return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Wildlife 15 juni!!!
View this Thread in Original format
Remy D
Er is dus echt wel een betere line-up voor Wildlife en ik zal ook zeker wel van de partij zijn. :)

De 4 namen waar ik voor ga:

Tiësto
Cor Fijneman
Dazzle
Montana

Zal ook zekers weer een mooie avond worden in de Melkweg..

Wat denken jullie??

Mazzel
Akira
ik ben nog nooit naar een wildlife feest geweest maar het schijnt altijd wel top te zijn...
en voor deze line up ben ik waarschijnlijk ook wel van de partij :)
Cold
De Melkweg??? wat een kut locatie is dat...en dan heb ik het nog niet eens over het volk dat daar komt...omfg...

:(
Akira
Okay het komt ook mischien zo dat het deurbeleid daar enorm bagger is en dat echt iedereen binnenkomt...en dan krijg je nogal raar volk erop af :( dus heel veel dagjesmensen...
marco
Nou ja, ik vind wildlife altijd wel een goeie...
humanform
Could anybody tell me what Wildlife is in English. I will be in Amsterdam until the 16th of June.
Thanx
Remy D
It's a ING GREAT PARTY in DE MELKWEG!!!!!

City: Amsterdam
Date: 15th June
Time: 22:00 till 5:00 :D:D
humanform
Holy . I'm coming back from Amsterdam on the 16th. What a great way to end a 3 week stay in Europe. Thanks Remy D!
NILA.NL
quote:
De Melkweg??? wat een kut locatie is dat...en dan heb ik het nog niet eens over het volk dat daar komt...omfg...

Ik vind de Melkweg juist een van de beste locaties in Nederland... zo'n beetje iedereen komt inderdaad binnen, maar dat is juist ook wel mooi, hierdoor krijg je tenminste een beetje een afwisselend publiek en de sfeer is daar toch ook altijd SUPER! Ik vraag me af wat jij dan echt een goede locatie voor een feest vindt?!?

quote:
Okay het komt ook mischien zo dat het deurbeleid daar enorm bagger is en dat echt iedereen binnenkomt...en dan krijg je nogal raar volk erop af dus heel veel dagjesmensen...

Hoezo dagjesmensen... WildLife is bijna altijd van tevoren al uitverkocht!
Akira
nou ja dat iedereen binnenkomt vind ik niet alles maar ja
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement