return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
Rétro du jour (pg. 3)
View this Thread in Original format
Push2005
We blijven bij Bonzai Trance Progressive. Tien minuten luistergenot :)

Jasperovitsj
Ik denk dat we wel even zoet zijn met de Bonzai backcatalogue. Wat mij betreft een van hun meest onderschatte en ondergewaardeerde platen vanop het zelden teleurstellende XTC label:

Real

Duister. :)
Jasperovitsj
Heh, ik weet nog goed toen ik de eerste keer Arpegia hoorde als 14-jarige die net de eerste stappen in eurodance en commerciële trance had gezet, 's avonds laat in bed met de koptelefoon op, alle lichten uit, al half wegzwevend richting slaap en dan dit op een Extreme verzamelaar, nietsvermoedend geleend uit de bibliotheek. Ik wist niet wat me overkwam. Zo diep, duister, beklemmend en beklijvend, door merg en been en nog eens dubbel zo hard terug. Zelden zo'n immense muzikale uppercut van een plaat gekregen.

Of het moet van deze zijn:

TOR
^ M.I.K.E. + laatavondsessies in bed met de koptelefoon op brengen ons naadloos bij deze spectaculaire trancer:

Ik was 14 of 15 toen die uitkwam en vervloekte mijn jonge leeftijd, dat weet ik nog goed. :D Man, wat verlangde ik hard naar mijn eerste stappen in de clubwereld... Toen die er eindelijk kwamen was de trancepiek in België helaas op zijn einde aan het lopen :(
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik denk dat we wel even zoet zijn met de Bonzai backcatalogue. Wat mij betreft een van hun meest onderschatte en ondergewaardeerde platen vanop het zelden teleurstellende XTC label:

héél goeie track; eentje die ik al een hele tijd op mn mp3 heb staan :)

idem voor die Extreme Trax
djcresto
heb echt lang naar deze gezocht en vind het nog steeds een fantastische track:

djcresto
eentje die me doet denken aan men eerste lief, en ook veel gedraaid toen het gedaan was met men eerste lief ;) Maar ik blijf het een schitterende plaat vinden en ik lijk wel de enige.

djcresto
En nog eentje voor het slapen gaan. Voor mij zeker één van de beste tracks ooit gemaakt.

djcresto
het lijkt bijna op spam. Als ik me niet vergis was dit de track van het jaar op topradio's Rebeltime in '98.

Config
nu moogt ge wel 4 dagen nimeer posten vind ik :gsmile:
Vishnu
De retro plaat die zijn tijd relatief gezien het verst vooruit was in my opinion, blijft deze.
Uit het magische jaar 1994 (toen ik zelf nog naar Ice MC, Cappella, DJ Bobo enz luisterde) maar nog steeds onverwoestbaar.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
Privacy Statement