|
Mini Discs
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
אלהן חבר'ס
טוב שמעו
אני צריך עזרה בלמצוא מיני דיסק
עכשיו
חשבתי על ה
Sony MZ N707
אבל הבעיה שרשום שאין לו
Upload
יענו אני רוצה נגיד להקליט איזה משהו מהרדיו ואז להעביר למחשב
מישהו יודע אולי מיני דיסק שכן יש לו את האפשרות של לעשות
Upload?
פליז תעזרו לי תנו לי דגמים טובים
אני נוסע יום חמישי בלילה לספרד... אז אני רוצה לקנות |
|
|
| Scorchio |
MZ-R900
המינידיסק הכי טוב
יכול להכניס ארבע דיסקים למיני דיסק אחד
ויש לו בת זונה איכות |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
אחי קנה דיסקמן מפי3
תומך ב-800 מיגה
השקעה של 500 שקל נראה לי
אבל שווה |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
אחי קנה דיסקמן מפי3
תומך ב-800 מיגה
השקעה של 500 שקל נראה לי
אבל שווה |
אין מה להשוות בכלל מינידיסק לנגן אמפי3
לכאלה שסתם רוצים לשמוע פה ושם ולא רוצים כלכך להשקיע באמת משתלם לקנות נגן אמפי3
אבל למכורי טראנס כמונו שאוהבים לשמוע הרבה והאיכות טובה אין מה לדבר בכלל על נגן אמפי3
אני אחוש מסכים עם צח, יש לי את ה
mz-r900
וזה בנזונה של מכשיר!
אבל יש כבר דגמים קצת יותר מתקדמים... תלויי כמה אתה רוצה להשקיע |
|
|
| DJ RF |
אחי באמת ה -
MZ-R 900
תותח ! |
|
|
| NyKoN |
נו כוס עמאק האיש שואל שאלה מה זה התשובות האלה?!
קיצר אחי
נראה לי שלכל מיני דיסק שבא עם תוכנה- וכל החדשים באים עם תוכנה
יש אפלואד.. |
|
|
| DjChook |
חחחח ה900 הוא כמו ה 90 ?
אם כן תתרחק ממנו
הוא כ"כ עדין שנפילה קטנה והוא מתפוצץ לאלפי חתיכות
הוא קטן ועדין מדי....
בקיצור
אני גם לא מבין בדגמים החדשים אבל תבדוק
ותקנה רק של סוני
לי בבית יש שני
MZR 70
הם עובדים מצוין
הם קצת יותר ישנים אז אין את האופציה לארבעה דיסקים באחד... |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אבל למכורי טראנס כמונו שאוהבים לשמוע הרבה והאיכות טובה אין מה לדבר בכלל על נגן אמפי3
|
איזה זיון שקל
אני מעדיף
דיסקמן
Mp3
כי אני לא צריך להקליט שניםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
וזה יותר נוח לי
ואני מכור וכל זה
אין מה להשוות
זה עניין של טעם ונוחות |
|
|
| NaOren |
גבר מזה משנה איזה מיני דיסק??
הכל אותו חרא.....
מה שאתה צריך זה נגן MP3
יש לי ואני הכי נהנה ממנו בארץ
הוא קטן נח
המעצבן שאפשר רק 64 MB ואין בארץ לקנות של יותר... |
|
|
| DJ-Energy |
תודה לכולם על העזרה
ה900 הוא באמת יקר אבל אני ינסה לשכנע את אבא שלי.....
:) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
תודה לכולם על העזרה
ה900 הוא באמת יקר אבל אני ינסה לשכנע את אבא שלי.....
:) |
חח תחמן :disbelief |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחחח ה900 הוא כמו ה 90 ?
אם כן תתרחק ממנו
|
אין שום קשר בין ה
900 ל-
90
ה-900 הרבה יותר טוב, זה היה המינידיסק הראשון בטכנולוגיית
LP
המנוע שלו הרבה יותר שקט ומהיר והוא גם הרבה יותר יציב
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
איזה זיון שקל
אני מעדיף
דיסקמן
Mp3
כי אני לא צריך להקליט שניםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
|
בחדשים יש לך חיבור למחשב שאתה מעביר את זה ישירות מהמחשב בדיוק כמו נגן אמפי3, אני אומר עוד פעם... אין על מינידיסק, השאלה אם אתה מוכן להשקיע- כי זה באמת הרבה יותר יקר מנגן אמפי3
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
תודה לכולם על העזרה
ה900 הוא באמת יקר אבל אני ינסה לשכנע את אבא שלי.....
:) |
קניתי אותו ביום שהוא יצא- ישירות מיפן
בזמנו הוא עלה לי 400$
מה שמצחיק זה שאם אני מוכר אותו עכשיו בארץ אני יכול להשיג עליו איזה 1600 בכיף :D |
|
|
|
|