|
Trance Energy 21_09_02
|
View this Thread in Original format
| John |
zag net dat de line up al een aantal dagen bekend was..
vinnem best goed hehe
blank & jones, dumonde, talla2xlc, astrid, gielen (zal es niet op TE draaien hehe)..
verder nog joop (wies dat?) en bas & ram (nog nooit zien/horen draaien)
denk alleen dat ik toch niet ga.. wordt allemaal veels te duur naar heerenveen :S
en kunnen er 40.000 mensen in thialf (staat in de intro hehe)? vorig jaar waren der toch ook 'maar' 25.000? |
|
|
| magrec |
beetje oud nieuws dit..
Maarre trance is helemaal passé :p |
|
|
| Biohazard |
Wat en kut line up
Ik wil Paul van Dyk of Oakie op Trance Energy :p |
|
|
| kolkiewolkie |
hehe, volgens mij ben ik de enige TA die nog (serieus) overweegt om te gaan :) .
hangt vooral af van maats bij mij. Ik ga nie pushen deze keer, ik hoor wel of ze willen of niet, en if so ga ik mee, if not lig ik er niet wakker van. |
|
|
| Dr. Kuipers |
Ik was vaste TE bezoeker.
Was mn eerste feest ooit op 17-02-01.
Afgelopen 2 keer ook wel geweest.
Vorig jaar Thialf werd nie slecht gedraaid alleen geluid was nie top en het was ing koud en dat mini stationnetje wat helemaal nok vol was bij eerste trein was ook nie echt relaxed.
Line-up is nie slecht, dus zou het overwegen wel waard zijn...
Maar dan is ook Qlimax in Silverdome in Zoetermeer!
En aangezien ik toch meer van het betere stampwerk hou ben ik dus daar te vinden.
Maybe dat ik de TE volgend jaar in Utrecht wel weer mee pak, als ze er weer een top line-up neer zetten |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Maybe dat ik de TE volgend jaar in Utrecht wel weer mee pak, als ze er weer een top line-up neer zetten |
Hoe weet je dat dat in Utrecht is dan ?? |
|
|
| DjSuez |
| quote: | | Was mn eerste feest ooit op 17-02-01. |
Dat was ook mijn eerste grote feest, waarvoor ik moest betalen iig, maar ik heb daar geen zin meer in, TE is leuk voor als je net komt kijken vind ik, tenzij ze idd ineens een ing goeie line up maken met bijv oakie idd...dan lig ik voor t postkantoor te wachten tot ik een kaartje kan kopen..:eyes: :D |
|
|
| Remy D |
| Ik kom net kijken dus ik ga maar wel dan....:conf: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik kom net kijken dus ik ga maar wel dan....:conf: |
Nee, jij gaat ook niet! |
|
|
| Nook |
| ik vind de line-up niet al te prettig. then again, heel trance energy vind ik steeds minder worden. |
|
|
| Zergatik |
I'm thinking about going to Trance Energy from Bilbao. Any advice?
I think the best (the cheapest) way would be this:
Bilbao-Barcelona
Barcelona-Amsterdam
Amsterdam-Herenveen
any suggestion?
Thank you!
(I don't understand Dutch, so if you are going to reply me, please do it in English) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Don't go! This TE sucks!
Bad location, Bad sound!
You can better wait till its in Utrecht again! |
|
|
|
|