|
יש לי שאלה ממש חשובה????!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| arik |
אני עוד קצת יותר משבוע מתגייס ואני רוצה לקנות מכונת גילוח איכותית
מישהו מבין בזה משהו
כי אני רוצה מכונת גילוח ממש ממש ממש ממש ממש
ממש
טובה
??????????????????? |
|
|
| MoSH_MaN |
Braun Syncro
היא בת זונה ואיכותית...ומה שיש לי בבית זה דגם קצת יותר ישן ממה שיש היום
אם אתה רוצה ממש טובה לך עלייה |
|
|
| arik |
אבל מוש לפי התמונות שלך אתה נראה כאילו גודל לך שערה בשבוע
בלי להעליב כמובן
אחי יש לי זיפים של חמור
אני צריך מסור בישביל להוריד אותם |
|
|
| Djsamorai |
LOL:happy2: :happy2:
אם אתה רוצה דעה שלי ..
אני אומר לא שווה מכונת גילוח ..
אני אישית לא אוהב מה שמכונת גילוח עושה לפנים ..
נישארים זיפים קטנים וזה הכי מעצבן אותי בארץ !
אני מישתמש רק בסכין גילוח ...
הכי חלק הכי טוב ! (לפי דעתי )1 |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by arik
אבל מוש לפי התמונות שלך אתה נראה כאילו גודל לך שערה בשבוע
בלי להעליב כמובן
אחי יש לי זיפים של חמור
אני צריך מסור בישביל להוריד אותם |
חחח אבא שלי קנה את זה בשביל סבא שלי אבל הוא לא השתמש בא
אז אני משתמש בשביל להוריד פאות ושפם....
חחח
מחר אני מסתפר |
|
|
| eXeTik |
יש לי מכונת גילוח של פיליפס, קניתי אותה לפני 3 שנים והיא עדיין מגלחת כמו חדשה, ואני מתגלח רציני, כל יום כל הפנים.
אקיצר- זה בא לך עם מטען, תיק נסיעות קשיח, מברשות לניקוי, מדרג פאות, מעמד סטנד... והיא גם לומדת כמה זמן לוקח לך להתגלח ומראה לך עוד כמה גילוחים יש לך עד שתיגמר הבטריה, אם צריך לנקות, אם צריך להטעין וכל זה...
כתוב עליה
Philishave 5885
נראה לי זה הדגם, אבל יש כבר הרבה יותר חדשים... בכל מקרה- אני אחוש ממליץ על פיליפס כשזה מגיע למכונות גילוח |
|
|
| DjChook |
חחח יא שעירים
פעם אחת התגלחתי מלא (חוץ משפעם שבערך פעם בשבוע)
חחח |
|
|
| Gil Shwarts |
בטירונות לא יהיה לך זמן בכלל להתעסק איתה והמפקדים בודקים על הפנים
(תשאל את אריאל הוא גם יגיד לך את זה)
בכל אופן, עדיף סכין |
|
|
| NyKoN |
סכין תיקח יותר מדי זמן בבוקר וזה באסה רצינית- למרות שאני גם מעדיף סכין
קיצר
כמו שמישהו פה כבר המליץ
אני גם ממליץ על פילישייב החדשים... |
|
|
| t0xIc |
טוב לי יש מכונת גילוח של
פיליפס זאת עם האלוורה שיוצאת שתלוחץ על כפתור
ממש ממש טובה קניתי אותה לפני שנה ומשהו או אפילו יותר
ביאזה 700 או
שח 800
Philips
phillishave - cool skin
ממ אני חושב שהיא הרבה יותר זולה כיום
תנסה אבל תאמת
שאין כמו סכין! |
|
|
| arik |
געתי להחלטה
לייזר יפתור הכל |
|
|
| Hell_Copter |
אחי לא יודע מה לייעץ לך בקשר לאיך להתגלח...
אבל אני יכול להגיד לך שאם אתה רוצה לגדל זקן ולא להתגלח כל יום בצבא אז תגיע לבקו"ם עם זקן ותצטלם איתו לחוגר
אם תהיה חלק בחוגר אתה לא תוכל לגדל זקן |
|
|
|
|