|
יום שני צבא !!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
כן אנשים יום שני אני מתגייס
עוד לא ידוע לאן
קיצר לא יהיה לי זמן להיכנס לפה הרבה.....
אבל אני ישתדל כמה שיותר
יעדכן אתכם איפה אני בסוף..... |
|
|
| Q-PiXeL |
בהצלחה בצבא אחי...
שיעבור לך מהר
:) |
|
|
| NaOren |
תשמור על עצמך גבר....
תן כבוד לר"ג
:-)
תהרוג כמה שיותר ערבים!!!! |
|
|
| NyKoN |
בהצלחה אחי
שתחזור בשלום |
|
|
| oDrori |
Army sux.
שיעבור לך מהר באמת אחי |
|
|
| arik |
תהנה אחי!!!!:)
סתם גבר שיעבור לך בקלות! |
|
|
| Hell_Copter |
וואלה אחי רק תזהר שם ותשמור על עצמך
ושיהיה לך שירות קל |
|
|
| DjChook |
תעשה חיים אחי ותסתדר טוב !
תשמור עלינו בכבוד |
|
|
| DJ-Energy |
בהצלחה אחי
שיהיה לך שירות קל ומהנה
;) |
|
|
|
|