return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
מחשבים ועוגיות שוקולד (pg. 2)
View this Thread in Original format
NaOren
אורן נאור המלך
SiLvErSkY
quote:
Originally posted by DjChook
p4 2000
512 rdram
geforce 4 mx

וזה זה מספיק


השאלות הרגילות שאני כל הזמן מתבלבל
rdram
יותר טוב מ
ddram?

הג'י פורס כמה מגה?

ואין עוד המלצות לשאר הרכיבים?:)
תודה בכל מקרה
warpedd_
>>>>>>WOOOOOOOWOWOWOWOWOWOWWWWWWWWWWOOOOOOO<<<<<<<<

BAR OWWWWWWWWWNNNNNNNNNSSSSSSS YAAAAAAAA ALLLLLLLLLLLLLLL;)
arik
אחייי!!אל תקשיב להם
הם נרקומניסטים

תקשיב חכה ל AMD החדש
ואם לא בא לך לחכות אז תקנה
AMD ATHLON XP 2100
לוח אם של GIGABYTE
עדיף את החדש שתומך ב AGX 8
ו DDR 400
זיכרונות של SUMSUNG DDR 400
עדיף 512 MB
הראד דיסק של MAXTOR
וכרטיס מסך נכון לעכשיו
ATI READON 9700 ובשמו השני R300
הכי טוב אבל מאד יקר
אז אני הייתי ממליץ לך על
SUMA GEFORCE 4 TI 4600 PLATINUM SE
אני קניתי את ה 4200
כי לא היה לי כסף
Djsamorai
P4 2.0
Gforce Ti 1200 או משהו כזה .. כרטיס בן זונה !
כרטיס קול תלוי לפי מה שאתה רוצה לעשות ..
500 ומשהו RDram
דיסק קשיח 40-50 ג'יגה 7200 מהירות ...
arik
quote:
Originally posted by Djsamorai
P4 2.0
Gforce Ti 1200 או משהו כזה .. כרטיס בן זונה !
כרטיס קול תלוי לפי מה שאתה רוצה לעשות ..
500 ומשהו RDram
דיסק קשיח 40-50 ג'יגה 7200 מהירות ...

בלי לפגוע אחי אתה מבלבל את השכל
כי P4 לא שווה לתחת במחירים שלו
וAMD הרבה יותר מוצלח
רק שAMD צתחמם יותר מהר אז צריך להרכיב לו מאוור איכותי למשל
VOLCANO

ובקשר לכרטיס מסך
אם אתה רוצה משהו שיחזיק לך שנים קנה את מה שרשמתי לך מקודם ה 4600
או שאתה מעדיף כרטיס יותר יקר מבית
ATI
ונותן ביצועים הרבה יותר גבוהיים
Djsamorai
אתה לא פוגע ;) ;)

אבל אני מעדיף את ה-
P4
על ה-
AMD
למרות שעכשיו כולם אומרים שהוא ניכנס חזק ומחיקים יותר זולים וביצועים יותר טובים מהפנטויום ..
אבל לא יודע אני אוהב פנטיום :)
ואני היתקוונתי לכרטיס שלך אבל פשוט שכחתי את המס' אז רשמתי מס' שעלה לי לראש
DjChook
תשמע פעם
AMD
באמת היו בהרבה יותר מהירים ואיכותיים מאינטל

אבל היום כבר הפערים הצטמצמו

ובכל זאת אני למשל בחדר קטן
אני לא יכול להרשות לעצמי שה
AMD
יתחמם פה ל 60-70 מעלות שזה מה שהוא עושה

בכל מקרה, הכרטיסי מסך של
ATI
אולי נותנים ביצועים גבוהים אבל אנחנו קונים כרטיסי מסך בשביל משחקים
ועדיין
NVIDIA
שולטים בתחום כך שלדעתי לא שווה להשקיע ב
ATI
מהיר

עכשיו
DDR / RDRAM
הכל אותו חרא
העיקר לא
SDRAM

וזהו בעיקרון
אני ממליץ על ה
geforce 4
אבל לא משהו מטורף כי זה פשוט לא ישנה כלום
SiLvErSkY
http://www17.tomshardware.com/graph...acharts-05.html

הראשונים יקרים לי מדי
מה אתם ממליצים
Q-PiXeL
הרדאון החדש לא יצא עדיין...
..
AMD כמובן!
..
הממ...
לוח של גיגהבייט
..
ואם אתה אומר שה
4600
וה
4400
יקרים לך
אז הרדאון החדש לא יהיה יותר זול...
לא חושב שלך יש למה לחכות.. קנה ת4200 של
MSI
או
SUMA
אם תמצא...

SiLvErSkY
תן מחירים בערך
אני יגיד לך יקר או לא:]
Q-PiXeL
MSI GeForce4 Ti4200 - 1,003
MSI GeForce4 Ti4400 - 1485
MSI GeForce4 TI4600 - 2046

מחירים מ
www.pandas.co.il
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement