sorry..

*CLOSED*
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement