|
Gil Shwartz - Dimonda 2002 - The Official Party Track!!
|
View this Thread in Original format
| NaOren |
סבבה גבר...
התחלתי עכשיו להוריד נראה מה זה שווה....
(הגיוני שטוב...) |
|
|
| DjChook |
אהה הטראק חמוד אבל ממש לא אהבתי את הבאסים שנכנסים בהתחלה
ואחרי זה אז יש איזה קול ברקע שאני לא אוהב...
לא יודע אני גרוע בלהסביר מה לא אהבתי
בעיקרון טראק חמוד מאד |
|
|
| NyKoN |
זה טוב...
בהחלט טוב |
|
|
| NaOren |
טוב גיל
לא אכזבת אותי...
כרגיל משהו בננננזונה... |
|
|
| nesher |
וואי אחי איזה טראק פצצות
חבל על הזמן
בדיוק הסגנון שאני אוהב
אכזרייייייי |
|
|
| nesher |
אהבתי יותר הרמיקס הקודם
זה נוטה קצת יותר לכיוון ה
Psy
וה
Hard
אהבתי את הראשון |
|
|
| itamarsan |
אחיייייייי אחלה של טראקקקקקקקקק תודה רבההה רבההההה לךךךך
טראק מאוד חמוד עם מלודיות :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| MoSH_MaN |
בונאה גיל טראק חזק
הכי טוב
אבל שוב יש כאן את הסאמפל שתמיד יש לך בכל שיר שמשגע אותי! |
|
|
| DJ RF |
סורי גיל
אבל פשוט לא אהבתי
התיכנון של הטראק בן זונה
אבל הטראק עצמו לא אהבתי
הוא בנוי נכון לפי דעתי כמה טעויות
אבל תמשיך ככה ונראה עוד מעט איזה הפתעות תביא =] !
--באיזה ציוד או תוכנה השתמשת ???? |
|
|
|
|