|
BPM aan z'n end? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by -TAIS-
Dat is Only-wholesale.com. Dat is voor bedrijven, die kunnen daar in grote aantallen platen inkopen. Vandaar ook dat de prijs daar lager is :) |
ahhhh vandaar dak nie kon registreren had een of andere gekke code nodig....ik had al zo'n idee :) |
|
|
| -TAIS- |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Is BPM geen BV dan? |
Precieze rechtsstructuur van het bedrijf weet ik ook niet (tis al weer 2 jaar geleden dat ik Economie 2 had :D), maar ik weet alleen dat Katana nu de big boss is daar, en dat het eerder Katana + The Freak was (die hebben het bedrijf ook samen opgericht). |
|
|
| aphex |
Only-djs heeft mij als klant verloren, achterlijke lange levertijden, veel platen die terwijl als besteld en betaald zijn alsnog niet geleverd worden.
Zelfs na meerdere mailtjes en telefoontjes wordt er beterschap beloofd.
Ik had 20 euro credit gekregen die op mystereuze wijze verdwenen is terwijl ik er wel recht op had, laatste bestelling miste weer 2 platen.
Ook zijn platen van OD vaak krom of zijn hoezen bschadigd.
Die lever je toch nie meer af of ligt dat aan mij?
Klagen heeft geen zin.
Mijn advies: Geen only-djs.com |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by aphex
Mijn advies: Geen only-djs.com |
welke online platenwinkels dan wel?.. :) (in nl?)
hier heb ik trouwens al een thread over gemaakt:
http://www.tranceaddict.com/forums/...ighlight=online
maar ik wil graag ook nl. recordshops weten (ivm transport etc :D) |
|
|
| Ding Chavez |
Mijn, enige, ervaring met OD is goed, platen waren er binnen de beloofde 3 dagen en er was verder niks mis mee. Misschien heb ik geluk gehad en 1 keer is natuurlijk ook nie echt een goede meetlat.
Ik vind het wel iets makkelijker dan steeds een eind reizen om je platen te gaan halen...
GreetZ, DC |
|
|
| Miss Proximus |
Andreas bestelt ook al een lange tijd bij Only en hij is dik tevreden.
Altijd goeie platen en als er eens een keer een verkeerde titel bij zit mag ie die houden en krijgt ie gratis de goeie titel :) |
|
|
| TranceFool |
| Ik heb ook geen problemen met only-djs....ze zijn ook supersnel, 2e dag wordt er aangebeld :). Aphex zal wel gewoon erg pech hebben gehad, toch hebbik ook weles een beschadigde hoes gehad ja, das wel minder. Voor de rest nooit problemen |
|
|
| AlFerox |
ik heb al best wel vaak besteld bij only-djs en ik heb er echt nog nooit problemen gehad. platen waren altijd na 2 dagen in huis, soms zelfs al na 1 dag!
wat mij opviel was dat er juist nooit een kromme plaat tussen zat. maarja, misschien heb ik wat dat betreft wel geluk gehad?
en beschadigde hoezen? ja boeiuh! ik koop een plaat niet voor de hoes!
verder hebben ze altijd de nieuwste platen + heel veel keus.
ik ben er juist erg tevreden mee.. zou het jammer vinden als ze opgedoekt worden. |
|
|
| kreischer2000 |
toch vind ik het vreemd dat
1. vandaag(1 september,geen summersale dus), veel platen afgeprijst zijn, sommige gaan voor 4 euro weg!!!
2. er haast geen nieuwe platen meer bijstaan
3. er weinig in stock is |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by kreischer2000
toch vind ik het vreemd dat
1. vandaag(1 september,geen summersale dus), veel platen afgeprijst zijn, sommige gaan voor 4 euro weg!!!
2. er haast geen nieuwe platen meer bijstaan
3. er weinig in stock is |
yep.. ben het met je eens.. erg vreemd!!!
Gelukkig is mijn homebase nu Breda.. dus altijd ff tijd om dazzle te pesten en daar ff platen te halen! Morgen gelijk Mesh halen bv. :D
TAIS?? hoe zit het nou??? want ik heb toch echt het vermoeden dat vandaag of morgen heel die site/store forever plat ligt :( :( |
|
|
| kreischer2000 |
| quote: | Originally posted by tijs08
yep.. ben het met je eens.. erg vreemd!!!
TAIS?? hoe zit het nou??? want ik heb toch echt het vermoeden dat vandaag of morgen heel die site/store forever plat ligt :( :( |
dat vrees ik dus ook
| quote: | | Gelukkig is mijn homebase nu Breda.. dus altijd ff tijd om dazzle te pesten en daar ff platen te halen! Morgen gelijk Mesh halen bv. :D |
is dat echt een goede zaak, woon daar namelijk niet in de buurt, is t waard om er een dagje ervoor uit te trekken(woon onder rdam)? |
|
|
| -TAIS- |
OK, ff voor de goede orde, ik ben net terug van Oakey @ Beachbop, dus de info die ik hier beneden neerzet is niet bindend (vooral de typos tellen niet :D)
Precision (Pascal) is afgelopen woensdag weer teruggekomen van vakantie. Zoals ik eerder al had gezegd is hij degene die inkoopt en 1e verkoper.
Nu na de vakantie is hij "gepromoveerd". Hij staat niet echt meer in de winkel maar zit voornamelijk achter het bureau nu bij BPM. Alleen bij "voorname" klanten (bekende djs) komt hij nog achter de toonbank te staan. Verder is hij nu vooral bezig met inkopen (zoals hij al was) en reorganiseren van de boel (reorganiseren wil niet alleen zeggen dat het slecht ging, het zegt voornamelijk dat het (nog) beter kan).
In de hele maand augustus zijn er totaal geen platen ingekocht. Dit voornamelijk omdat de summersale (30% korting) was en ze het hele archief/magazijn wilden leeghebben. Vanaf komende week wordt er weer vol ingekocht en zul je weer veel nieuwe platen zien verschijnen op de site. Summersale is over en de inkopen lopen weer volop, dat is dus de reden dat er geen updates zijn verschenen op de site. En het verklaard dus ook waarom er niet veel in stock meer is. De summersale is erg hard gegaan, vooral nadat iedereen ervan op de hoogte was, is het een gekkenhuis geweest bij O-D.
Ga er dus maar vanuit dat ze vanaf nu weer terug zullen slaan als nooit tevoren :D (Precision zei dit zelf letterlijk: "Er is een maand lang SUMMERSALE geweest, en een vette
reorganisatie heeft er voor gezorgd dat we gewoon niets hebben ingekocht... Vanaf September zullen we
terug rammen als nooit tevoren..."
Oja, die geruchten dat het niet goed gaat met O-D (falliet, zoals in de 1e post stond) zijn dus echt vette onzin, en Precision had al wel een idee waar die geruchten vandaan kwamen. Het is een beetje jaloezie van een andere platenfirma die een beetje jaloers is op O-D/BPM omdat hun zo goed lopen (niet een correcte zin, zie ik zelf, maar je snapt wat ik bedoel :p).
BTW, voor de trancers onder ons, check binnekort ff Jas Van Houten - Heavens Gate en Signum - Third Dimension! 2 klappers! (En natuurlijk eind oktober Viframa - Cristalle (Katana feat. DJ Precision RMX)) :) |
|
|
|
|