|
מזל טוב צח
|
View this Thread in Original format
| Pinto |
:clown: :clown: :happy2:
יש לצח (scorchio)
מחר יומהולדת
מזל טוב צח ! |
|
|
| arik |
מזלזלזלזלזללללללללל טוב צחחחחח!!!!:D
יומהולדת שמח!!! |
|
|
| DjChook |
| מחר תקבל את ברכתי |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Pinto
:clown: :clown: :happy2:
יש לצח (scorchio)
מחר יומהולדת
מזל טוב צח ! |
חחח הוא רצה להבטיח את זה שהוא יפתח את הט'רד ליום הולדת של צח...........חחחחחחח |
|
|
| warpedd_ |
זמל טוב צח
אתה מה זה ההעיה
מה תזמין ליומולדת
יש לך כבר ציוד שלם;)
יאללה לא משנה יש מסיבה משהו?!?! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| I won't be here tomorrow so.......... mazal tov!!!!! |
|
|
| oDrori |
מחר טוב צח!!!! 18 נכון
? |
|
|
| DJ-Energy |
מזל"ט אחי!!!!!!!!
;) |
|
|
| AnthemFreak |
מזל טוב!!!
:D |
|
|
| Dj Black-Dragon |
מזל טוב אח שלייייייי!!!!!!!!!
תארגן איזו מסיבית...בחייך..
:clown: :crazy: :happy2: |
|
|
|
|