return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Mini Discs
View this Thread in Original format
DJ-Energy
אלהן חבר'ס
טוב שמעו
אני צריך עזרה בלמצוא מיני דיסק

עכשיו
חשבתי על ה
Sony MZ N707
אבל הבעיה שרשום שאין לו
Upload
יענו אני רוצה נגיד להקליט איזה משהו מהרדיו ואז להעביר למחשב
מישהו יודע אולי מיני דיסק שכן יש לו את האפשרות של לעשות
Upload?

פליז תעזרו לי תנו לי דגמים טובים
אני נוסע יום חמישי בלילה לספרד... אז אני רוצה לקנות
Scorchio
MZ-R900
המינידיסק הכי טוב
יכול להכניס ארבע דיסקים למיני דיסק אחד
ויש לו בת זונה איכות
GLoBaL-MUZiK
אחי קנה דיסקמן מפי3
תומך ב-800 מיגה

השקעה של 500 שקל נראה לי
אבל שווה
eXeTik
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
אחי קנה דיסקמן מפי3
תומך ב-800 מיגה

השקעה של 500 שקל נראה לי
אבל שווה


אין מה להשוות בכלל מינידיסק לנגן אמפי3
לכאלה שסתם רוצים לשמוע פה ושם ולא רוצים כלכך להשקיע באמת משתלם לקנות נגן אמפי3
אבל למכורי טראנס כמונו שאוהבים לשמוע הרבה והאיכות טובה אין מה לדבר בכלל על נגן אמפי3

אני אחוש מסכים עם צח, יש לי את ה
mz-r900
וזה בנזונה של מכשיר!
אבל יש כבר דגמים קצת יותר מתקדמים... תלויי כמה אתה רוצה להשקיע
DJ RF
אחי באמת ה -

MZ-R 900

תותח !
NyKoN
נו כוס עמאק האיש שואל שאלה מה זה התשובות האלה?!

קיצר אחי
נראה לי שלכל מיני דיסק שבא עם תוכנה- וכל החדשים באים עם תוכנה
יש אפלואד..
DjChook
חחחח ה900 הוא כמו ה 90 ?
אם כן תתרחק ממנו

הוא כ"כ עדין שנפילה קטנה והוא מתפוצץ לאלפי חתיכות

הוא קטן ועדין מדי....

בקיצור

אני גם לא מבין בדגמים החדשים אבל תבדוק
ותקנה רק של סוני

לי בבית יש שני
MZR 70

הם עובדים מצוין
הם קצת יותר ישנים אז אין את האופציה לארבעה דיסקים באחד...
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by eXeTik


אבל למכורי טראנס כמונו שאוהבים לשמוע הרבה והאיכות טובה אין מה לדבר בכלל על נגן אמפי3




איזה זיון שקל

אני מעדיף
דיסקמן
Mp3
כי אני לא צריך להקליט שניםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
וזה יותר נוח לי
ואני מכור וכל זה

אין מה להשוות
זה עניין של טעם ונוחות
NaOren
גבר מזה משנה איזה מיני דיסק??
הכל אותו חרא.....
מה שאתה צריך זה נגן MP3
יש לי ואני הכי נהנה ממנו בארץ
הוא קטן נח
המעצבן שאפשר רק 64 MB ואין בארץ לקנות של יותר...
DJ-Energy
תודה לכולם על העזרה
ה900 הוא באמת יקר אבל אני ינסה לשכנע את אבא שלי.....

:)

MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DJ-Energy
תודה לכולם על העזרה
ה900 הוא באמת יקר אבל אני ינסה לשכנע את אבא שלי.....

:)



חח תחמן :disbelief
eXeTik
quote:
Originally posted by DjChook
חחחח ה900 הוא כמו ה 90 ?
אם כן תתרחק ממנו


אין שום קשר בין ה
900 ל-
90

ה-900 הרבה יותר טוב, זה היה המינידיסק הראשון בטכנולוגיית
LP

המנוע שלו הרבה יותר שקט ומהיר והוא גם הרבה יותר יציב

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
איזה זיון שקל

אני מעדיף
דיסקמן
Mp3
כי אני לא צריך להקליט שניםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם


בחדשים יש לך חיבור למחשב שאתה מעביר את זה ישירות מהמחשב בדיוק כמו נגן אמפי3, אני אומר עוד פעם... אין על מינידיסק, השאלה אם אתה מוכן להשקיע- כי זה באמת הרבה יותר יקר מנגן אמפי3

quote:
Originally posted by DJ-Energy
תודה לכולם על העזרה
ה900 הוא באמת יקר אבל אני ינסה לשכנע את אבא שלי.....

:)


קניתי אותו ביום שהוא יצא- ישירות מיפן
בזמנו הוא עלה לי 400$
מה שמצחיק זה שאם אני מוכר אותו עכשיו בארץ אני יכול להשיג עליו איזה 1600 בכיף :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement