return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
World's Worst... (pg. 2)
View this Thread in Original format
§chop¥
quote:
Originally posted by oDrori
יש את הדבר הזה שנראה לי גרין וולווט עשו... טראק כזה ממערכון ישן ששומעים איזה איטלקי מספר על החוויות שלו וכו וכו וא אומר
I Don't Need This
והמוזיקה שם איומה...ץ


דווקא אני חשבתי על
pizzaman

איזה טראק מאעפן
warpedd_
quote:
Originally posted by guetag


זה שיר טוב!!
ככה לפחות לדעתי


חחחחח
לא חשבתי אחרת
AnthemFreak
dht-true_love
שיר מסריח כל הגרסאות
DjChook
שירים של
DAFT PUNK

או איך שרושמים
Hell_Copter
quote:
Originally posted by guetag


איך קוראים לשיר הזה?


cisco kid - pizzaman

שיר באמת מצחיק
warpedd_
brooklyn bounce - Loud and Proud Original Vocal

נשמע כמו איזה משחק מחשב מלפני 80 שנה
NaOren
ייואו זה שיר כזה ישן...!!!
אבל הוא עדיין הכי מצחיק בארץ
warpedd_
marco_zaffarano-girls_and_boys

איכססססססססס
מה הוא עשה לזה

שיר ישן של בלר אני חושב
blur

ועכשיו לדבר שפחיד אותי יותר מעופר ניסים
נראה מי מזהה
eXeTik
quote:
Originally posted by warpedd_
ועכשיו לדבר שפחיד אותי יותר מעופר ניסים
נראה מי מזהה


תסתכל באוואטאר שלי... זה אחד המפיקים והתקליטנים הכי מוכשרים כשזה נוגע להארדטראנס, לא אחר מאשר יוג'י ביומכניקה
warpedd_
פששש

לא שמתי לב

באמת יוצר מוכשר מאוד
#2 אצלי אחרי סקוט

בכל מקרה הבן אדם קצת צפחיד אותי
קראתי איזה כתבה עליו שהוא מתחפש לסייבורג בגלל שזאת מוזיקה תעשיתית או משהו כזה:crazy: :crazy:

eXeTik
כן... באמת נראה קצת מפחיד
אבל מי שם... העיקר שהוא יודע להפיק ולתקלט
בכל מקרה, גם אני העדפתי את סקוט עליו פעם
אבל תסתכל בזמן האחרון... סקוט מתדרדר
וחוצמזה מה שאני הכי אוהב ביוג'י שהוא תמיד מחדש

אם אתה אוהב הארדטראנס מושבע
תוריד
[dance valley 2002]- mixed by yoji biomehanika
ותראה איך אתה נגנב...
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by eXeTik
כן... באמת נראה קצת מפחיד
אבל מי שם... העיקר שהוא יודע להפיק ולתקלט
בכל מקרה, גם אני העדפתי את סקוט עליו פעם
אבל תסתכל בזמן האחרון... סקוט מתדרדר
וחוצמזה מה שאני הכי אוהב ביוג'י שהוא תמיד מחדש

אם אתה אוהב הארדטראנס מושבע
תוריד
[dance valley 2002]- mixed by yoji biomehanika
ותראה איך אתה נגנב...


ואללה אפשר להוריד את הסט ממך?

יוז'י מפיק
Hi NRG
או שזה HIGH
לא זוכר...

חחחח
שים לב לבאנגין גולובל
זה לגמרי קצב הי נרג'


שמעו אין על הארדסטייל

טכנו בוי מביא בסט הכי אדיר בארץ
technoboy_-_live_at_qlimax_04-07

Number 1
פשוט ענק שהוא שם הארדרייב ואחר קח את תקשיבי לי אמא שזה עוד הארדטייל עצבני

אבל ההתחלה 20 דקות ראשונות גם פצצות!!
בעצם הכל פצצה!!!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement