|
עזרה בזיהוי (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by arik
איזה?
לא הבנתי |
חחחחחחחחחח אמבסיל!!!!!!!1
קח את זה קליל
החיים זה לא בדיחה
למה איזה סוס יאור בלעעעעעעעעע את אמאשך |
|
|
| arik |
אני רוצה שועית
ולסוע במשאית
למה מה נפל על אמא שך
זוכרים את זה ?? |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by arik
אני רוצה שועית
ולסוע במשאית
למה מה נפל על אמא שך
זוכרים את זה ?? |
אממממממממ..................
לא. |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by oDrori
אממממממממ..................
לא. |
הא טוב לא משנה |
|
|
| oDrori |
| פח... אנחנו בשיא הספאם |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by oDrori
פח... אנחנו בשיא הספאם |
מצטער אחי על הבורות
אבל מה זה ספאם? |
|
|
| warpedd_ |
די סססססעממממממממקקקקקק אתכם
אתם הורסים לי תט'רד |
|
|
| Dj Black-Dragon |
| quote: | Originally posted by warpedd_
די סססססעממממממממקקקקקק אתכם
אתם הורסים לי תט'רד |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לא נורא אחי בכל ט'רד בסוף סוטים קצת מהנושא ומדברים על שטויות |
|
|
| oDrori |
ספאם בפורומים = לכתוב מלאאא הודעות סתם למטרה כזאת או אחרת.
תומר: כמו שכבר אמרתי פשוט שאל את חממי, נראה לי בזה הנושא ממצה את עצמו |
|
|
| arik |
שטויות תומר הרי ענו לך על השאלה
GSM אם אני לא טועה |
|
|
| warpedd_ |
לא זיהו ולא נעלים
יש הרבה טראקים לGMS
ואני לא יודע איך קוראים לזה הספציפי |
|
|
|
|