return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
עזרה בזיהוי (pg. 2)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by arik

איזה?

לא הבנתי



חחחחחחחחחח אמבסיל!!!!!!!1

קח את זה קליל
החיים זה לא בדיחה
למה איזה סוס יאור בלעעעעעעעעע את אמאשך
arik
אני רוצה שועית
ולסוע במשאית
למה מה נפל על אמא שך

זוכרים את זה ??
oDrori
quote:
Originally posted by arik
אני רוצה שועית
ולסוע במשאית
למה מה נפל על אמא שך

זוכרים את זה ??


אממממממממ..................


לא.
arik
quote:
Originally posted by oDrori


אממממממממ..................


לא.

הא טוב לא משנה
oDrori
פח... אנחנו בשיא הספאם
arik
quote:
Originally posted by oDrori
פח... אנחנו בשיא הספאם

מצטער אחי על הבורות
אבל מה זה ספאם?
warpedd_
די סססססעממממממממקקקקקק אתכם
אתם הורסים לי תט'רד
Dj Black-Dragon
quote:
Originally posted by warpedd_
די סססססעממממממממקקקקקק אתכם
אתם הורסים לי תט'רד


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לא נורא אחי בכל ט'רד בסוף סוטים קצת מהנושא ומדברים על שטויות
DjChook
.מוזרים.
oDrori
ספאם בפורומים = לכתוב מלאאא הודעות סתם למטרה כזאת או אחרת.

תומר: כמו שכבר אמרתי פשוט שאל את חממי, נראה לי בזה הנושא ממצה את עצמו

arik
שטויות תומר הרי ענו לך על השאלה
GSM אם אני לא טועה
warpedd_
לא זיהו ולא נעלים

יש הרבה טראקים לGMS
ואני לא יודע איך קוראים לזה הספציפי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement