|
Music Stores!`
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
היי לכולם
אני נוסע היום לת"א
פליז מי שיכול לרשום לי איפה יש חנויות של תקליטים\ציוד..
שירשום איזה רחוב ואם הוא יודע בערך איך להגיע
Thx
יובל... |
|
|
| DJ RF |
ככה חנויות מוזיקה לתקליטים...
IMP
זה בשדרות בן ציון 15 צולב את קינג ג'ורג
Funky Fish
זה ביוחנן הסנדלר פינת שנקיין
Krembo Records
זה בתחלית שנקיין ברח לי המספר |
|
|
| DJ-Energy |
| וכל המקומות במרחק הליכה אחד מהשני? |
|
|
| DJ RF |
| כן 5 - 10 דקות לא רציני |
|
|
| Scorchio |
דיזינגוף סנטר - ביטמן
ציוד |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
אני נוסע היום לת"א
|
אל תאיים
:nervous: :eyespop: |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Scorchio
דיזינגוף סנטר - ביטמן
ציוד |
חפשתי וחפשתי וחפשתי ת'חנות הזאת ולא מצאתי כלום!!!
הלכתי אבל לכלי זמר שיחקתי שם קצת עם הדברים
ואז הלכתי לקרמבו
אין להם מבחר בגרוש
ממש אין להם כלום!!!!
זה בושה
קניתי אבל:
ומוש..... מה הקשר לאיים??? |
|
|
| oDrori |
לא נראה לי היה לזה משמעות נסתרת יובל
;)
אמממ כל מקרה, אם לא הלכת לפאנקי פיספסת ובגדול אחי... קרמבו יש יציאות לפעמים אבל גג 3 תקליטים איכותיים תמצא שם. פאנקי אפילו טוענים להתמחות בטכנו והאוס ויש להם מבחר מכובד מאווווד של טראנס והמון יותר מקרמבו |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by oDrori
לא נראה לי היה לזה משמעות נסתרת יובל
;)
אמממ כל מקרה, אם לא הלכת לפאנקי פיספסת ובגדול אחי... קרמבו יש יציאות לפעמים אבל גג 3 תקליטים איכותיים תמצא שם. פאנקי אפילו טוענים להתמחות בטכנו והאוס ויש להם מבחר מכובד מאווווד של טראנס והמון יותר מקרמבו |
חפיף אחי לא ידעתי
אני הולך לשם כנראה שוב יום שלישי.....
לא בטוח אבל
יש מצב שנפגש שם? |
|
|
| oDrori |
בשמחה וששון אחי כל עוד לא תיבהל מאיך שאני נראה :) אני אשים ג'ל לכבודך
:)
אין לי כסף לשפוך על זה אבל אולי נראה אני אקנה אחד או שניים... אם לך יש כסף אז תביא כמה מאות טובים, יש שם מספיק מה להתלהב ממנו, פעם אחת עברתי שם סתם לקנות קצת, והסתכלתי שם מתחת לדוכן מצאתי מלא קראתי לאבא שלי למה אין סיכוי שהיה לי מספיק מזומן לקנות את זה הוא בא עם הקרדיט קארד ונזק הכיס (אני מניח שזה המובן של הביטוי) הסתכם
ב- 900 ש"ח
[ראה הוזהרת] |
|
|
| Hell_Copter |
למה קנית את הויניל עם הטראק הזוועתי הזה!?!?!?!?!?
לא חבל על הכסף!?!?!?
היית תורם לצדקה!!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
למה קנית את הויניל עם הטראק הזוועתי הזה!?!?!?!?!?
לא חבל על הכסף!?!?!?
היית תורם לצדקה!!!! |
|
|
|
|
|