|
מי מתקלט פה על פטיפונים ? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
מוש
אתה מתחיל לעצבן אותי כבר
|
מתחיל?
בן אדם שמתעזק עם גיל מתעסק איתי
:p
בחיית במקום להיות צדיק תיהיה ריאליסט |
|
|
| DJ RF |
| גיל איזה ציוד יש לך בבית ? |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
בן אדם שמתעזק עם גיל מתעסק איתי
:p
|
?גיל? שו
כל מקרה... אני בקרוב מסדר לי את הציוד איפשהו שאני אוכל להתחיל להתאמן, חוץ מזה נגעתי בפטיפונים רק במוזיקה פלוס בקורס... יש לי אוזניות מחורבנות סוני
MDR CD380
ואני אקנה במקומם סנהייזר
280
כשיהיה לי פרוטה מיותרת.
וקרמבו חנות לא משהו לטעם שלי, פאנקי הרבה יותר טוב אבל כולם מכירים את שניהם. ערן גם מתקלט פטיפונים ויש לו את מרכז התקליט בחיפה שהוא אומר שבסיידר שם.
EDIT
גם אריאל על פטיפונים |
|
|
| Hell_Copter |
| גם נועם (סאונדוויב) מתקלט על פטיפונים |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by DJ RF
גיל איזה ציוד יש לך בבית ? |
2 Vestax PDX-d3s
2 Pioneer CDJ1000
Mixer: Vestax PMC-55 - הרכישה האחרונה שלי
headphones: Sony MDR-CD380 |
|
|
| DJ RF |
גיל בטרק האחרון שלך או בכלל
באיזה ציוד או תכונה השתמשת ? |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by DJ RF
גיל בטרק האחרון שלך או בכלל
באיזה ציוד או תכונה השתמשת ? |
Reason 2.0 + Nordlead 2 (Hardware) + Sampler
למה? |
|
|
| fishfish |
| עשששששירררררררררררר .... |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
headphones: Sony MDR-CD380 |
וואלה? גם לי יש כאלה ואני שונא אותם אימים
אה וגם אודי חכים מפטפן |
|
|
| arik |
| וגם אלכס למי שזוכר אותו! |
|
|
| s0undw4v3 |
יש לי כרגע רק
Technics SL-1210 Mk3
אחד, ומיקסר-
Vestax PCV-275
מתישהו בחופש הזה אני אמור לטוס ללונדון סוף סוף ולהביא עוד אחד כזה.
בינתיים אני מתאמן על מיקסוסים בין המחשב לפטיפון.
RF: תראה... יש שלוש חנויות בארץ לתקליטים... ככה שכולם יגידו לך פחות או יותר אותו דבר.
קרמבו חרא.
פאנקי סבבה אבל אין להם הרבה עותקים של דברים חדשים.
במרכז התקליט ליד חיפה אפשר למצוא דברים שלא חלמתם למצוא בכלל על תקליטים!
מצאתי לגמרי במקרה את המיקסים של פולסדרייבר ל-
China Girl
!!!!
אני מת על זה!! :wtf: |
|
|
|
|