return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Music Stores!`
View this Thread in Original format
DJ-Energy
היי לכולם
אני נוסע היום לת"א
פליז מי שיכול לרשום לי איפה יש חנויות של תקליטים\ציוד..

שירשום איזה רחוב ואם הוא יודע בערך איך להגיע
Thx

יובל...
DJ RF
ככה חנויות מוזיקה לתקליטים...

IMP

זה בשדרות בן ציון 15 צולב את קינג ג'ורג

Funky Fish

זה ביוחנן הסנדלר פינת שנקיין

Krembo Records

זה בתחלית שנקיין ברח לי המספר
DJ-Energy
וכל המקומות במרחק הליכה אחד מהשני?
DJ RF
כן 5 - 10 דקות לא רציני
Scorchio
דיזינגוף סנטר - ביטמן
ציוד
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DJ-Energy
אני נוסע היום לת"א



אל תאיים

:nervous: :eyespop:
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Scorchio
דיזינגוף סנטר - ביטמן
ציוד


חפשתי וחפשתי וחפשתי ת'חנות הזאת ולא מצאתי כלום!!!

הלכתי אבל לכלי זמר שיחקתי שם קצת עם הדברים
ואז הלכתי לקרמבו
אין להם מבחר בגרוש
ממש אין להם כלום!!!!
זה בושה

קניתי אבל:





ומוש..... מה הקשר לאיים???
oDrori
לא נראה לי היה לזה משמעות נסתרת יובל
;)

אמממ כל מקרה, אם לא הלכת לפאנקי פיספסת ובגדול אחי... קרמבו יש יציאות לפעמים אבל גג 3 תקליטים איכותיים תמצא שם. פאנקי אפילו טוענים להתמחות בטכנו והאוס ויש להם מבחר מכובד מאווווד של טראנס והמון יותר מקרמבו
DJ-Energy
quote:
Originally posted by oDrori
לא נראה לי היה לזה משמעות נסתרת יובל
;)

אמממ כל מקרה, אם לא הלכת לפאנקי פיספסת ובגדול אחי... קרמבו יש יציאות לפעמים אבל גג 3 תקליטים איכותיים תמצא שם. פאנקי אפילו טוענים להתמחות בטכנו והאוס ויש להם מבחר מכובד מאווווד של טראנס והמון יותר מקרמבו


חפיף אחי לא ידעתי
אני הולך לשם כנראה שוב יום שלישי.....

לא בטוח אבל
יש מצב שנפגש שם?
oDrori
בשמחה וששון אחי כל עוד לא תיבהל מאיך שאני נראה :) אני אשים ג'ל לכבודך
:)

אין לי כסף לשפוך על זה אבל אולי נראה אני אקנה אחד או שניים... אם לך יש כסף אז תביא כמה מאות טובים, יש שם מספיק מה להתלהב ממנו, פעם אחת עברתי שם סתם לקנות קצת, והסתכלתי שם מתחת לדוכן מצאתי מלא קראתי לאבא שלי למה אין סיכוי שהיה לי מספיק מזומן לקנות את זה הוא בא עם הקרדיט קארד ונזק הכיס (אני מניח שזה המובן של הביטוי) הסתכם
ב- 900 ש"ח


[ראה הוזהרת]

Hell_Copter
למה קנית את הויניל עם הטראק הזוועתי הזה!?!?!?!?!?
לא חבל על הכסף!?!?!?
היית תורם לצדקה!!!!
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
למה קנית את הויניל עם הטראק הזוועתי הזה!?!?!?!?!?
לא חבל על הכסף!?!?!?
היית תורם לצדקה!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement