|
זהו, ממחר אני חודש לא פה....
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
מחר בבוקר אני טס לקוסטה ריקה (לגלוש) אני לא הייתי פעיל בזמן האחרון כי האינטרנט שלי זז ממש ממש ממש ממש לאט...
הקיצר נראה את כולכם עוד חודש.... |
|
|
| DjChook |
באמת אחי לא ראינו אותך פה פעיל כמו תמיד וחבל
תעשה חיים
תמצא איזה לפטופ ותשלח תמונות !
I HOPE U'LL HAVE THE TIME OF YOUR LIFE... |
|
|
| arik |
HAVE FUN!!!!:)
תתחבר שם ודברא איתנו באנגלית יש עוד כמה שמבינים פה
(לא אני אבל יתרגמו לי)!!! |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by arik
HAVE FUN!!!!:)
תתחבר שם ודברא איתנו באנגלית יש עוד כמה שמבינים פה
(לא אני אבל יתרגמו לי)!!! |
חחחח
וחן האינטרנט שלי נדפק לגמרי הוא לא מוריד כלום
לוקח לי חמש דקות לשלוח פוסט שאני יחזור אני יפרמט אותו אולי זה יעזור.... |
|
|
| Q-PiXeL |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
שאני יחזור אני יפרמט אותו אולי זה יעזור.... |
תפרמט ת'אינטרנט?!
:stongue: :stongue:
כן אני יודע התכוותה להארדיסק, אתה לא צריך להגיד לי... :p
תהנה בקוסטה ריקה אחי...!! |
|
|
| Hell_Copter |
וואלה איתן יא מלך תהנה בקוסטה ריקה
תפוס גלים כמו שאתה יודע וכמו שחבר שלי אומר... תהנה תרויח ותזיין |
|
|
| oDrori |
| תהנה אחי, הכי תהנה מהימם שאתה שם על חשבון בי"ס (מים גנובים יימתקו) !!!! צ'או |
|
|
| MoSH_MaN |
הקיצר איזה נימה אופטימית אתה משאיר אותי כאן לבד יא זבל מסריח!?!?!?!
סתם סתם תרגעו ראבק!!!!!!!!!!!!!1
:stongue:
שיהיה לך כיף ותגלוש הרבה רק שלא תגיע לכאן
(אההה ההומור חחחח) |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
אוףףףףףףףףףףףףף כולם טסים לחו"ל חוץ ממני
תהנה אחי, תיזהר מכרישים |
|
|
|
|