|
מחשבים ועוגיות שוקולד (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SiLvErSkY |
| quote: | Originally posted by DjChook
p4 2000
512 rdram
geforce 4 mx
וזה זה מספיק |
השאלות הרגילות שאני כל הזמן מתבלבל
rdram
יותר טוב מ
ddram?
הג'י פורס כמה מגה?
ואין עוד המלצות לשאר הרכיבים?:)
תודה בכל מקרה |
|
|
| warpedd_ |
>>>>>>WOOOOOOOWOWOWOWOWOWOWWWWWWWWWWOOOOOOO<<<<<<<<
BAR OWWWWWWWWWNNNNNNNNNSSSSSSS YAAAAAAAA ALLLLLLLLLLLLLLL;) |
|
|
| arik |
אחייי!!אל תקשיב להם
הם נרקומניסטים
תקשיב חכה ל AMD החדש
ואם לא בא לך לחכות אז תקנה
AMD ATHLON XP 2100
לוח אם של GIGABYTE
עדיף את החדש שתומך ב AGX 8
ו DDR 400
זיכרונות של SUMSUNG DDR 400
עדיף 512 MB
הראד דיסק של MAXTOR
וכרטיס מסך נכון לעכשיו
ATI READON 9700 ובשמו השני R300
הכי טוב אבל מאד יקר
אז אני הייתי ממליץ לך על
SUMA GEFORCE 4 TI 4600 PLATINUM SE
אני קניתי את ה 4200
כי לא היה לי כסף |
|
|
| Djsamorai |
P4 2.0
Gforce Ti 1200 או משהו כזה .. כרטיס בן זונה !
כרטיס קול תלוי לפי מה שאתה רוצה לעשות ..
500 ומשהו RDram
דיסק קשיח 40-50 ג'יגה 7200 מהירות ... |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Djsamorai
P4 2.0
Gforce Ti 1200 או משהו כזה .. כרטיס בן זונה !
כרטיס קול תלוי לפי מה שאתה רוצה לעשות ..
500 ומשהו RDram
דיסק קשיח 40-50 ג'יגה 7200 מהירות ... |
בלי לפגוע אחי אתה מבלבל את השכל
כי P4 לא שווה לתחת במחירים שלו
וAMD הרבה יותר מוצלח
רק שAMD צתחמם יותר מהר אז צריך להרכיב לו מאוור איכותי למשל
VOLCANO
ובקשר לכרטיס מסך
אם אתה רוצה משהו שיחזיק לך שנים קנה את מה שרשמתי לך מקודם ה 4600
או שאתה מעדיף כרטיס יותר יקר מבית
ATI
ונותן ביצועים הרבה יותר גבוהיים |
|
|
| Djsamorai |
אתה לא פוגע ;) ;)
אבל אני מעדיף את ה-
P4
על ה-
AMD
למרות שעכשיו כולם אומרים שהוא ניכנס חזק ומחיקים יותר זולים וביצועים יותר טובים מהפנטויום ..
אבל לא יודע אני אוהב פנטיום :)
ואני היתקוונתי לכרטיס שלך אבל פשוט שכחתי את המס' אז רשמתי מס' שעלה לי לראש |
|
|
| DjChook |
תשמע פעם
AMD
באמת היו בהרבה יותר מהירים ואיכותיים מאינטל
אבל היום כבר הפערים הצטמצמו
ובכל זאת אני למשל בחדר קטן
אני לא יכול להרשות לעצמי שה
AMD
יתחמם פה ל 60-70 מעלות שזה מה שהוא עושה
בכל מקרה, הכרטיסי מסך של
ATI
אולי נותנים ביצועים גבוהים אבל אנחנו קונים כרטיסי מסך בשביל משחקים
ועדיין
NVIDIA
שולטים בתחום כך שלדעתי לא שווה להשקיע ב
ATI
מהיר
עכשיו
DDR / RDRAM
הכל אותו חרא
העיקר לא
SDRAM
וזהו בעיקרון
אני ממליץ על ה
geforce 4
אבל לא משהו מטורף כי זה פשוט לא ישנה כלום |
|
|
| Q-PiXeL |
הרדאון החדש לא יצא עדיין...
..
AMD כמובן!
..
הממ...
לוח של גיגהבייט
..
ואם אתה אומר שה
4600
וה
4400
יקרים לך
אז הרדאון החדש לא יהיה יותר זול...
לא חושב שלך יש למה לחכות.. קנה ת4200 של
MSI
או
SUMA
אם תמצא... |
|
|
| SiLvErSkY |
תן מחירים בערך
אני יגיד לך יקר או לא:] |
|
|
| Q-PiXeL |
MSI GeForce4 Ti4200 - 1,003
MSI GeForce4 Ti4400 - 1485
MSI GeForce4 TI4600 - 2046
מחירים מ
www.pandas.co.il |
|
|
|
|