return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
יש לי שאלה ממש חשובה????!!!!!!!
View this Thread in Original format
arik
אני עוד קצת יותר משבוע מתגייס ואני רוצה לקנות מכונת גילוח איכותית

מישהו מבין בזה משהו
כי אני רוצה מכונת גילוח ממש ממש ממש ממש ממש
ממש
טובה
???????????????????
MoSH_MaN
Braun Syncro

היא בת זונה ואיכותית...ומה שיש לי בבית זה דגם קצת יותר ישן ממה שיש היום
אם אתה רוצה ממש טובה לך עלייה
arik
אבל מוש לפי התמונות שלך אתה נראה כאילו גודל לך שערה בשבוע
בלי להעליב כמובן
אחי יש לי זיפים של חמור
אני צריך מסור בישביל להוריד אותם
Djsamorai
LOL:happy2: :happy2:
אם אתה רוצה דעה שלי ..
אני אומר לא שווה מכונת גילוח ..
אני אישית לא אוהב מה שמכונת גילוח עושה לפנים ..
נישארים זיפים קטנים וזה הכי מעצבן אותי בארץ !
אני מישתמש רק בסכין גילוח ...
הכי חלק הכי טוב ! (לפי דעתי )1
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by arik
אבל מוש לפי התמונות שלך אתה נראה כאילו גודל לך שערה בשבוע
בלי להעליב כמובן
אחי יש לי זיפים של חמור
אני צריך מסור בישביל להוריד אותם



חחח אבא שלי קנה את זה בשביל סבא שלי אבל הוא לא השתמש בא

אז אני משתמש בשביל להוריד פאות ושפם....

חחח

מחר אני מסתפר
eXeTik
יש לי מכונת גילוח של פיליפס, קניתי אותה לפני 3 שנים והיא עדיין מגלחת כמו חדשה, ואני מתגלח רציני, כל יום כל הפנים.
אקיצר- זה בא לך עם מטען, תיק נסיעות קשיח, מברשות לניקוי, מדרג פאות, מעמד סטנד... והיא גם לומדת כמה זמן לוקח לך להתגלח ומראה לך עוד כמה גילוחים יש לך עד שתיגמר הבטריה, אם צריך לנקות, אם צריך להטעין וכל זה...

כתוב עליה
Philishave 5885
נראה לי זה הדגם, אבל יש כבר הרבה יותר חדשים... בכל מקרה- אני אחוש ממליץ על פיליפס כשזה מגיע למכונות גילוח
DjChook
חחח יא שעירים
פעם אחת התגלחתי מלא (חוץ משפעם שבערך פעם בשבוע)

חחח
Gil Shwarts
בטירונות לא יהיה לך זמן בכלל להתעסק איתה והמפקדים בודקים על הפנים
(תשאל את אריאל הוא גם יגיד לך את זה)
בכל אופן, עדיף סכין
NyKoN
סכין תיקח יותר מדי זמן בבוקר וזה באסה רצינית- למרות שאני גם מעדיף סכין

קיצר
כמו שמישהו פה כבר המליץ
אני גם ממליץ על פילישייב החדשים...
t0xIc
טוב לי יש מכונת גילוח של
פיליפס זאת עם האלוורה שיוצאת שתלוחץ על כפתור
ממש ממש טובה קניתי אותה לפני שנה ומשהו או אפילו יותר
ביאזה 700 או
שח 800
Philips
phillishave - cool skin
ממ אני חושב שהיא הרבה יותר זולה כיום
תנסה אבל תאמת
שאין כמו סכין!

arik
געתי להחלטה

לייזר יפתור הכל
Hell_Copter
אחי לא יודע מה לייעץ לך בקשר לאיך להתגלח...
אבל אני יכול להגיד לך שאם אתה רוצה לגדל זקן ולא להתגלח כל יום בצבא אז תגיע לבקו"ם עם זקן ותצטלם איתו לחוגר
אם תהיה חלק בחוגר אתה לא תוכל לגדל זקן
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement