|
World's Worst... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| §chop¥ |
| quote: | Originally posted by oDrori
יש את הדבר הזה שנראה לי גרין וולווט עשו... טראק כזה ממערכון ישן ששומעים איזה איטלקי מספר על החוויות שלו וכו וכו וא אומר
I Don't Need This
והמוזיקה שם איומה...ץ |
דווקא אני חשבתי על
pizzaman
איזה טראק מאעפן |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by guetag
זה שיר טוב!!
ככה לפחות לדעתי |
חחחחח
לא חשבתי אחרת |
|
|
| AnthemFreak |
dht-true_love
שיר מסריח כל הגרסאות |
|
|
| DjChook |
שירים של
DAFT PUNK
או איך שרושמים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by guetag
איך קוראים לשיר הזה? |
cisco kid - pizzaman
שיר באמת מצחיק |
|
|
| warpedd_ |
brooklyn bounce - Loud and Proud Original Vocal
נשמע כמו איזה משחק מחשב מלפני 80 שנה |
|
|
| NaOren |
ייואו זה שיר כזה ישן...!!!
אבל הוא עדיין הכי מצחיק בארץ |
|
|
| warpedd_ |
marco_zaffarano-girls_and_boys
איכססססססססס
מה הוא עשה לזה
שיר ישן של בלר אני חושב
blur
ועכשיו לדבר שפחיד אותי יותר מעופר ניסים
נראה מי מזהה
 |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by warpedd_
ועכשיו לדבר שפחיד אותי יותר מעופר ניסים
נראה מי מזהה
|
תסתכל באוואטאר שלי... זה אחד המפיקים והתקליטנים הכי מוכשרים כשזה נוגע להארדטראנס, לא אחר מאשר יוג'י ביומכניקה |
|
|
| warpedd_ |
פששש
לא שמתי לב
באמת יוצר מוכשר מאוד
#2 אצלי אחרי סקוט
בכל מקרה הבן אדם קצת צפחיד אותי
קראתי איזה כתבה עליו שהוא מתחפש לסייבורג בגלל שזאת מוזיקה תעשיתית או משהו כזה:crazy: :crazy: |
|
|
| eXeTik |
כן... באמת נראה קצת מפחיד
אבל מי שם... העיקר שהוא יודע להפיק ולתקלט
בכל מקרה, גם אני העדפתי את סקוט עליו פעם
אבל תסתכל בזמן האחרון... סקוט מתדרדר
וחוצמזה מה שאני הכי אוהב ביוג'י שהוא תמיד מחדש
אם אתה אוהב הארדטראנס מושבע
תוריד
[dance valley 2002]- mixed by yoji biomehanika
ותראה איך אתה נגנב... |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by eXeTik
כן... באמת נראה קצת מפחיד
אבל מי שם... העיקר שהוא יודע להפיק ולתקלט
בכל מקרה, גם אני העדפתי את סקוט עליו פעם
אבל תסתכל בזמן האחרון... סקוט מתדרדר
וחוצמזה מה שאני הכי אוהב ביוג'י שהוא תמיד מחדש
אם אתה אוהב הארדטראנס מושבע
תוריד
[dance valley 2002]- mixed by yoji biomehanika
ותראה איך אתה נגנב... |
ואללה אפשר להוריד את הסט ממך?
יוז'י מפיק
Hi NRG
או שזה HIGH
לא זוכר...
חחחח
שים לב לבאנגין גולובל
זה לגמרי קצב הי נרג'
שמעו אין על הארדסטייל
טכנו בוי מביא בסט הכי אדיר בארץ
technoboy_-_live_at_qlimax_04-07
Number 1
פשוט ענק שהוא שם הארדרייב ואחר קח את תקשיבי לי אמא שזה עוד הארדטייל עצבני
אבל ההתחלה 20 דקות ראשונות גם פצצות!!
בעצם הכל פצצה!!!!!!! |
|
|
|
|