| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by Scorchio
למישהו יש מושג איפה אפשר לשנות את האייקון של הקבצי
MP3
ושל הרשימת
M3U
בוינאמפ הקודם היה את זה וב 3 אין
ולמה לעזאזל לוקח לזה שעה לזוז. |
כן אחי זה לא בעיה
אתה צריך תוכנה קטנה שנקראת
Microangelo 5.5
ואז אתה צריך למצוא את האייקונים שאתה רוצה וזהו
:דוגמא קבלו את שלי
 |
|
|