|
The best poll in town
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| יאלה אחים שלי, באמת מעניין אותי לדעת מה אתם אומרים כי לי אין הרבה הבנה בנושא |
|
|
| Hell_Copter |
מנסים להמנע מכל המריבות השטותיות האלה ואתה רק עוד מוסיף אליהם
זה ממש לא משנה למי יש יותר אוהדים כל עוד האוהדים באמת מאמינים בקבוצה
וזה לא משנה אם הם באים למשחקים או לא.. למה אני מכיר מלא אנשים שיענו אוהדים קבוצה והולכים למשחקים אבל הם אוהדים את הקבוצה רק כי היא בצמרת
מוש אוהד אמיתי וגם אני וזה הכל
וחשבתי שהבהרתי את עצמי שאמרתי לא לפתוח עוד ט'רד... אני יעמוד במילה שלי ויסגור את זה |
|
|
|
|